Mode & Beauty alle pijlers

Leuke kledingzaken?

25-03-2009 12:00 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde laatst wat kleding shoppen maar dat is niet gelukt. Ik ben bij de Vila, superstar en Vero Moda geweest maar wat een kindermaatjes hebben ze daar. Het lijkt wel steeds erger te worden. Ik ben 34 jaar en heb normaal gesproken maat 38 en soms 40. Maar ik krijg die kleding daar gewoon niet aan, het zit veel te strak, zelfs een xl. Ik voelde me echt oud en dik.... Terwijl ik dat echt niet ben!!!! Ok ik ben geen 18 meer en heb geen maatje 34 maar jeetje ik heb echt geen abnormale omvang. Ik zoek nu dus eigenlijk winkels die leuke kleding hebben voor dertigers, niet al te duur zijn en die NORMALE maten hebben. Waar halen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
C&A, Turnover ($$), Hema, Sting, V&D, Esprit, Mexx

Balen is dat he. Ik ga daar ook echt niet meer heen. Tip: pas eerst een XL en hou die glimlach op je gezicht als je moet zeggen: 'is er ook een maatje kleiner?'. Shop ze!
Waar woon je?



Dit is voor mij de miniketen waar zel alles in fatsoenlijke maten hebben en je altijd super kunt shoppen;



www.jeaniuslifestyle.nl
Tis punt. com



www.jeaniuslifestyle.com
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit probleem helemaal. Ik ben zelf ook absoluut niet dik, maar de broeken van Vero Moda en dat soort winkels pas ik absoluut niet. Het lijkt wel alsof die broeken alleen gemaakt zijn voor vrouwen zonder heupen en billen... Zo paste ik vorige week een broek bij de H&M en daar moest ik gewoon een maat L van aan, terwijl ik toch redelijk slank ben! Anyway, bij de WE is de pasvorm wat meer geschikt voor mij. De kleding is daar wat meer gericht op de Nederlandse vrouw (lees: met heupen en billen). Bij ZARA kan ik toch ook wel slagen, al moet je daar nooit naar een maatje 36 grijpen, mits je errug skinny bent. Bij ZARA heb ik standaard maat 40/42. Tja, Spaanse maten he...
Aaaah, als je 34 bent dan kom je toch ook niet meer bij de Vero Moda en Vila?!
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 25 maart 2009 @ 13:55:

Aaaah, als je 34 bent dan kom je toch ook niet meer bij de Vero Moda en Vila?!Dit snap ik niet, waarom niet? Je hebt daar mooie kleding, ook voor de 30+-vrouw hoor! Zijn er nu ook al leeftijdsgrenzen voor kledingwinkels?
En van H&M snap ik het niet, die kleding valt hartstikke groot.
quote:nero schreef op 25 maart 2009 @ 13:57:

[...]





Dit snap ik niet, waarom niet? Je hebt daar mooie kleding, ook voor de 30+-vrouw hoor! Zijn er nu ook al leeftijdsgrenzen voor kledingwinkels? Nee, er zijn geen leeftijdsgrenzen voor kledingwinkels. Maar als jij als 34-jarige je kleding gaat kopen in een winkel waar de gemiddelde zestien-jarige ook shopt, moet je niet verbaast staan te kijken als het niet helemaal zit. (Heb ik het alleen nog over de pasvorm)
Fleur, ga jij nooit naar Cool Cat dan?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens. Bij bijv. ONLY koopt de gemiddelde 16-jarige misschien (en CoolCat, Wonder Woman, Tally Weyl), maar bij Vero Moda en Vila niet hoor. Misschien ook wel 16-jarigen, maar echt niet alleen maar. Voor mijn gevoel richt Vila zich meer op de 25+ vrouwen en misschien zit Vero Moda daar nog iets onder. Maar dat maakt toch helemaal niet uit, als je de kleding maar mooi vindt? En ik met mijn 25 jaar vind ook dat de pasvorm van de Vero Moda niet goed is...
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 25 maart 2009 @ 13:57:

En van H&M snap ik het niet, die kleding valt hartstikke groot.Echt niet alles, dat ligt er helemaal aan welke lijn van de H&M je past en wat voor kledingstuk je hebt. Van de shirtjes heb ik meestal maat 34/36 en dus van die broek ineens maat L...
quote:Star schreef op 25 maart 2009 @ 14:02:

Fleur, ga jij nooit naar Cool Cat dan? Ben nog steeds dolend op zoek naar Mac & Maggie.....
Bij mij in de straat zit een Vero Moda en een Vila en ik zie daar altijd van dat kleedgeldgrut staan...
Mac and Maggie was GAAF!



Vila en Vero Moda voor 25+? Nou niet voor 25+ BMI en heupen dus met al die heupbroeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met fleur eens. Dat zijne cthe jongemeiden winkels. JUIST de vero moda.



Probeer sandwich eens, of jackpot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 25 maart 2009 @ 14:19:

Mac and Maggie was GAAF!



Vila en Vero Moda voor 25+? Nou niet voor 25+ BMI en heupen dus met al die heupbroeken.





Het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe je figuur is en wat je kledingstijl is. Als je 16 bent en je hebt een BMI van 30 zal je ook niet kunnen slagen bij de Vero Moda... Het is denk ik heel persoonlijk... Als ik 34 ben en mijn figuur is nog redelijk, hoop ik toch echt wel bij Vila kleding te kunnen kopen. Sandwich en Jackpot zijn dan ook absoluut niet mijn smaak, veel te oubollig en zelfs voor je 34e...



Ach, smaken verschillen!
Mijn kledingstijl? Dyanne Beekman natuurlijk
Daarom schreef ik net ook tussen haakjes dat ik het dan alleen nog over de pasvorm heb Persoonlijk vind ik het een beetje sneu als ik een 30-plusser tussen dat so called kleedgeldgrut zie struinen.
En smaken verschillen inderdaad, maar ik vind het nogal triest als je op je 34 ste met je string boven je heupbroek uit loopt.

Hell, op je 14e is dat al triest.
Alle reacties Link kopieren
Goh, ik dacht dat je juist na je 34e met je string boven je broek mocht lopen. Nooit geweten dat dat niet kan...



Maar op je 34e is het nog triesterder.
Alle reacties Link kopieren
'Stap eens binnen bij Steps, kleding die bij je past'



Ik ben er nog niet geweest, maar in de folder stonden veel mooie jurken!
Wel leuk dat jij met je nick nu een keuze kunt maken: K3 of K2!
Alle reacties Link kopieren
Steps vind ik altijd leuk, maar ik ga bijna altijd naar Susen's in amsterdam. op loopafstand van mijn huis, niet te groot en de verkoopster helpt mij altijd goed.

Verder vind ik Promiss ook altijd leuk (daar vallen de maten groot! ), het heeft niet zo'n goede naam als het om hippe kleding gaat, maar ik vind er altijd wel iets leuks tussen! )

Edit: Vanilia! Super leuke kleding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven