Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
woensdag 3 juni 2009 om 19:27
woensdag 3 juni 2009 om 21:19
ik heb me net zo lekker gedouched:
Haar gewassen met Squeeky green en daarna American Cream, ingezeept met BadAss showergel, make up eraf gehaald met Ultrabland en daarna gescrubt met DarkAngels, uit de douche, huppa afdrogen. Toen: Wesleys Breast Cream, Therapy Massagebar (buik en benen) en Gingerlotion gebruikt. En een toner (breath of fresh air) en een creme voor de nacht (Skin Nanny gebruik ik daarvoor)
hij gaat lekker....
Haar gewassen met Squeeky green en daarna American Cream, ingezeept met BadAss showergel, make up eraf gehaald met Ultrabland en daarna gescrubt met DarkAngels, uit de douche, huppa afdrogen. Toen: Wesleys Breast Cream, Therapy Massagebar (buik en benen) en Gingerlotion gebruikt. En een toner (breath of fresh air) en een creme voor de nacht (Skin Nanny gebruik ik daarvoor)
hij gaat lekker....
woensdag 3 juni 2009 om 21:22
quote:elleinspe schreef op 03 juni 2009 @ 19:27:
Weet je Lola, als je een stukje van Soak and Float afgesneden wordt valt ie uit elkaar want het zijn allemaal een soort vezeltjes.
Ik bestel ook gewoon een hele voor mijn schoonmoeder omdat ik er geen stukje af wil snijden.
Godiva had ik ook een stuk van afgesneden en viel ook uit elkaar.Ok, dat wist ik niet....
Weet je Lola, als je een stukje van Soak and Float afgesneden wordt valt ie uit elkaar want het zijn allemaal een soort vezeltjes.
Ik bestel ook gewoon een hele voor mijn schoonmoeder omdat ik er geen stukje af wil snijden.
Godiva had ik ook een stuk van afgesneden en viel ook uit elkaar.Ok, dat wist ik niet....
woensdag 3 juni 2009 om 22:02
quote:elleinspe schreef op 03 juni 2009 @ 19:33:
Ha Bloempje ,
Hoe is het?
Dan valt het nog mee zeg, mijn lijstje was ¤ 201,75 , dus moet maar even iets schrappen.
Maar ja, in ponden valt het wel mee
Hier wordt de hoest hardhandig onderdrukt met medicijntjes Elle. Jammer dat de Lush niet medicinaal is, dan kreeg ik het terug uit de ziektekostenverzekering.
Kan me nu al weer verheugen op mijn nieuwe spulletjes. Ik heb o.a. besteld: strawberry feels forever, buffy, mange too, HIWTK, chox away, woosh jelly, helping hands en alvast wat badspulletjes voor de vakantie in september. Dan gaan we naar een hotel in Limburg, met bad!
Kent iemand van jullie de zeep Rockstar? Is erg roze, maar schijnt naar vanille en aardbeien te ruiken?
Heb het maar even bij bovenstaande lijst gelaten. Een deel van mijn lingerie was aan vervanging toe en aangezien ik altijd Prima Donna spullen heb, kost dat ook aardig wat eurootjes.
Ha Bloempje ,
Hoe is het?
Dan valt het nog mee zeg, mijn lijstje was ¤ 201,75 , dus moet maar even iets schrappen.
Maar ja, in ponden valt het wel mee
Hier wordt de hoest hardhandig onderdrukt met medicijntjes Elle. Jammer dat de Lush niet medicinaal is, dan kreeg ik het terug uit de ziektekostenverzekering.
Kan me nu al weer verheugen op mijn nieuwe spulletjes. Ik heb o.a. besteld: strawberry feels forever, buffy, mange too, HIWTK, chox away, woosh jelly, helping hands en alvast wat badspulletjes voor de vakantie in september. Dan gaan we naar een hotel in Limburg, met bad!
Kent iemand van jullie de zeep Rockstar? Is erg roze, maar schijnt naar vanille en aardbeien te ruiken?
Heb het maar even bij bovenstaande lijst gelaten. Een deel van mijn lingerie was aan vervanging toe en aangezien ik altijd Prima Donna spullen heb, kost dat ook aardig wat eurootjes.
donderdag 4 juni 2009 om 07:30
donderdag 4 juni 2009 om 07:31
Ik heb besteld in de UK. Scheelt echt heel veel. Een blok Mange too kost in Engeland ongeveer ¤ 6,50 en in Nederland ¤ 10,00! En zo scheelt het per product echt behoorlijk. Ik vind de verzendkosten uit Engeland ook alleszins meevallen. Ik begrijp echt niet waarom de Nederlandse Lush zo duur moet zijn.
Ben benieuwd naar de geur van Rockstar Elle. Als het richting Yummie yummie gaat, dan komt die op mijn wenslijst. Kan ik lekker combineren met de aardbeiengeur van Strawberry feels.
Een lijst van 200 euro? Dan heb ik het inderdaad nog bescheiden gehouden. Wat wil je allemaal hebben?
We gaan altijd nog een paar dagen weg in september, rond onze trouwdag. Dat hebben we vorige week geregeld. Een midweek wandelen in Zuid Limburg, met een hotel als uitvalsbasis (met bad, ja ja!). Waar je niet lastig gevallen word door allerlei taxichauffeurs en motortaxi's omdat ze denken dat alleen een gek voor de lol aan het lopen is!
Ben benieuwd naar de geur van Rockstar Elle. Als het richting Yummie yummie gaat, dan komt die op mijn wenslijst. Kan ik lekker combineren met de aardbeiengeur van Strawberry feels.
Een lijst van 200 euro? Dan heb ik het inderdaad nog bescheiden gehouden. Wat wil je allemaal hebben?
We gaan altijd nog een paar dagen weg in september, rond onze trouwdag. Dat hebben we vorige week geregeld. Een midweek wandelen in Zuid Limburg, met een hotel als uitvalsbasis (met bad, ja ja!). Waar je niet lastig gevallen word door allerlei taxichauffeurs en motortaxi's omdat ze denken dat alleen een gek voor de lol aan het lopen is!
donderdag 4 juni 2009 om 07:47
Ja stom is dat hè, dat je niet voor je plezier kunt lopen volgens sommige mensen.
Hebben wij ook regelmatig, dat je ergens op vakantie bent en een eindje gaat lopen omdat je zo'n houten kont hebt van het zitten, houden er regelmatig taxi's naast je stil
Gelijk heb je dat je besteld in de UK, ik wacht even op Lola met bestellen, als die het er aan toe heeft bestel ik ook weer.
( Moet niet te lang duren, anders bestel ik 2 x )
Zolang de pond zo laag staat, scheelt dat enorm
Wat er allemaal op mijn lijstje staat?
Heb je even?
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Is zelfs al meer geworden
Maar in ponden valt het vast mee
Hebben wij ook regelmatig, dat je ergens op vakantie bent en een eindje gaat lopen omdat je zo'n houten kont hebt van het zitten, houden er regelmatig taxi's naast je stil
Gelijk heb je dat je besteld in de UK, ik wacht even op Lola met bestellen, als die het er aan toe heeft bestel ik ook weer.
Heb je even?
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Maar in ponden valt het vast mee
donderdag 4 juni 2009 om 07:58
donderdag 4 juni 2009 om 08:16
Ik heb gisteren gehoord van een meisje dat jaren bij Lush heeft gewerkt dat Lush Nederland ernstige verliezen draait. Ben benieuwd of dit gevolgen gaat hebben voor de winkels hier.....
Ze gingen nu aan de gang met een 100-dagen plan, maar wat dit inhoudt? Geen idee.
Ik snap het trouwens wel hoor, aangezien hier alles zo ontzettend duur is in vergelijking met de UK webshop. En daar heb je ook nog eens de retro, die je hier in NL niet hebt.
Rockstar ruikt overigens heerlijk zoet! Echt zo'n girlie zeepje
Ze gingen nu aan de gang met een 100-dagen plan, maar wat dit inhoudt? Geen idee.
Ik snap het trouwens wel hoor, aangezien hier alles zo ontzettend duur is in vergelijking met de UK webshop. En daar heb je ook nog eens de retro, die je hier in NL niet hebt.
Rockstar ruikt overigens heerlijk zoet! Echt zo'n girlie zeepje
donderdag 4 juni 2009 om 08:17
quote:elleinspe schreef op 04 juni 2009 @ 07:30:
[...]
Is deze ook geschikt voor mensen met roos, kaatje?
( staat er wel bij namelijk )
Ik zoek een shampoo voor mijn moeder en die heeft last van roos, ze gebruikt nu Head & Shoulders.
Lekker hè, zo uitgebreid douchen
Geen idee, ik heb geen roos
Maar hij is wel fijn!
[...]
Is deze ook geschikt voor mensen met roos, kaatje?
( staat er wel bij namelijk )
Ik zoek een shampoo voor mijn moeder en die heeft last van roos, ze gebruikt nu Head & Shoulders.
Lekker hè, zo uitgebreid douchen
Geen idee, ik heb geen roos
Maar hij is wel fijn!
donderdag 4 juni 2009 om 08:28
quote:elleinspe schreef op 04 juni 2009 @ 07:47:
Jij bent lekker! Ik wist nog niet eens dat je op mij zat te wachten, grapjas.
Wil je echt al bestellen? Geef maar door, dan zal ik mijn lijstje maken.
Heb je even?
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Maar in ponden valt het vast mee En dit noem jij lijstje?
Jij bent lekker! Ik wist nog niet eens dat je op mij zat te wachten, grapjas.
Wil je echt al bestellen? Geef maar door, dan zal ik mijn lijstje maken.
Heb je even?
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Maar in ponden valt het vast mee En dit noem jij lijstje?
donderdag 4 juni 2009 om 08:56
Nee hoor Lieverd, ik zat niet op jou te wachten ( er had een smiley achter gemoeten )
Ik wilde over een week of misschien 2 weekjes bestellen.
( Eigenlijk heb ik nog van alles genoeg, maar heb een paar proefjes gekregen en die waren heerlijk, dus ben net een kind en kan niet afwachten om te bestellen )
Ik wilde over een week of misschien 2 weekjes bestellen.
( Eigenlijk heb ik nog van alles genoeg, maar heb een paar proefjes gekregen en die waren heerlijk, dus ben net een kind en kan niet afwachten om te bestellen )
donderdag 4 juni 2009 om 09:00
Als ze de prijzen nu naar beneden gooien, bestelde ik vaker iets in NL.
Maar ja, doordat de pond zo laag staat scheelt het enorm veel geld, en dan bestel ik in de UK ( en met mij velen meer ).
Het enigste wat je in de UK niet kunt bestellen zijn verse maskers, en ik ben niet van de maskers.
Maar heb wel 2 proefjes gekregen die ik wil proberen, dus wie weet.
Maar ja, doordat de pond zo laag staat scheelt het enorm veel geld, en dan bestel ik in de UK ( en met mij velen meer ).
Het enigste wat je in de UK niet kunt bestellen zijn verse maskers, en ik ben niet van de maskers.
Maar heb wel 2 proefjes gekregen die ik wil proberen, dus wie weet.
donderdag 4 juni 2009 om 09:23
quote:lola68 schreef op 04 juni 2009 @ 09:10:
Ik vast nadenken over wat ik wil.
Op zich het wel zo handig als je het voor de 11de binnen hebt, dus wat dat betreft......
Zat ik ook over te denken
Dus aan het eind van de maand ongeveer bestellen, dat ik het in ieder geval voor de 11de binnen heb.
Hebben we nog even de tijd om een paar dingetjes uit te proberen
Ik vast nadenken over wat ik wil.
Op zich het wel zo handig als je het voor de 11de binnen hebt, dus wat dat betreft......
Zat ik ook over te denken
Dus aan het eind van de maand ongeveer bestellen, dat ik het in ieder geval voor de 11de binnen heb.
Hebben we nog even de tijd om een paar dingetjes uit te proberen
donderdag 4 juni 2009 om 10:17
quote:kaatje_85 schreef op 04 juni 2009 @ 08:16:
Ik heb gisteren gehoord van een meisje dat jaren bij Lush heeft gewerkt dat Lush Nederland ernstige verliezen draait. Ben benieuwd of dit gevolgen gaat hebben voor de winkels hier.....
Rockstar ruikt overigens heerlijk zoet! Echt zo'n girlie zeepje Zonde dat Lush Nederland in zwaar weer zit. Maar als je al sowieso op een webshop bent aangewezen (de dichtbijzijnste winkel is hier ongeveer 200 km vandaan), dan ga je echt in Engeland bestellen. Alles is daar goedkoper en ik vind de verzendkosten niet noemenswaardig veel hoger. Je hebt jezelf ermee als je in Nederland bestelt. Je krijgt in Engeland gewoon meer Lush voor je geld!
Rockstar ruikt overigens heerlijk zoet! Echt zo'n girlie zeepje Zonde dat Lush Nederland in zwaar weer zit. Maar als je al sowieso op een webshop bent aangewezen (de dichtbijzijnste winkel is hier ongeveer 200 km vandaan), dan ga je echt in Engeland bestellen. Alles is daar goedkoper en ik vind de verzendkosten niet noemenswaardig veel hoger. Je hebt jezelf ermee als je in Nederland bestelt. Je krijgt in Engeland gewoon meer Lush voor je geld!
donderdag 4 juni 2009 om 10:20
quote:elleinspe schreef op 04 juni 2009 @ 07:47:
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Ik ken er niet veel van, alleen Running for the embassy. Zelf vind ik die niet zo. Een blok met pepermuntgeur voor de voeten. Voor mijn gevoel scrubde het niet zo goed, maar ik ben een pedicure gewend.
Sexy peel heb ik nu ook besteld.
Ik hoop dat mijn pakje zaterdag komt!
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Ik ken er niet veel van, alleen Running for the embassy. Zelf vind ik die niet zo. Een blok met pepermuntgeur voor de voeten. Voor mijn gevoel scrubde het niet zo goed, maar ik ben een pedicure gewend.
donderdag 4 juni 2009 om 10:43
quote:Pinksterbloempje schreef op 04 juni 2009 @ 10:20:
[...]
Hahaha...................als hij niet zoveel doet kan ik die al laten vallen
Ik ga elke 6 weken naar de pedicure, en als hij niet zo scrubt dan vind ik het zonde.
Van die andere dingen heb van de meesten een proefje gekregen en die bevallen goed.
Een paar op de gok zoals Running for the Embassy
[...]
Hahaha...................als hij niet zoveel doet kan ik die al laten vallen
Ik ga elke 6 weken naar de pedicure, en als hij niet zo scrubt dan vind ik het zonde.
Van die andere dingen heb van de meesten een proefje gekregen en die bevallen goed.
Een paar op de gok zoals Running for the Embassy
donderdag 4 juni 2009 om 10:57
Ik was in de meivakantie in Italie, Gardameer, en in een groot winkelcentrum, Le Grande Mela, in Lugagnano di Sona, was ook een Lush winkel.
Ik had hier op het forum er al over gelezen, was ook wel nieuwsgierig.
Heb niets gekocht, en wist ook geen prijzen of namen meer te herinneren. Heb wel een beetje spijt.
Misschien kent iemand in zijn omgeving iemand die op vakantie er heen gaat, en wellicht kun je dan een lijstje meegeven??
Het winkelcentrum staat ook op internet, en ligt tussen Pesschiera en Verona.
Ik had hier op het forum er al over gelezen, was ook wel nieuwsgierig.
Heb niets gekocht, en wist ook geen prijzen of namen meer te herinneren. Heb wel een beetje spijt.
Misschien kent iemand in zijn omgeving iemand die op vakantie er heen gaat, en wellicht kun je dan een lijstje meegeven??
Het winkelcentrum staat ook op internet, en ligt tussen Pesschiera en Verona.