Mode & Beauty alle pijlers

Loreal Casting Gloss

28-09-2012 20:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel hier je ervaring. Ben zelf van plan om mijn haar te verven met Loreal Casting Gloss. Heb wel vernoemen dat het donkerder uitpakt..dus dat donkerbruin gewoon zwart wordt. Ik wil het graag donker hebben maar absoluut geen zwart.

Wat is jullie ervaring met deze haarverf?
Goede kleuring met glans,bruine kleur valt donkerder uit dan op het pakje staat. Maar dat is bij de meeste kleuringen zo.
Fijne kleuring, maar absoluut niet tijdelijk zoals het pakje aangeeft.

Ik heb heel lang de de kastanjebruine variant gebruikt en die was echt prachtig, daarna wel 4 jaar bezig geweest de rode gloed 'eruit' te krijgen. Met de chocoladevariant van deze lijn was ik niet tevreden, juist veel lichter dan ik verwacht had (terwijl het idd meestal donkerder uitpakt)

Gisteren mijn compleet vernaggelde uitgeblondeerde haren geverfd met de middenbruin-variant van deze serie en dat heeft redelijk gepakt. Natuurlijk wel een groene gloed, maar dat had ik wel verwacht.

Moraal van het verhaal; het ligt er echt aan wat je hiervoor met je haar hebt gedaan (qua kleuring/verzorging) en wat je ervan verwacht, kun je daar wat meer over vertellen?
Ik heb er goede ervaringen mee, mooie natuurlijke kleur die goed pakt. Alleen, zoals tzippa2 al zegt, als je een écht tijdelijke kleur wilt zou ik voor een ander merk gaan. De kleur vervaagt wel maar de gloed blijft maandenlang zichtbaar, zeker als je een roodachtige tint kiest. De kleur (in mijn geval black cherry) wordt inderdaad anders dan op de verpakking staat. Bij mij pakte hij juist minder heftig uit dan de bedoeling was. Vond ik geen probleem, maar ga dus niet te veel af op de kleur die het model op de foto heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven