Lichte wenkbrauwverf
donderdag 9 juli 2020 om 12:58
Hoi allemaal,
Mijn wenkbrauwen zijn door de tijd heen een stuk dunner geworden, dus ben ik een aantal keer naar een wenkbrauw-shop gegaan om ze te laten verven. Dit vond ik alleen geen succes, telkens veel te donker (wat ik meermaals heb aangegeven), terwijl ik een heel lichte huid heb en het contrast dan te groot vind. Daarom wil ik het zelf eens gaan proberen, maar hebben jullie misschien tips voor een goede, lichte wenkbrauwverf?
Mijn wenkbrauwen zijn door de tijd heen een stuk dunner geworden, dus ben ik een aantal keer naar een wenkbrauw-shop gegaan om ze te laten verven. Dit vond ik alleen geen succes, telkens veel te donker (wat ik meermaals heb aangegeven), terwijl ik een heel lichte huid heb en het contrast dan te groot vind. Daarom wil ik het zelf eens gaan proberen, maar hebben jullie misschien tips voor een goede, lichte wenkbrauwverf?
donderdag 9 juli 2020 om 13:06
Ik vind de lichtbruine verf vaak naar oranje/rood neigen. Echt heel lelijk vind ik persoonlijk. Heb je al eens geprobeerd om (donker) bruine verf erop te doen en meteen er weer afhalen?
Maar wie weet zijn er merken die wel hele mooie lichte verf hebben.... dan ben ik ook benieuwd. Heb namelijk hetzelfde probleem
Maar wie weet zijn er merken die wel hele mooie lichte verf hebben.... dan ben ik ook benieuwd. Heb namelijk hetzelfde probleem
donderdag 9 juli 2020 om 13:14
donderdag 9 juli 2020 om 13:28
donderdag 9 juli 2020 om 13:32
Ai, oranje/rood klinkt niet goed nee. Ik heb inderdaad gelezen dat je (donker)bruine verf kunt gebruiken en er dan snel weer af moet halen. Maar voordat ik dat ga proberen, ben ik toch benieuwd of iemand een licht blonde wenkbrauwverf weet...NM1717 schreef: ↑09-07-2020 13:06Ik vind de lichtbruine verf vaak naar oranje/rood neigen. Echt heel lelijk vind ik persoonlijk. Heb je al eens geprobeerd om (donker) bruine verf erop te doen en meteen er weer afhalen?
donderdag 9 juli 2020 om 13:34
Ja, deze kleur ("lichtbruin: ideaal bij middenblond tot lichtbruin haar") heb ik ook gezien en ga ik proberen als ik geen lichtere kleur (licht blond) kan vinden...Peixe schreef: ↑09-07-2020 13:14Kleur 3.1 van Rectofil.
https://www.haarshop.nl/product/refecto ... AVEALw_wcB
donderdag 9 juli 2020 om 13:34
Ah, dank je voor de tip!Lolainthebigcity schreef: ↑09-07-2020 13:28Je kunt ook lichtbruin mengen met grijs. Ik ben zelf ook zeer lichtblond en wil maar net mijn haartjes een stukje donkerder maar wel asblond (dus koel blonde kleur). Inderdaad na 1 minuut afhalen en dan kijken per minuut hoe donker je het wenst te hebben.
donderdag 9 juli 2020 om 13:50
hoe licht zijn jouw wenkbrauwen dan als licht blond al donkerder is?
Mijn wenkbrauwen zijn binnen best goed zichtbaar, maar als de zon op mijn gezicht staat vallen ze helemaal weg maar ik wil ook geen roodtint net als jij. Ik heb ze een keer laten verven bij Mrs Highbrow en dat was precies goed (ze had drie kleuren gemend)
donderdag 9 juli 2020 om 16:59
Het merk marie-jose en co heeft diverse tinten van blond tot zwart. Dit is wel henna, wat zoveel betekent dat het ook aan je huid hecht dus is het ook wel handig de accesoires erbij te kopen (zoals een wit vet potlood om de contouren te tekenen en een goede schuine eyebrow kwast.
Ik ben er erg tevreden over. Er zitten 6 zakjes in een set waar je per keer maar de helft van nodig hebt. Het is zo gemaakt en er zit ook een pipet voor water doseren en handig glazen potje bij om de verf te mengen.
Effe paar keer oefenen en je hebt het onder de knie.
Anders is een eyebrow salon ook nog een optie om te laten shapen en verven.
Ik ben er erg tevreden over. Er zitten 6 zakjes in een set waar je per keer maar de helft van nodig hebt. Het is zo gemaakt en er zit ook een pipet voor water doseren en handig glazen potje bij om de verf te mengen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
donderdag 9 juli 2020 om 17:17
Mijn wenkbrauwen zijn lichtblond. Ik heb ze meerdere malen bij Mrs Highbrow laten verven en het werden elke keer van die donkere balken, ondanks dat ik heel duidelijk had gezegd dat ik ze lichtblond wil. Zij zei toen dat ze de lichtste kleur had gebruikt, maar het was alsnog dus erg donker.smulrol schreef: ↑09-07-2020 13:50hoe licht zijn jouw wenkbrauwen dan als licht blond al donkerder is?
Mijn wenkbrauwen zijn binnen best goed zichtbaar, maar als de zon op mijn gezicht staat vallen ze helemaal weg maar ik wil ook geen roodtint net als jij. Ik heb ze een keer laten verven bij Mrs Highbrow en dat was precies goed (ze had drie kleuren gemend)
donderdag 9 juli 2020 om 17:18
Dankjewel voor de tip!sprokkelientje schreef: ↑09-07-2020 16:59Het merk marie-jose en co heeft diverse tinten van blond tot zwart. Dit is wel henna, wat zoveel betekent dat het ook aan je huid hecht dus is het ook wel handig de accesoires erbij te kopen (zoals een wit vet potlood om de contouren te tekenen en een goede schuine eyebrow kwast.