Lippenbalsem
woensdag 3 november 2021 om 08:14
Hoi!
Nu het weer wat kouder begint te worden merk ik dat ik steeds vaker last heb van droge lippen. Welke lippenbalsem is volgens jullie een absolute must?
Labello, Blistex, Rose Butter en Vaseline heb ik allemaal al geprobeerd en vind ik niet fijn. Lippenbalsems van Burts bees zijn nog wel oke.
Ik heb trouwens liever geen lippenbalsem in een potje/blikje..
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
Nu het weer wat kouder begint te worden merk ik dat ik steeds vaker last heb van droge lippen. Welke lippenbalsem is volgens jullie een absolute must?
Labello, Blistex, Rose Butter en Vaseline heb ik allemaal al geprobeerd en vind ik niet fijn. Lippenbalsems van Burts bees zijn nog wel oke.
Ik heb trouwens liever geen lippenbalsem in een potje/blikje..
Ik ben benieuwd naar jullie tips!
woensdag 3 november 2021 om 08:19
Gewone simpele vaseline en zelf in een blikje doen of zoals ik in een pillendoosje.
In al die sticks zitten uitdrogende ingrediënten. Zo'n grote pot vaseline kost 2 euro en krijg je in je leven niet opgesmeerd
Sorry, lees nu pas goed, heb je al geprobeerd, het was nog vroeg
In al die sticks zitten uitdrogende ingrediënten. Zo'n grote pot vaseline kost 2 euro en krijg je in je leven niet opgesmeerd
Sorry, lees nu pas goed, heb je al geprobeerd, het was nog vroeg
bitterbal wijzigde dit bericht op 03-11-2021 08:51
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
14.89% gewijzigd
woensdag 3 november 2021 om 08:29
woensdag 3 november 2021 om 08:32
carmex vind ik verschrikkelijk. de gewone lippenbalsem zoals labello werkt helemaal niet bij mij als het koud is. Daar zit zoveel water in dat het meer uitdroogt bij kou. Ik koop meestal zo’n combi tube voor de wintersport met een lippen balsem of een ander wintersport product voor de lippen. Of wat ook top werkt, bepanthen babyzalf. wel maar een heel klein beetje smeren anders blijft het wit
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 3 november 2021 om 08:50
woensdag 3 november 2021 om 09:19
woensdag 3 november 2021 om 09:24
Hmm goed punt! Ik dacht dat dat vooral het geval was bij lippenbalsems als Blistex en Labello, wegens bepaalde ingrediënten. Maar bij de meeste het geval dus?Ilovesnacks schreef: ↑03-11-2021 09:19Ik zou niks smeren. Ik heb jarenlang lippenbalsem elke dag moeten gebruiken, omdat je lippen steeds droger worden door het spul. Ik heb toen echt af moeten kicken en nu hoef ik eigenlijk nooit meer balsem te gebruiken. Heel af en toe op wintersport, maar dan gebruik ik het maximaal een week.
woensdag 3 november 2021 om 09:26
woensdag 3 november 2021 om 09:33
Jij gebruikt het dagelijks begrijp ik? Ik niet. Alleen als ik last heb, zoals nu nu ik corona heb.BroccoliBloemkool123 schreef: ↑03-11-2021 09:24Hmm goed punt! Ik dacht dat dat vooral het geval was bij lippenbalsems als Blistex en Labello, wegens bepaalde ingrediënten. Maar bij de meeste het geval dus?
woensdag 3 november 2021 om 09:45
Dit doe ik ook. Overdag zelden meer lippenbalsem nodig.
Niet goedkoop, maar hij is heel geconcentreerd en geregeld in de aanbieding bij de Bijenkorf.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
woensdag 3 november 2021 om 09:45
Ik heb overal lippenbalsems, in jaszak, tas, op nachtkastje, noem maar op. Tegenwoordig gebruik ik die van Dr. Organic. Die was een keer in de aanbieding bij de Holland&Barrett, sindsdien ben ik om. Maar Dr. Swaab vind ik ook wel fijn, hoewel ik de geur daar niet zo prettig van vind.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
woensdag 3 november 2021 om 09:50
Laneige lip sleeping mask voor het slapen gaan op doen. Dat maakt voor mij het verschil. Geen last van droge lippen.
Purol, Blistex, Carmex, Labello en Eight hour creme, ik ben er allemaal niet enthousiast over vanwege de structuur en hielpen geen van allen. Rosebud dan wel weer maar dat deed bij jou niks dus blijft een beetje zoeken wat werkt. Burt Bee’s vond ik redelijk.
Purol, Blistex, Carmex, Labello en Eight hour creme, ik ben er allemaal niet enthousiast over vanwege de structuur en hielpen geen van allen. Rosebud dan wel weer maar dat deed bij jou niks dus blijft een beetje zoeken wat werkt. Burt Bee’s vond ik redelijk.
woensdag 3 november 2021 om 09:52
Ik vind producten met een vaseline basis zoals labelo en purol niet fijn maar op basis van bijenwas, wolvet of Shea wel zoals Burts Bees en Carmex. Al is pure vaseline vanuit een dermatologisch oogpunt altijd het meest veilig.