Lippenbalsem
dinsdag 19 maart 2019 om 00:27
Hallo allemaal. Ik heb echt een hele domme vraag, en eigenlijk ook totaal niet belangrijk maar toch ben ik even benieuwd. Jaren geleden smeerde ik de hele dag door met lippenbalsem. Dit ging me enorm tegenstaan, dus ik heb dit afgebouwd en smeer nu al een jaar of 3 alleen in de nacht mijn lippen in met vaseline. Het liefste wil ik hier ook vanaf, ook omdat de laag steeds dikker wordt en ik het irritant vind. Maar nu, ik ben 1,5 week geleden gestopt met smeren in de nacht. Ik heb nog steeds velletjes, gebarsten lippen en sta bijna op het punt weer te gaan smeren. Wie heeft advies? Nog even doorzetten, en hoe lang dan, kom ik ooit helemaal van de vaseline/lippenbalsem af? Of accepteren dat ik de rest van mijn leven in de nacht blijf smeren?
"After all this time?" "Always."
dinsdag 19 maart 2019 om 20:46
Bedankt voor alle reacties. Wat mij vooral tegenstaat aan het smeren met vaseline, is het 's ochtends wakker worden met voor mijn gevoel nog zo'n vieze laag op mijn lippen. Wellicht is de bepanthen dan een aanrader als vervanger. Voor nu heb ik besloten nog maar even door te zetten, kijken of het met een maand niet smeren beter wordt. Als ik dan nog velletjes en barstjes heb, dan ga ik voor in de nacht de bepanthen proberen.
"After all this time?" "Always."