Mode & Beauty alle pijlers

Liposculptuur ervaringen 2011

09-01-2011 00:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik weet dat er al enkele onderwerpen over liposuctie zijn, maar toch leek het me leuk en handig om hier een nieuw onderwerp over te straten (gezien de verouderde data).

Zijn er dames die kort geleden, of binnen korte termijn een liposculptuur behandeling zullen/hebben ondergaan? Zo ja, dan kunnen we elkaar via deze topic steunen, ervaringen delen en foto's uitwisselen....

Groetjes,

Lady_S
Hallo

ik ben eergisteren geweest voor een lipo op 6 locaties bij Linea Aesthetica in Brussel, MIjn ervaring met de procedure was positief. Goerde uitleg, er wordt goed voor je gezorgd, hele vriendelijke mensen, mijn moeder was na mij op 5 locaties. heb 3200 betaald en mijn moeder 2900 (incl. anesthesie en panty).

Ik heb denk ik wel 4-5 uur geslapen want mijn moeder was al eerder wakker als mij. de behandeling zelf is dus pijnloos, je merkt er niks van. Nu twee dagen later heb ik overigens wel pijn hoor, het is alsof je door 3 vrachtwagens overreden bent. officieel zou ik vandaag weer kunnen gaan werken. maar ben blij dat ik pas maandag hoef en kan me nu nog niet voorstellen dat het dan wel kan...kijk uit naar zondag: voor de eerste keer douchen. Resultaat kan ik natuurlijk nog niks over zeggen...ben erg gezwollen en ik ben daar gek genoeg ook helemaal niet mee bezig, eerst me weer lekker voelen.

Dus als je het gaat doen is LA een goede keuze (we hebben de nacht ervoor in een hotel vlakbij geslapen). Maar het is dus wel een echte operatie, ben nog best even misselijk geweest van de narcose (lichte vorm), en je bent echt wel even uit je ritme, dus zorg dat je hulp hebt. Ook heb je veel instructies: niet met je benen over elkaar gaan zitten (binnenkant benen) en je bovenlijf goed recht houden (buik/maag), anders kun je kreukels krijgen die niet te corrigeren zijn, dat is wel een enge gedachte.

groetjes Karin
Jaren geleden heb ik een liposculptuur bij Linea Aesthetica ondergaan. Dit is voor het eerst dat ik mijn hart lucht op het internet aangezien het jaren geduurd heeft en vele hersteloperaties om de ravage die Linea Aesthetica heeft aangericht goed te maken. Ik heb jarenlang met putten en deuken rondgelopen, je kon precies zien waar ze wat hadden weggezogen, echt vreselijk. Ik raad alle meiden op dit forum aan geen liposculpture bij deze kliniek te laten doen. Ik heb ook wel goede berichten gelezen en misschien heb ik gewoon pech gehad (had een Amerikaanse chirurg).

Maar aan de andere kant, wat bijna in elk bericht terug te lezen is is dat het daar rommelig is. Ik kan dit alleen maar bevestigen ik ben bijzonder slecht voorgelicht voor de operatie en heb maar liefst 2,5 uur in de wachtkamer gezeten voordat ik geopereerd werd!! De hele tijd liep het personeel onprofessioneel op en neer te paraderen, ze waren in een kamertje hun site aan het opleuken door er pakkende teksten op te zetten, heel onprofessioneel dat ik daarvan mee kon genieten. En ook belangrijk, de arts die je gaat behandelen zie je pas op de dag zelf, belachelijk! ..En oh ja, ik was onder volledige narcose, het was alleen een beetje jammer dat ik midden in de operatie wakker werd -als ik dit vertel voel ik nog de canule het vet uit mijn benen wegschrapen- trauma's heb ik er aan overgehouden.

En dan na de operatie, een vreselijke pijn, en echt ik ben zeker niet kleinzierig, maar wat heeft het pijn gedaan. Ik heb later vergelijkingsmateriaal gekregen doordat ze in een andere kliniek veel vet op andere plaatsen hebben moeten weghalen om het vervolgens weer op de misvormde plekken te vullen.. als je een goede liposculptuur hebt gehad heb je bijna geen pijn, het voelt een beetje beurs en het zeurt een beetje, verder niet.

Enfin als die 'alles' was en ik blij was met het resultaat had ik waarschijnlijk geen bericht gepost, maar helaas het had niet zo mogen zijn.

Ik heb nog mijn beklag gedaan bij Linea Aesthetica maar zeiden dat het wel bijtrok en dat ik maar later moest terugkomen voor een eventuele hersteloperatie.. 1 ding wist ik zeker, zij mochten nooit meer wat aan mijn lijf doen, al kreeg ik er geld op toe.

Een jaar na de operatie heb ik mijn moed bij elkaar geraapt en ben naar een Nederlandse kliniek gegaan. Na 5 a 6 keer een lipofilling te hebben ondergaan en wat zal het zijn en euro 10.000 lichter ben ik eindelijk waar ik wil zijn.

Ga in hemelsnaam naar een goede kliniek, dan maar euro 1000 duurder, maar wel kwaliteit en vakkennis, het gaat om je lichaam en daar heb je er maar 1 van.

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Bericht * *

Jaren geleden heb ik een liposculptuur bij Linea Aesthetica ondergaan. Dit is voor het eerst dat ik mijn hart lucht op het internet aangezien het jaren geduurd heeft en vele hersteloperaties om de ravage die Linea Aesthetica heeft aangericht goed te maken. Ik heb jarenlang met putten en deuken rondgelopen, je kon precies zien waar ze wat hadden weggezogen, echt vreselijk. Ik raad alle meiden op dit forum aan geen liposculpture bij deze kliniek te laten doen. Ik heb ook wel goede berichten gelezen en misschien heb ik gewoon pech gehad (had een Amerikaanse chirurg).

Maar aan de andere kant, wat bijna in elk bericht terug te lezen is is dat het daar rommelig is. Ik kan dit alleen maar bevestigen ik ben bijzonder slecht voorgelicht voor de operatie en heb maar liefst 2,5 uur in de wachtkamer gezeten voordat ik geopereerd werd!! De hele tijd liep het personeel onprofessioneel op en neer te paraderen, ze waren in een kamertje hun site aan het opleuken door er pakkende teksten op te zetten, heel onprofessioneel dat ik daarvan mee kon genieten. En ook belangrijk, de arts die je gaat behandelen zie je pas op de dag zelf, belachelijk! ..En oh ja, ik was onder volledige narcose, het was alleen een beetje jammer dat ik midden in de operatie wakker werd -als ik dit vertel voel ik nog de canule het vet uit mijn benen wegschrapen- trauma's heb ik er aan overgehouden.

En dan na de operatie, een vreselijke pijn, en echt ik ben zeker niet kleinzierig, maar wat heeft het pijn gedaan. Ik heb later vergelijkingsmateriaal gekregen doordat ze in een andere kliniek veel vet op andere plaatsen hebben moeten weghalen om het vervolgens weer op de misvormde plekken te vullen.. als je een goede liposculptuur hebt gehad heb je bijna geen pijn, het voelt een beetje beurs en het zeurt een beetje, verder niet.

Enfin als die 'alles' was en ik blij was met het resultaat had ik waarschijnlijk geen bericht gepost, maar helaas het had niet zo mogen zijn.

Ik heb nog mijn beklag gedaan bij Linea Aesthetica maar zeiden dat het wel bijtrok en dat ik maar later moest terugkomen voor een eventuele hersteloperatie.. 1 ding wist ik zeker, zij mochten nooit meer wat aan mijn lijf doen, al kreeg ik er geld op toe.

Een jaar na de operatie heb ik mijn moed bij elkaar geraapt en ben naar een Nederlandse kliniek gegaan. Na 5 a 6 keer een lipofilling te hebben ondergaan en wat zal het zijn en euro 10.000 lichter ben ik eindelijk waar ik wil zijn.

Ga in hemelsnaam naar een goede kliniek, dan maar euro 1000 duurder, maar wel kwaliteit en vakkennis, het gaat om je lijf het meest dierbare bezit.
hallo,

Ik heb op 28 december 2011 een lipo laten uitvoeren. De behandelde zone's waren buik, binnenkant billen,lovehandels,vet op de rug en mijn knieên. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit zoveel pijn heb gehad, de 1ste week was een hel. Ik kan amper rondlopen , stond vol met bloeduitstortingen. De 2de week moest ik normaal gezien weer terug gaan werken, dit ging echter niet wegens teveel pijn. Dus ben ik ng een weekje thuisgebleven. Nu na bijna 3 weken zijn bijna alle bloeduitstortingen verdwenen.Maar de behandelde zone's zijn nog enorm gevoelig. Ik moet nog een maand de corrigerende broek dragen. Als ik het allemaal opnieuw zou doen ,na al die pijn? Ik denk het niet . Iedereen heeft natuurlijk een andere pijngrens . Mijn pijngrens ligt behoorlijk hoog en toch ...
@Roodsnoepje, dat is vervelend zeg dat je het zo hebt ervaren! Ik zelf, en ik ken nog een aantal dames, die hebben er niet zo veel last van gehad als hoe jij het omschrijft. Dus dat is wel vervelend. Ik heb overigens vorig jaar de zelfde locatie's laten doen (behalve de rug) en ik heb de eerste paar dagen wat moeilijk kunnen lopen maar meer niet. Hoe gaat het nu?

Ps. we kunnen beter verder kletsen op het liposculptuur onderwerp elders hier bij mode&beauty.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven