Mode & Beauty alle pijlers

Leren jack

10-01-2010 18:38 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik een mooi licht leren jack kan kopen voor het voorjaar? Het liefst in een webshop. Heb op dit moment geen gelegenheid om te gaan shoppen. Ik heb allerlei webwinkels doorgeploegd, maar geen lichte jacks te vinden. Iemand een idee?
Fortis et liber
Ik heb ze wel hangen, maar nog geen webshop.
Deze;

En ook witte Bikerjasjes, wit, creme met geschuurde plekken van Gipsy.. Ook heel mooi.
Heb je een beschrijving van wat je ongeveer zoekt?

Trendy, merk, lengte, kleur etc.

Op de bekende websites staan er nog wel enkele, maar die zijn van het laatste seizoen. Het is maar net wat je zoekt.
Ik heb er afgelopen najaar één gekocht bij C&A - zwart nepleer voor 39.95 maar ik ben er erg blij mee.
= voorbeeld.
Verkoop jij ze zelf Nastik of lees ik niet goed?
Ik zoek een kort jack. Lichte kleur, echt leer, niet te veel ritsen, geen grote knopen. Blijft vaag... ;)

Nastik, ik kan je plaatje niet zien.
Fortis et liber
Maar licht is een beetje een vaag begrip. Bedoel je lichtbruin, of cognackleurig of camelkleurig of juist met een lichte kleur zoals wit, creme of geel?
Heb je al de site van Wehkamp bekeken?

Daar staan er nog enkele op. Zoek op leren jasjes en leren jack. Maar niet zoveel keus.

WE heeft trouwens sinds kort ook een online shop.

H&M uiteraard ook, maar niet gezien of die er hadden.

Je zou zelf kunnen kijken. Anders is het bij de meeste sites wel mogelijk om een nieuwsbrief aan te vragen. Dan wordt je getipt als er iets nieuws binnen komt.
Licht als in lichtbruin, cognac, camel of creme. Lijkt me allemaal mooi. De kleur vind ik niet het allerbelangrijkste. Kan het toch wel combineren. Het gaat me meer om het model. Getailleerd, kort, maar niet te kort.

Wehkamp ga ik nu checken.

Edit: Wehkamp heeft niets wat ik zoek.
Fortis et liber
Bij H&M...

Kan het niet laten. Dat kijken blijft leuk.

Op WE staat bijna niks.
Ik vrees dat je misschien toch naar de plaatselijke leerwinkel moet. Zo kwam ik aan een geel en later aan een rood kort leren jasje.

Maar als je iets gevonden hebt dan hoor ik het graag, want ik wil eigenlijk ook nog wel een licht leren jasje.

@ Nastik: kun jij nog wat voorbeelden neerzetten? Die eerste is in ieder geval heel erg leuk!
Dat model vind ik leuk! Waar heb je dat jack gevonden op de site? Als ik in de online shop op jassen / blazers klik, komt ie niet naar voren.
Fortis et liber
Neckermann Maar is dit wel de rechtstreekse site?
@ iris: jij kunt het jasje van nastik dus wel zien? Ik niet, wat gek. En de link doet het ook al niet hier.
Fortis et liber
quote:thaisweetchili schreef op 10 januari 2010 @ 20:17:

Dat model vind ik leuk! Waar heb je dat jack gevonden op de site? Als ik in de online shop op jassen / blazers klik, komt ie niet naar voren.Tegen mij? Welk jasje?
@ Kiki, volgens mij niet. Ik zie het jasje iig niet terug.
Fortis et liber
@ Kiki, ja, 'jouw' jasje bedoelde ik!
Fortis et liber
quote:kiki_twee schreef op 10 januari 2010 @ 20:13:

[afbeelding] Bij H&M...

Kan het niet laten. Dat kijken blijft leuk.

Op WE staat bijna niks.Ja die is mooi! Helaas zijn de kleinere maten al uitverkocht.
Welk jasje bedoel je? Dat van Nastik?

Bij Wehkamp linksboven intypen "leren jasjes" of "leren jack" dan krijg meer te zien.
Op H&M staat nog een andere bruine die leuk is, maar alleen nog in paars en dan suede. Dat is zwaar. Leer zit lekkerder.
Wehkamp heb ik bekeken, maar ik kan daar niets vinden. En dat jasje van Nastik kan ik dus niet zien. Plaatje doet t niet.
Fortis et liber
Even voor mij duidelijkheid: van welk merk/winkel zijn de jasjes van Kiki en van welk merk/winkel zijn die van Nastik?
Oh nee, onverwacht bezoek..... Balen, kan ik niet meer forummen. Ik kijk morgen weer.
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven