Levi’s 501 original
donderdag 2 mei 2019 om 10:14
Ik vind het juist leuk dat mode steeds weer verandert en ben ook echt uitgekeken op de skinny. Daar liep ik sinds 2003 in, het is nou wel weer eens tijd voor wat anders. Ik heb en draag ze nog wel, maar heb ook veel flared jeans, boyfriend jeans en straight leg cropped jeans, liefst va ouderwetse denim zonder stretch. Alles lekker high-waisted, terwijl ik vroeger zwoer bij low-rise. Alleen de mom jeans trend heb ik aan me voorbij laten gaan.
Ik ben dol op mode en trends!
Ik ben dol op mode en trends!
donderdag 2 mei 2019 om 11:40
Er zijn op dit moment honderden niet-skinny broeken te koop die meer doen voor het gemiddelde model vrouw dan een 501.
De 501 is een mannenbroek, dus gemaakt voor mensen zonder taille, heupen en de gebruikelijke damesvetrandjes. Als je model strijkplank hebt kom je er misschien mee weg, maar anders zijn er mooiere opties.
donderdag 2 mei 2019 om 12:48
vrijdag 3 mei 2019 om 10:32
vrijdag 3 mei 2019 om 21:17
De originele is een herenmodel en zit bij mij veel beter dan damesmodel (war die op de foto.lijkt te zijn) maar ik moet erbij zeggen dat ik m altijd loeistrak droeg. Absoluut de broek met de beste kont ever (oftewel de best geplaatste kontzakken;-)
Ik ben nooit een strijkplank geweest maar heb meer bovenbeen dan kont.
Ik ben nooit een strijkplank geweest maar heb meer bovenbeen dan kont.