Lippenstift Katja in Single
dinsdag 4 mei 2010 om 20:55
Ehm.. bijna elke???? Gewoon basislipsticks van de hema, miss sporty ed... die zijn veelal zo. Of je kunt een langhoudende variant plus een laagje lippenbalsem erover doen. En om een te "natte" lipstick droger te maken kun je eerst je lippen inkleuren met een lippotlood en dan een dun laagje lipstick erover...
vrijdag 7 mei 2010 om 10:56
Nou das dan lekker zeg, ben ik zo voortvarend aan het mailen geslagen, zou ik een niet kloppend antwoord terugkrijgen!
TO het merk MAC lijkt me sowieso een goede keus om eens te gaan bekijken, aangezien het je met name om die bepaalde glans/matheid gaat, ze hebben daar supermat tot hoogglans en van alles daar ergens tussen in.
TO het merk MAC lijkt me sowieso een goede keus om eens te gaan bekijken, aangezien het je met name om die bepaalde glans/matheid gaat, ze hebben daar supermat tot hoogglans en van alles daar ergens tussen in.
vrijdag 7 mei 2010 om 10:58
quote:tijgermeisje schreef op 06 mei 2010 @ 23:36:
Die kleur viel mij ook al op tijdens het 1e seizoen van Single. Ik vond m zo mooi dat ik een mailtje heb gestuurd met de vraag welke lipstick het was en het antwoord was Russian Red van MAC.
Grappig die lipstick heb ik en ik herkende hem ook op de tv.
Hij is vaak uitverkocht trouwens.
Die kleur viel mij ook al op tijdens het 1e seizoen van Single. Ik vond m zo mooi dat ik een mailtje heb gestuurd met de vraag welke lipstick het was en het antwoord was Russian Red van MAC.
Grappig die lipstick heb ik en ik herkende hem ook op de tv.
Hij is vaak uitverkocht trouwens.
vrijdag 7 mei 2010 om 11:02
quote:groupie schreef op 07 mei 2010 @ 09:02:
Tijgermeisje, russian red is de beroemdste lippenstift van MAC, en ik weet vrij zeker dat het m niet is! Katja's lippenstift heeft minder blauwe tonen, en is wat tomaatiger van kleur! T zou wel best een matte van MAC kunnen zijn.Je hebt volgens mij gelijk, ik heb het even gechecked want heb zelf die kleur en het is de Ruby Wood A78 van MAC.
Tijgermeisje, russian red is de beroemdste lippenstift van MAC, en ik weet vrij zeker dat het m niet is! Katja's lippenstift heeft minder blauwe tonen, en is wat tomaatiger van kleur! T zou wel best een matte van MAC kunnen zijn.Je hebt volgens mij gelijk, ik heb het even gechecked want heb zelf die kleur en het is de Ruby Wood A78 van MAC.