Mode & Beauty alle pijlers

lichte huid

14-11-2011 21:01 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij misschien advies geven over een lichte huid, vooral mijn gezicht.

Nu zeggen de meeste zo makkelijk ga onder de zonnebank, maar dat heeft nog geen enkele zin.. helaas

Ben diverse keren al bij douglas en dat soort winkels geweest om advies te vragen en dan komen ze met foundation aan..

Toch maar geprobeerd.. maar zelf vind ik het er niet echt mooi uit zien.

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Alle tips zijn welkom!
Ze heten bronzing pearls (voor het geval je ze niet kunt vinden )
Ik heb ook een vrij bleke huid en met mijn goudblonde haar was dat nooit zo'n mooie combinatie. Heb m'n haar nu al een tijdje rood en daar staat die bleke kleur een stuk mooier bij.

Maar kan me voorstellen dat het je wat ver gaat om je haar erom te verven.

Zelf gebruik ik een foundation van Max Factor, ook in een lichte kleur (je moet zowiezo je huid niet donkerder willen maken met foundation), gewoon om m'n huid meer egaal te krijgen, en met wat blush zie ik er dan helemaal niet ziek uit.
Bedankt voor alle tips!:)

Ga zeker de zelfbruinende dagcreme en parels uitproberen.
Beetje rouge in de goede kleur en de juiste kleur kleding aan doen. Bij mij heeft een kleurenanalyse goed geholpen, dan zie je welke kleur kleding wel en niet mooi staat.
Bij meeste kleide analyses krijg je ook advies over make-up kleuren en haarkleur. Ook leuk om samen met vriendinnen of familie te doen :-)
quote:blondina66 schreef op 14 november 2011 @ 21:43:

Bedankt voor alle tips!:)

Ga zeker de zelfbruinende dagcreme en parels uitproberen.

TO, pas even op met wat je koopt aan crème. Je hebt dagcrème met een kleurtje en zogenaamde zelfbruiners, waarvan je van de goedkopere merken veelal oranje wordt.

Ik denk dat je van die 2 varianten het beste een dagcrème met een kleurtje kunt proberen.
quote:flowerbombje schreef op 14 november 2011 @ 21:36:

Ze heten bronzing pearls (voor het geval je ze niet kunt vinden )Ben vandaag bij de Hema geweest, op...Bij Etos, op.... en Kruidvat ook op! Jeetje. En vandaag uitgerekend, dus weet niet of ik nog de stad in kom. Maar in ieder geval erg bedankt voor de tip!!!!
Mischien accepteren dat je een mooie lichte huid hebt?
quote:Annie.Ooi schreef op 15 november 2011 @ 16:38:

[...]

Ben vandaag bij de Hema geweest, op...Bij Etos, op.... en Kruidvat ook op! Jeetje. En vandaag uitgerekend, dus weet niet of ik nog de stad in kom. Maar in ieder geval erg bedankt voor de tip!!!!Nou mooi kraamcadeau dan om te vragen
de getinte dagcreme van nivea werkt volgens mij wel goed, de creme behoort tot de natural beauty lijn. bronzing powder is ook goed te gebruiken! ik zou niet zo snel voor een foundation kiezen.
Dat is balen Anne.Ooi! Hopelijk na je bevalling dan of inderdaad als kraamcadeautje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven