Leuke winkels Utrecht?
dinsdag 1 mei 2018 om 07:53
dinsdag 1 mei 2018 om 10:04
Ik weet niet echt wat je stijl is, maar Giensch en notorious zijn leuk als je houdt van vintage en retro. Beiden zitten in de Voorstraat.
Verder kunnen number9 (hip) en vintage island in de zadelstraat leuk zijn.
En als je daar toch loopt kan ik je op de hoek met de lijnmarkt Hop&Stork aanraden voor heerlijke chocola en gebakjes en koffie als je daar van houdt.
Als je de lijnmarkt in gaat (met je gezicht naar de Dom naar rechts) vind je daar ook allemaal leuke winkels en als je vervolgens links de gracht verder af loopt vind je daar allemaal leuke tweedehans en vintage winkels.
En als je daar toch loopt kan ik je op de hoek met de lijnmarkt Hop&Stork aanraden voor heerlijke chocola en gebakjes en koffie als je daar van houdt.
Als je de lijnmarkt in gaat (met je gezicht naar de Dom naar rechts) vind je daar ook allemaal leuke winkels en als je vervolgens links de gracht verder af loopt vind je daar allemaal leuke tweedehans en vintage winkels.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 1 mei 2018 om 10:06
Dat dus inderdaadlollypopje schreef: ↑01-05-2018 10:04Ik weet niet echt wat je stijl is, maar Giensch en notorious zijn leuk als je houdt van vintage en retro. Beiden zitten in de Voorstraat.
dinsdag 1 mei 2018 om 10:09
Overigens voor eten is voor lunch Vers (aan datzelfde stuk gracht) erg lekker. En aan de andere kant van het centrum op het Jans Kerkhof kan ik de Streetfoodclub aanraden. Is net nieuw en super lekker eten. Is open van 's ochtends tot 's nachts. Al zal het er voor avond waarschijnlijk druk zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times