Mode & Beauty alle pijlers

Liposuctie flanken

18-06-2020 16:53 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik heb 10 dagen geleden liposuctie gehad aan mijn flanken. Het vet wat daar zag kreeg ik met geen mogelijkheid weg.
Ik ben 1.63 en weeg 58 kilo.
Nu zit het zo dat de arts mij heeft verteld dat er 800ml vet is weggezogen. Aan ieder flank 400ml. ( ik vindt dat echt heel weinig)
Ik draag een corrigerend broekje en voel hier en daar nog wat pijn.
Alleen zie ik dus echt geen verschil met toen en nu.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet dat het nog te vroeg is. Maar ik dacht in elk geval wat te zien.
Graag iemand die ook liposuctie heeft gehad aan de flanken? Zag je meteen verschil of niet? Ben best teleurgesteld.

Oh ja, liposuctie heb ik gedaan bij boerehaave.

Hoop wat te horen.
Groetjes
Ze hebben toch wel info gegeven vooraf over de genezingstijd? Het lijkt me logisch dat je niet direct resultaat ziet. De weefsels zijn aardig gekneusd en zullen nog wel gezwollen zijn, dat heeft tijd nodig. Heb je geen controle afspraak gehad of staan? En heb je de kliniek zelf al gebeld over je vragen?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Zat er een vetrandje of een goede rand? Ik vermoed het eerste gezien je gewicht en dan vind ik 400cc per kant best wel veel.
10 dagen is echt nog veel te kort om ook maar iets te zeggen over het eindresultaat. De plekken zijn nog zo opgezwollen en gekneusd van binnen.
Geduld en probeer er niet teveel aandacht aan te geven.
Je weet wat ze zeggen hè; wat je aandacht geeft groeit😁
400 mL aan elke kant is inderdaad vrij weinig, maar hangt ook af hoeveel je had.
Resultaat ga je pas zien nadat de zwelling en ontsteking wegtrekt en dat gaat nog wel een tijdje duren. Geduld dus.
Let’s go Brandon!
In een standaard fles zonnebrandcreme van nivea zit 200ml. Dan zijn er twee flessen vet per kant uitgehaald. Spuit er maar eens 4 leeg. Das best een hoop.
Of 2 fles Remia bak en braad😂
800 gram is best een flinke lap spek.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
800 ml is ongeveer 350 gram vet. Dus echt veel is dat niet. Het duurt wel een maand of 2 op z’n minst voordat de zwelling weg is, dus dan kan je er pas echt iets van zeggen
winkelfanaat schreef:
18-06-2020 17:46
Of 2 fles Remia bak en braad😂
Yak.
miekemv schreef:
18-06-2020 18:22
Yak.
Klein detail, het ziet er precies hetzelfde uit🤭
winkelfanaat schreef:
18-06-2020 19:03
Klein detail, het ziet er precies hetzelfde uit🤭
Ja heb het wel eens gezien op tv.
miekemv schreef:
18-06-2020 19:18
Ja heb het wel eens gezien op tv.

Ik in real life @(
Vers van eigen bodem.
winkelfanaat schreef:
18-06-2020 21:34
Ik in real life @(
Vers van eigen bodem.
Lekker geel met bloed.
Maar ik overweeg het zelf ook dus praat mij vooral bij.
Dat is nog geen halve liter per kant, ik zou daar ook mijn vraagtekens bij hebben.

Aan de andere kant, je bent niet erg lang, en op een kort lijf is dat anders dan mij iemand van 1,78 meter.

Je wilt geen deuken of onnatuurlijke vormen.
Stel dat er teveel was weggehaald... die schade is onherstelbaar!
Ik ben ook niet zo groot en niet dik maar wel forse heupen maar zou deze stap denk ik niet durven nemen al vind ik het wel interessant. Je schrijft dat je nu een druk broekje aan hebt, passen je normale kleren daar overheen of is het zo gezwollen of pijnlijk dat dat niet kan?
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Even antwoorden op alle vragen hihi.

Voor mijn gevoel had ik echt heel veel vet op de flanken. Je zag echt een boog zeg maar. De chirurg zelf heeft wel gezegd dat 800ml echt heel veel was, meer dan ze hadden gedacht.
Ik merk zelf echt helemaal geen verschil. Natuurlijk is het nog te vroeg, alleen las op vele reviews dat mensen meteen wel verschil merken dat heb ik dus absoluut niet.
Ik draag de drukpak echt dag en nacht en heb zelf een nieuwe gekocht in een nog kleinere maat maar merk nog helemaal niks.
Kliniek zegt dat ik het moet afwachten maar toch...
Wou zo graag wat zien en dacht misschien even hier rondvragen of iemand het zelfde heeft gehad? Dat resultaat na een tijdje pas zichtbaar was?
Ik lees ook heel veel over buik en maag inclusief flanken. Iemand alleen flanken? Wil zo graag gerustgesteld worden.
Moet nog 4 weken in deze pak en met de warmte is het echt een killer. En heb echt angst dat ik dit allemaal doe voor niks ... 😫
Je moet echt even geduld hebben TO. Ga je nou niet vergelijken met anderen want ieder mens is uniek. Denk je nou werkelijk als er 800cc is weggehaald dat dat geen resultaat gaat geven?
Echt, stop met piekeren en wacht even geduldig af. Over 4 maanden praten we verder.
@winkelfanaat,

Dat is zo. Het is gewoon zo frustrerend iedere x te kijken en niks te zien. Heb namelijk ook wel ss negatieve reacties gelezen na liposuctie en dan heb ik gewoon angst dat er bij mij ook niks is veranderd.
Maar je hebt gelijk. Ik wacht het af en houd jullie op de hoogte.

Toch als iemand gelijke liposuctie heeft ondergaan zou het fijn zijn om ervaringen te lezen.

😌😌
Als je de hele tijd gaat kijken dan zie je de verandering op een gegeven moment ook niet omdat het natuurlijk niet van de ene op de andere dag ‘slank’ is. De zwelling krimpt hele kleine beetjes elke dag. Kijk gewoon eens een week niet. Als het je lukt😁👍
@winkelfanaat

Ik ga m’n best doen. Zal volgende week zondag even nog een update geven.
Bedankt 😊
Annaliesje schreef:
21-06-2020 16:47
@winkelfanaat

Ik ga m’n best doen. Zal volgende week zondag even nog een update geven.
Bedankt 😊

Goed zo👍 Anders loop je jezelf alleen maar gek te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven