Lippenbalsem
woensdag 3 november 2021 om 08:14
Hoi!
Nu het weer wat kouder begint te worden merk ik dat ik steeds vaker last heb van droge lippen. Welke lippenbalsem is volgens jullie een absolute must?
Labello, Blistex, Rose Butter en Vaseline heb ik allemaal al geprobeerd en vind ik niet fijn. Lippenbalsems van Burts bees zijn nog wel oke.
Ik heb trouwens liever geen lippenbalsem in een potje/blikje..
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
Nu het weer wat kouder begint te worden merk ik dat ik steeds vaker last heb van droge lippen. Welke lippenbalsem is volgens jullie een absolute must?
Labello, Blistex, Rose Butter en Vaseline heb ik allemaal al geprobeerd en vind ik niet fijn. Lippenbalsems van Burts bees zijn nog wel oke.
Ik heb trouwens liever geen lippenbalsem in een potje/blikje..
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
woensdag 3 november 2021 om 09:52
Die vond ik ook best aardig.MockTurtle schreef: ↑03-11-2021 09:45Tegenwoordig gebruik ik die van Dr. Organic. Die was een keer in de aanbieding bij de Holland&Barrett, sindsdien ben ik om.
woensdag 3 november 2021 om 09:54
je kan nt zo goed voor 3 euro een tube vaseline paraffine bij de apotheek halen. Eact hetzelfde maar dan zonder parfum.botanietje schreef: ↑03-11-2021 09:45Dit doe ik ook. Overdag zelden meer lippenbalsem nodig.
Niet goedkoop, maar hij is heel geconcentreerd en geregeld in de aanbieding bij de Bijenkorf.
woensdag 3 november 2021 om 09:59
woensdag 3 november 2021 om 10:22
Lipscrub van Kiko. Verwijdert niet alleen velletjes, maar houdt je lippen ook zacht door de balsem (die itt andere lipscrubs niet met suiker of honing oid is en dus niet zoet is).
https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/hui ... 401020002A
https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/hui ... 401020002A
woensdag 3 november 2021 om 11:26
Het is niet zo dat alle lippenbalsems de lippen droger maken. Er wordt aangeraden een vette lippenbalsem te kiezen met zo weinig mogelijk ingrediënten die irritatie of een allergie kunnen veroorzaken
Ik vind zelf de witte labello fijn. Labello protect met SPF18.
In een artikel worden de volgende lippenbalsems aangeraden:
Everon lippenbalsem van Weleda (€5, o.a. bij Holland & Barrett).
Red tinted lipbalm van de HEMA, € 2 met SPF15
Ik vind zelf de witte labello fijn. Labello protect met SPF18.
In een artikel worden de volgende lippenbalsems aangeraden:
Everon lippenbalsem van Weleda (€5, o.a. bij Holland & Barrett).
Red tinted lipbalm van de HEMA, € 2 met SPF15
woensdag 3 november 2021 om 13:24
TiumPerfectum schreef: ↑03-11-2021 09:54je kan nt zo goed voor 3 euro een tube vaseline paraffine bij de apotheek halen. Eact hetzelfde maar dan zonder parfum.
Ik zal eens kijken. Zo lekker ruikt die Eight Hours niet.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
woensdag 3 november 2021 om 13:34
woensdag 3 november 2021 om 17:04
https://shop.loveli.care/product/lipbalm/
Deze van Loveli. De stick is ook fijn maar de balsem in het potje is beter.
Deze van Loveli. De stick is ook fijn maar de balsem in het potje is beter.
woensdag 3 november 2021 om 17:08
Ik ben ook ex lippenbalsem junkie. Cold turkey afkicken en als het echt te heftig werd, mocht ik een keer smeren.BroccoliBloemkool123 schreef: ↑03-11-2021 09:24Hmm goed punt! Ik dacht dat dat vooral het geval was bij lippenbalsems als Blistex en Labello, wegens bepaalde ingrediënten. Maar bij de meeste het geval dus?
Ik heb elke soort lippenbalsem gebruikt. Nu heb ik normale lippen, niet droog.
Oei, verkeerde gequote, ik wou op de gene reageren waarop jij had gereageerd.