Mode & Beauty alle pijlers

Levi’s 501 original

01-05-2019 14:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heel lang opzoek naar de originele levi’s 501 (dus niet skinny of cropped).

Heeft iemand enig idee waar ik deze online of in de winkel kan kopen?
Ik vind het juist leuk dat mode steeds weer verandert en ben ook echt uitgekeken op de skinny. Daar liep ik sinds 2003 in, het is nou wel weer eens tijd voor wat anders. Ik heb en draag ze nog wel, maar heb ook veel flared jeans, boyfriend jeans en straight leg cropped jeans, liefst va ouderwetse denim zonder stretch. Alles lekker high-waisted, terwijl ik vroeger zwoer bij low-rise. Alleen de mom jeans trend heb ik aan me voorbij laten gaan.

Ik ben dol op mode en trends!
lisa_ schreef:
02-05-2019 09:33
De vrouw hierboven heeft in verhouding stevige bovenbenen. Maar als je gewoon slank bent dan vind ik de 501 juist mooi. Beter dan die strakke stretch broeken.
Er zijn op dit moment honderden niet-skinny broeken te koop die meer doen voor het gemiddelde model vrouw dan een 501.
De 501 is een mannenbroek, dus gemaakt voor mensen zonder taille, heupen en de gebruikelijke damesvetrandjes. Als je model strijkplank hebt kom je er misschien mee weg, maar anders zijn er mooiere opties.
Ga eens naar een outlet center, Rosada of Batavia stad, daar zitten Levi's Stores en daar liggen stapels model 501.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dank voor de reacties...

Ik heb wel een paar 501 skinny’s in de kast zonder stretch. Dus weet hoe het voelt. Maar ik wil gewoon de originele 501, die is net wat wijder! Zie hem vaak voorbij komen op insta en staat super leuk, ik hou van die look!!
De originele is een herenmodel en zit bij mij veel beter dan damesmodel (war die op de foto.lijkt te zijn) maar ik moet erbij zeggen dat ik m altijd loeistrak droeg. Absoluut de broek met de beste kont ever (oftewel de best geplaatste kontzakken;-)
Ik ben nooit een strijkplank geweest maar heb meer bovenbeen dan kont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven