Mode & Beauty alle pijlers

leren kleding

01-03-2015 15:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeie middag mensen,

Ik heb al heel lang het idee om lederen kleding aan te schaffen omdat ik dat mooi vind.

Het gaat hier bij om een leren broek, een harnas, en wat armbanden enz,

Lederen kleding word vaak geassocieerd met homo's en bdsm/sm.

Ik ben geen homo of bi seksueel, en ik heb al helemaal niets met bdsm/sm.

Nu vraag ik jullie, kan een man leren kleding dragen, en wat vinden jullie ervan?

En hebben jullie nog tips
Waarom nog een keer?
quote:gismo72 schreef op 01 maart 2015 @ 15:35:

Waarom nog een keer?Omdat t misschien ook onder ''mode'' valt?
quote:Motorspuit schreef op 01 maart 2015 @ 15:37:

[...]

Omdat t misschien ook onder ''mode'' valt?Je had je topic toch kunnen laten verplaatsen?
Natuurlijk kan een man dat dragen.

Ikzelf vind het alleen enorm onaantrekkelijk. Maar jij zal ook niet alle kleding van vrouwen leuk vinden.
Eens met sinnombre. Als je dat wil dragen doe je dat, maar ik persoonlijk vind het ook erg lelijk bij een man. Lange leren broeken vind ik trouwens sowieso foeilelijk, tenzij ze op een of andere manier een wat chiquer aanzicht hebben.
Zolang je 4 ledematen en een hoofd hebt zul je alles kunnen dragen

Alleen heb je kans dat men gniffelend langs je loopt. Tenzij je eruit ziet als een onwijs lekkere vent.

Iets dat ik om de een of andere reden betwijfel.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Doet me denken aan Ross uit friends....
Tanden nog even flink laten bleken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
https://www.youtube.com/watch?v=M3k18-LmaxM
Jawel, lederen kleding kun je prima dragen. Heb zelf twee leren broeken, een jurk en een jas. Draag nooit en de broek en de jas, maar wel of of. En ik ben nog nooit door sm meesters of lesbiennes aangesproken :-)
In de goth-, rock-, metal-, j-rock, j-pop en bikerscene word ook genoeg leer gedragen. Je kan het zelf zo opvallend of neutraal maken als je wilt. Maar het is meestal de houding die het maakt of breekt.

Van een man in een leren broek kijk ik niet op. Als de man in kwestie voorbij komt met een air van "kijk mij eens speciaal zijn" dan hoeft het voor mij al niet.

Voor brede leren armbanden zou je bij large popmerchandising of attitude holland kunnen kijken. Als je een leren hesje zou dragen draag je toch leer maar kan het nog doorsnee lijken. Als je een leren broek wilt ga dan naar een leerspeciaalszaak en vraag om kalfsleder. Dat is zachter, soepeler en staat vaak mooier dan dat stugge leer.
Wat een ander vind, is niet interessant. Men heeft overal wel een mening over! Zolang jij en je eventuele partner je er maar goed bij voelen. De rest zijn vooroordelen.
Een man hoeft van mij niet in het leer te lopen. Kweenie, ziet er een beetje suf uit. Raar eigenlijk want zelf draag ik heel graag leer, vooral rokken. Met óók nog een leren jasje erop!
Ik ben 18 jaar geleden gevallen voor de leren broek van mijn man, maar hij lijkt dan ook op Jim Morrison💜

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven