Mode & Beauty alle pijlers

Lichtkleurige lipstick

12-06-2013 14:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag normaalgesproken altijd een middelroze, koraalkleurige of rode lipstick/lipgloss. Nu wil ik ook graag een wat subtielere kleur voor op mijn lippen. Ik zoek een lichtroze, of oranjeroze of bruinroze achtige nudekleur. In ieder geval iets subtielers dan dat ik normaal draag. Het liefst een longlasting variant (lipstick of -gloss) zoals lipfinity of maybelline 24hour lipstick die niet al te duur is (zeg max. ¤20).

Ik heb de lichtroze kleur van maybelline 24hour lipstick al geprobeerd, maar deze was té licht, ik leek wel ziek. Het moet dus ook weer niet te licht zijn. Ik heb een lichte huidskleur.

Heeft iemand een tip voor wat ik zoek?
Lipfinity nr 70 al eens bekeken?

Doe ik op, op 'bescheiden dagen'.
Ik heb deze, die is heel mooi. Meer een lippenbalm dan een lippenstift, dus zit heel fijn.

Lipfinity nr.70 kan ik niet vinden op internet maar ik zal in de winkel eens checken!

Die lipbalm ziet er wel mooi uit, ben bang dat ie iets te licht voor me is maar ik ga 'm eens testen!

Thanks peoples!
Blijft die Balm ook lang zitten?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet goed weet, ik gebruik m als balm en doe m soms tussendoor gewoon op, net als labello. Ik heb zelf vrij droge lippen, en ben verder niet zo van de lippenstift.
Ik zou eens bij MAC gaan kijken, die hebben heel veel tinten lipstick van een goede kwaliteit en zijn allemaal ¤18.50. Ik denk dat Hue of Crème d'Nude wel wat voor jou kunnen zijn, maar of iets je staat hangt natuurlijk van je huidskleur af. Even linkje naar foto van Creme d'Nude en Hue.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven