Mode & Beauty alle pijlers

Lopen op blote voeten

13-09-2012 21:03 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik loop zelf graag op blote voeten. Thuis eigenlijk altijd en bij mooi weer ook in mijn tuin. Als ik bij anderen op bezoek ben doe ik ook regelmatig niet alleen mijn jas maar ook mijn schoenen uit.

Ik vind het heerlijk om op blote voeten te lopen. Ben ik hierin de enige of zijn er meer?

Ik ben benieuwd. Groetjes Chantal.
Ik loop ook altijd op blote voeten. Ik vind sokken echt vreselijk, alleen in mijn laarzen draag ik sokken. Maar verder, brrr..... horror!
Moi! Heel fijn! Alleen begin ik nu wel weer wat koude voeten te krijgen. Wat doen jullie dan?
Hier nog iemand die vaak op blote voeten of slippers loopt. Ik hou mijn birkies altijd zo lang mogelijk aan. Vind het vreselijk om weer sokken aan te moeten straks brrrr
Pantoffels kan ik nog net aan (voor als het heul koud wordt). Zolang er maar geen stofje strak om mijn tenen zit
Ik loop in de zomer ook altijd op blote voeten. Nu het wat kouder gaat worden loop ik eerst op sokken en van de winter op schattige ballerinaslofjes die ik meegenomen heb uit Engeland.
Ik vind het onhygiënisch (mijn vloer is normaal niet zo netjes ). En in de winter is het voor mij zeker not doen. Dan worden mijn voetjes bevroren, letterlijk bevroren, ook binnen. Ik loop altijd achter de kinderen dat ze hun slofjes aan moeten doen, vooral in de tuin! Maar bij de oudste heb ik het eigenlijk opgegeven. Maar buiten moeten ze zeker wat aantrekken.
Ik draag zelfs in de zomer pantoffels

Dus nee.
Mijn vriend doet dat ook heel graag. Hij heeft dan ook vaker vieze, zwarte voeten en stapt daarmee ook in bed.

Ikzelf heb een hekel aan op blote voeten lopen. Binnen 5 minuten doet de pees - die normaal gesproken na 2/3 uurtjes pijn gaat doen - al pijn.
Ik loop in de zomer ook altijd op blote voeten, zoon ook. Heerlijk, gewoon omdat het kan!
Ja, blote voeten en als het koud wordt lekkere dikke sokken.
Ik vind dat dus ook heerlijk.

Alleen niet als ik in een spijker ga staan en die door mn voet gaat wat onlangs is gebeurt en dus moest ik een titanus prik halen.

Kijk uit hoor, je kunt in gemene dingen trappen.

Ik ben in glas gaan staan, naaktslakken die je moeilijk van je voeten af krijgt, en dus nu een spijker.

En ja.

Ik loop nog steeds op blote voeten, maar ben wel voorzichtig.

Wat jij eigenlijk ook een beetje moet zijn.
Heerlijk, loop altijd op blote voeten als het even kan. En anders op slipper. In de tuin (of in de zomer op de camping) ook hele dagen op blote voeten. Trek eigenlijk alleen slippers of schoenen aan als ik weg moet, en in de winter natuurlijk, maar thuis weer zo snel mogelijk uit :-). Enne, mijn vloer blijft juist lekker schoon doordat er geen mensen op schoenen binnen lopen.
Blote voeten, ja heerlijk. Zo lang mogelijk

Maar als t koud wordt dan trek ik graag van die grote slobbersokken aan. Ook lekker!
quote:dolores007 schreef op 13 september 2012 @ 21:13:

naaktslakken die je moeilijk van je voeten af krijgt,Heb er eens één in mn schoen terug gevonden, ik wilde schoenen aantrekken, wat zit daar toch bij mijn teen? Schoen omgekeerd, en daar kwam een slak uit rollen...
Heerlijk op blote voeten lopen! Ik loop dan ook gerust naar buren op m'n blote voeten, ook een paar huizen verderop. En ja, dan wordt je raar aangekeken

Nu het kouder wordt lukt het niet meer (wintervoeten) dus moeten de sloffen weer aan
Vroeger, toen ik nog een klein Neintje was, liep ik ook buiten op bloten voeten en dat doe ik nog als ik bij mijn ouders ben. Op blote voeten naar de rivier Wel uitkijken dat je niet op de distels stapt
quote:truffelmaffia schreef op 13 september 2012 @ 21:11:

Mijn vriend doet dat ook heel graag. Hij heeft dan ook vaker vieze, zwarte voeten en stapt daarmee ook in bed.

Ikzelf heb een hekel aan op blote voeten lopen. Binnen 5 minuten doet de pees - die normaal gesproken na 2/3 uurtjes pijn gaat doen - al pijn.

Kijk dat doe ik niet.

Ik vind zwarte voeten echt smerig.
Heerlijk, wil ook barefoot running gaan proberen. Ik weet nog dat mijn vader altijd stapelgek van me werd omdat ik met mijn blote voetjes van alles mee aar binnen banjerde. En mijn dochtertje is nu hetzelfde, die had met twee jaar al eelt onder haar voetjes en trekt het liefst hartje winter d'r sokjes en schoentjes uit..
Als het warm genoeg is loop ik altijd op blote voeten (tenzij het in een ongepaste situatie is natuurlijk).

Maar nu vind ik het alweer te koud worden. Dus binnen loop ik nu op sokken. In de winter op Hele Dikke Sokken. Mij kun je bijna geen groter plezier doen dan met een nieuw paar fijne dikke sokken :-)

Ik snap nooit waarom mensen hun schoenen aan houden binnen. Het zit niet lekker en je huis wordt veel sneller vies. Ik heb zelfs speciaal sloffen voor logees in huis.
Heerlijk. As we speak zit ik ook weer lekker met mijn blote voetjes op de bank. Ik loop er zomers ook gewoon mee naar buiten (achter het huis), in de auto schop ik ze meestal uit als ik bijrijder ben (niet mid winter) en 's avonds was ik ze uiteraard voor ik er mee in bed ga liggen. Heerlijk.
Ik ook! En in de winter van die slofsokken, binnen. Soms 2 paar over elkaar.

Heb er ook de pest in dat het geen blote voeten weer meer is.

M'n kinderen ook. Met de jongste is t een hele strijd om z'n sokken aan te krijgen nu. Maar ti's net te koud, vind ik.
Heel erg offtopic:

Chantal, heb je je eigen naam als nick gekozen? Je bent erg herkenbaar op die manier. Hopelijk deel je niet teveel gevoelige informatie.

En weer OT: ik loop niet graag op blote voeten, want ik ben een enorme koukleum (zelfs met tropische temperaturen draag ik sokken en lig ik 's nachts onder een dekbed).
Heerlijk! En grappig hoe je kinderen het dan ook doen inderdaad.

En in de winter? Wij hebben vloerverwarming
Ik heb een zomer lang - haar of tien geleden - de hele zomer op blote voeten gelopen. Overal. Letterlijk. Dus ook in winkels. Daarna ben ik me weer gaan conformeren aan wat normaal is. Maar o wat was het heerlijk.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven