Mode & Beauty alle pijlers

Linnen broek

31-03-2010 20:00 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de H en M heb ik een linnenbroek besteld in de maten

38 en 40. Beide zitten goed. 38 zit ietsje beter maar ook iets strakker. Heb gehoord hoe strakker hoe wijder het wordt.

Welke maat adviseren jullie mij?

Ik wil meerdere kleuren halen voor de zomer.

Ik haat te wijde linnen broeken.
Linnen broeken mogen weer? Wit ook? Er hangt een witte en khaki-groene in mijn kast.

Ik neem altijd 38. Zit ook altijd te klungelen met die twee maten.
38 nemen.

Ik vind een witte linnen broek haske leuk, en beige ook, en kaki ook. Ik heb trouwens ook een rode. Zwart vind ik trouwens ook leuk, en donkerblauw ook. Eigenlijk vind ik linnen broeken gewoon leuk!
Ik heb ook een paar verschillende kleuren in de kast hangen, hoor. (Volgens mij kwam ik wat ongegeneerd uit de hoek, he? Over dat wit...?)
quote:Zoete schreef op 31 maart 2010 @ 20:52:

Ik zou ook voor de 38 gaan.

Maar los daarvan: wat voor kleur heeft 'ie? Godverhoedehet dat je een witte linnen broek koopt. Dat vind ik zoiets vreselijks!Wat is er mis met een witte linnen broek?
neh,smaken verschillen...gelukkig maar..

ik doe gewoon lekker een witte aan maar in een beige zul je mij dan weer nooit zien....saaahaaai.
quote:jackie23 schreef op 31 maart 2010 @ 22:09:

[...]

Wat is er mis met een witte linnen broek?

Lezen Jackie..lezen..

was al gevraagd en ook al op geantwoord.
Sorry, het antwoord is al gegeven zie ik
Jahaaa Biebelie, ik zal voortaan eerst alles lezen voor ik mijn vraag/mening schreeuw
quote:Zoete schreef op 31 maart 2010 @ 20:57:

Een witte linnen broek in de zomer vind ik heel, tja, jaren '90 Nederlands. Heb een tijd op Ibiza gewoond en heb daar geleerd: zie je een kerel/dame in een witte linnen broek dan is het een 'Oh kijk mij eens op vakantie zijn'-Nederlander.

Ieder zijn smaak, maar ik ben bijzonder ' anti' witte linnen broek.

Ouch, ik ben dol op witte linnen broeken. Ik heb ook nog één licht kaki. Dan had ik enkele jaren geleden dan toch die knaloranje linnen broek moeten kopen. Ik ben trouwens ook dol op linnen overhemden.

Zoete, welke kleuren linnen broek kunnen wel voor de heren?
linnen altijd zo klein mogelijk kopen, dus maat 38..

ik ben gek op linnen broeken, ook de witte (hoewel ik die deze zomer met 10 kilo extra waarschijnlijk niet snel aal zal trekken )
hmmm, mijne krimpen juist altijd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven