leuke jurk steps?
zaterdag 10 oktober 2009 om 14:27
Vanavond gaan we een avondje uit met familie. Ik heb daarvoor een jurk van steps gekocht waarvan de mouwen wat wijder vallen.
Vriend is altijd eerlijk, wat ik waardeer en vindt hem niet zo mooi. De mouwen vooral. Nu is dat jammer, ik vind de jurk mooi en hij gaat aan vanavond.
Nu toch mijn vraag, het zal het moment van de maand wel zijn, wat vinden jullie van deze jurk: http://www.steps.nl/index1.html Het is de jurk met zwart, rood en grijs. Helemaal links een een rijtje van vier.
Vriend is altijd eerlijk, wat ik waardeer en vindt hem niet zo mooi. De mouwen vooral. Nu is dat jammer, ik vind de jurk mooi en hij gaat aan vanavond.
Nu toch mijn vraag, het zal het moment van de maand wel zijn, wat vinden jullie van deze jurk: http://www.steps.nl/index1.html Het is de jurk met zwart, rood en grijs. Helemaal links een een rijtje van vier.
zaterdag 10 oktober 2009 om 15:55
zaterdag 10 oktober 2009 om 15:56
quote:Helse_Heidi schreef op 10 oktober 2009 @ 15:54:
Ik heb het zonder topje eronder geprobeerd, dan heb ik echt teveel inkijk, kan dus niet. Toekomnstige schoonouders zijn ook van de partij dus
ik heb zwarte pumps eronder nu, heb me net omgekleed. Zwarte kousen is de beste optie, maar heb zon hekel aan die dingen. Liever nog niets eronder, maar zal te koud zijnIk had van de week een jurkje aan gebreid en ik vond het al fris genoeg met een mailot. Dus ik zou er zeker wat onder doen, maar ik heb het ook gauw koud haha.
Ik heb het zonder topje eronder geprobeerd, dan heb ik echt teveel inkijk, kan dus niet. Toekomnstige schoonouders zijn ook van de partij dus
ik heb zwarte pumps eronder nu, heb me net omgekleed. Zwarte kousen is de beste optie, maar heb zon hekel aan die dingen. Liever nog niets eronder, maar zal te koud zijnIk had van de week een jurkje aan gebreid en ik vond het al fris genoeg met een mailot. Dus ik zou er zeker wat onder doen, maar ik heb het ook gauw koud haha.
zaterdag 10 oktober 2009 om 16:02
Ik heb vaak zoiets van, ik zit toch de hele avond binnen en dat kleine stukje naar de auto lopen heb ik het dan maar even koud. Maar misschien oogt het wat raar als ik er niets onder draag, al vind ik het zonder iets eronder het mooist. Het jurkje is er ook lang genoeg voor. Ik kan even kijken hoe het eruit ziet met iets eronder.
zaterdag 10 oktober 2009 om 16:03
quote:Very Cherry schreef op 10 oktober 2009 @ 15:48:
Ik heb gisteren zelf deze gekocht, ook voor een etentje. Bij mijn favo winkel. Lijkt op mijn nick Ik combineer sowieso alles met zwarte kousen en zwarte hoge hakken.
King Louie Fleurs 'Hiver
Wat leuk, ik heb mijn King Louie jurkjes ook van de webshop van Very Cherry.
Ze doen het ook altijd in een heel leuk doosje, maar toen het pakje arriveerde bij mijn buren dachten ze dat ik sexspeeltjes had gekocht .
Ik heb gisteren zelf deze gekocht, ook voor een etentje. Bij mijn favo winkel. Lijkt op mijn nick Ik combineer sowieso alles met zwarte kousen en zwarte hoge hakken.
King Louie Fleurs 'Hiver
Wat leuk, ik heb mijn King Louie jurkjes ook van de webshop van Very Cherry.
Ze doen het ook altijd in een heel leuk doosje, maar toen het pakje arriveerde bij mijn buren dachten ze dat ik sexspeeltjes had gekocht .
zaterdag 10 oktober 2009 om 16:08
quote:Helse_Heidi schreef op 10 oktober 2009 @ 16:02:
Ik heb vaak zoiets van, ik zit toch de hele avond binnen en dat kleine stukje naar de auto lopen heb ik het dan maar even koud. Maar misschien oogt het wat raar als ik er niets onder draag, al vind ik het zonder iets eronder het mooist. Het jurkje is er ook lang genoeg voor. Ik kan even kijken hoe het eruit ziet met iets eronder.Dat is ook zo. Ik was op de fiets en zat niet lekker warm binnen, dus dat is ook wel een verschil.
Ik heb vaak zoiets van, ik zit toch de hele avond binnen en dat kleine stukje naar de auto lopen heb ik het dan maar even koud. Maar misschien oogt het wat raar als ik er niets onder draag, al vind ik het zonder iets eronder het mooist. Het jurkje is er ook lang genoeg voor. Ik kan even kijken hoe het eruit ziet met iets eronder.Dat is ook zo. Ik was op de fiets en zat niet lekker warm binnen, dus dat is ook wel een verschil.
zaterdag 10 oktober 2009 om 16:48
Maar het kleedt toch ook veel mooier af, en zeker voor 'savonds, als je lekker wat aan je benen hebt? Zo'n jurk met blote benen is leuk in de zomer, of voor overdag. De kleuren komen vaak mooier uit gecombineerd met donker (zwart) en bovendien staan zwarte pumps ook veel mooier met een zwarte panty ipv tegen een bloot stuk been waar dan later weer een gekleurde jurk op komt. Maar goed, stijlen verschillen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.