Lopen op blote voeten
donderdag 13 september 2012 om 21:03
Hoi,
Ik loop zelf graag op blote voeten. Thuis eigenlijk altijd en bij mooi weer ook in mijn tuin. Als ik bij anderen op bezoek ben doe ik ook regelmatig niet alleen mijn jas maar ook mijn schoenen uit.
Ik vind het heerlijk om op blote voeten te lopen. Ben ik hierin de enige of zijn er meer?
Ik ben benieuwd. Groetjes Chantal.
Ik loop zelf graag op blote voeten. Thuis eigenlijk altijd en bij mooi weer ook in mijn tuin. Als ik bij anderen op bezoek ben doe ik ook regelmatig niet alleen mijn jas maar ook mijn schoenen uit.
Ik vind het heerlijk om op blote voeten te lopen. Ben ik hierin de enige of zijn er meer?
Ik ben benieuwd. Groetjes Chantal.
donderdag 13 september 2012 om 21:11
Ik vind het onhygiënisch (mijn vloer is normaal niet zo netjes ). En in de winter is het voor mij zeker not doen. Dan worden mijn voetjes bevroren, letterlijk bevroren, ook binnen. Ik loop altijd achter de kinderen dat ze hun slofjes aan moeten doen, vooral in de tuin! Maar bij de oudste heb ik het eigenlijk opgegeven. Maar buiten moeten ze zeker wat aantrekken.
donderdag 13 september 2012 om 21:11
donderdag 13 september 2012 om 21:13
Ik vind dat dus ook heerlijk.
Alleen niet als ik in een spijker ga staan en die door mn voet gaat wat onlangs is gebeurt en dus moest ik een titanus prik halen.
Kijk uit hoor, je kunt in gemene dingen trappen.
Ik ben in glas gaan staan, naaktslakken die je moeilijk van je voeten af krijgt, en dus nu een spijker.
En ja.
Ik loop nog steeds op blote voeten, maar ben wel voorzichtig.
Wat jij eigenlijk ook een beetje moet zijn.
Alleen niet als ik in een spijker ga staan en die door mn voet gaat wat onlangs is gebeurt en dus moest ik een titanus prik halen.
Kijk uit hoor, je kunt in gemene dingen trappen.
Ik ben in glas gaan staan, naaktslakken die je moeilijk van je voeten af krijgt, en dus nu een spijker.
En ja.
Ik loop nog steeds op blote voeten, maar ben wel voorzichtig.
Wat jij eigenlijk ook een beetje moet zijn.
donderdag 13 september 2012 om 21:13
Heerlijk, loop altijd op blote voeten als het even kan. En anders op slipper. In de tuin (of in de zomer op de camping) ook hele dagen op blote voeten. Trek eigenlijk alleen slippers of schoenen aan als ik weg moet, en in de winter natuurlijk, maar thuis weer zo snel mogelijk uit
. Enne, mijn vloer blijft juist lekker schoon doordat er geen mensen op schoenen binnen lopen.
donderdag 13 september 2012 om 21:15
donderdag 13 september 2012 om 21:16
donderdag 13 september 2012 om 21:16
quote:truffelmaffia schreef op 13 september 2012 @ 21:11:
Mijn vriend doet dat ook heel graag. Hij heeft dan ook vaker vieze, zwarte voeten en stapt daarmee ook in bed.
Ikzelf heb een hekel aan op blote voeten lopen. Binnen 5 minuten doet de pees - die normaal gesproken na 2/3 uurtjes pijn gaat doen - al pijn.
Kijk dat doe ik niet.
Ik vind zwarte voeten echt smerig.
Mijn vriend doet dat ook heel graag. Hij heeft dan ook vaker vieze, zwarte voeten en stapt daarmee ook in bed.
Ikzelf heb een hekel aan op blote voeten lopen. Binnen 5 minuten doet de pees - die normaal gesproken na 2/3 uurtjes pijn gaat doen - al pijn.
Kijk dat doe ik niet.
Ik vind zwarte voeten echt smerig.
donderdag 13 september 2012 om 21:18
Heerlijk, wil ook barefoot running gaan proberen. Ik weet nog dat mijn vader altijd stapelgek van me werd omdat ik met mijn blote voetjes van alles mee aar binnen banjerde. En mijn dochtertje is nu hetzelfde, die had met twee jaar al eelt onder haar voetjes en trekt het liefst hartje winter d'r sokjes en schoentjes uit..
donderdag 13 september 2012 om 21:20
Als het warm genoeg is loop ik altijd op blote voeten (tenzij het in een ongepaste situatie is natuurlijk).
Maar nu vind ik het alweer te koud worden. Dus binnen loop ik nu op sokken. In de winter op Hele Dikke Sokken. Mij kun je bijna geen groter plezier doen dan met een nieuw paar fijne dikke sokken
Ik snap nooit waarom mensen hun schoenen aan houden binnen. Het zit niet lekker en je huis wordt veel sneller vies. Ik heb zelfs speciaal sloffen voor logees in huis.
Maar nu vind ik het alweer te koud worden. Dus binnen loop ik nu op sokken. In de winter op Hele Dikke Sokken. Mij kun je bijna geen groter plezier doen dan met een nieuw paar fijne dikke sokken
Ik snap nooit waarom mensen hun schoenen aan houden binnen. Het zit niet lekker en je huis wordt veel sneller vies. Ik heb zelfs speciaal sloffen voor logees in huis.
donderdag 13 september 2012 om 21:22
donderdag 13 september 2012 om 21:23
donderdag 13 september 2012 om 21:23
Heel erg offtopic:
Chantal, heb je je eigen naam als nick gekozen? Je bent erg herkenbaar op die manier. Hopelijk deel je niet teveel gevoelige informatie.
En weer OT: ik loop niet graag op blote voeten, want ik ben een enorme koukleum (zelfs met tropische temperaturen draag ik sokken en lig ik 's nachts onder een dekbed).
Chantal, heb je je eigen naam als nick gekozen? Je bent erg herkenbaar op die manier. Hopelijk deel je niet teveel gevoelige informatie.
En weer OT: ik loop niet graag op blote voeten, want ik ben een enorme koukleum (zelfs met tropische temperaturen draag ik sokken en lig ik 's nachts onder een dekbed).