Mode & Beauty alle pijlers

lipstick vraagje

06-04-2012 10:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanmiddag lekker make up inkopen doen en wil een lipstick kopen voor overdag. Die er natuurlijk uit ziet en geen harde kleur heeft. Het liefst van l'oreal! Wie weet een goede? Het liefst een van 6 euro als dat er is?
Wat voor de een natuurlijk staat kan bij de ander heel nep staan. Laat je adviseren bij Douglas o.i.d. voor de kleur...
Laat jezelf even opmaken bij de Douglas of Ici Paris.

Ik denk niet dat L'oreal er een heeft van ¤6 maar ik kan me vergissen natuurlijk.
6 euro gaat je niet lukken maar die rouge caresse is de moeite waard.

Mooie kleuren en niet te heftig voor overdag
Internagelaktisch
Colourglides van de bodyshop - ze kosten een tientje dus iets duurder maar ze zijn supermooi!
Hallo,

Ik gebruik maar een bestaande voor het overzicht. Ik hoop dat ik er een antwoord op krijg.

Ik lees net een tip over frambooskleurige lipstick.

Ik zou alleen niet zo snel weten welke ik dan zou moeten proberen. Zijn er gerichte tips voor bepaalde merken en dan niet meteen heel duur. Het is gewoon om een accent te geven.

De kleuren die ik altijd heb gebruikt die vind ik niet zo mooi.

Alvast bedankt.
Loreal heeft geen lipstick voor 6 euro
Je kunt het beste voor een zacht roze lipstick gaan of voor een "nude" (soort van roze bruin) lipstick gaan. Die zijn het natuurlijkst voor overdag. Kijk wel in het daglicht hoe de kleur je staat want de lampen in de winkel kunnen af en toe misleidend zijn (kleur klopt dan vaak niet met de werkelijkheid).
Nou, voor iets meer dan 6 euro kan het wel bij het Kruidvat. Als je er dan ook nog iets anders bij neemt. Maar waar ik was daar was het schap zo goed als leeg. Tenminste de meer aparte kleuren.

Als je daar wel genoegen mee neemt dan kom je onder de 10 euro uit.
Kruitvat heeft nu actie op make-up. 2 voor de prijs van 1 (komt neer op 50% korting). Tipje.
Kruidvatactie is zaterdag 14 april öok nog geldig. Gaat voor alle merken, dus ook l Oréal, Max Factor e.d.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven