Lush!
vrijdag 29 oktober 2010 om 10:14
Witchke: mudflats is een zachte zeep die je meerdere keren kan gebruiken. Omdat hij zo zacht is laat ik een nieuw stuk altijd een tijdje drogen (uit het papiertje op een zeepbakje) dan wordt hij wat harder en doe je er langer mee.
Het is een heerlijk zeepje, vindt het heel jammer dat hij alleen nog maar in de UK retro te krijgen is.
Ik gebruik hem altijd na het sporten of bij uitgebreide douchebeurt in combinatie met Buffy of glorious mud..
Charlotte's island is idd heel donker, beetje melkchocolade kleur. Ik vind hem moeilijk uitsmeren en gebruik er altijd nog een andere bodylotion of massagebar bij. Kleurtje op je huid wordt wel mooi.
Big is een heerlijke shampoo, ruikt naar de zomer, maar hij werkt zo goed dat het mijn haarkleur stript Gebruik hem maar af en toe
Het is een heerlijk zeepje, vindt het heel jammer dat hij alleen nog maar in de UK retro te krijgen is.
Ik gebruik hem altijd na het sporten of bij uitgebreide douchebeurt in combinatie met Buffy of glorious mud..
Charlotte's island is idd heel donker, beetje melkchocolade kleur. Ik vind hem moeilijk uitsmeren en gebruik er altijd nog een andere bodylotion of massagebar bij. Kleurtje op je huid wordt wel mooi.
Big is een heerlijke shampoo, ruikt naar de zomer, maar hij werkt zo goed dat het mijn haarkleur stript Gebruik hem maar af en toe
vrijdag 29 oktober 2010 om 21:41
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:13
Ik zie net dat er een nieuwe forum party is a.s dinsdag met allemaal lekkere parfummetjes, van oa So White,BIG, American Cream en Day of the Death.
Zit nu echt op mijn handen om me niet aan de te melden bij een GO, is niet goed voor mijn portomonnee zo vlak voor de feestdagen .
Ben trouwens helemaal verslaafd aan de day of the dead produkten, baal er dan zo van dat ze er maar tijdelijk zijn. Heb nog een jelly en een stuk zeep erbij gekocht van de week.
Had er ook flink de p*** in dat ze dit jaar geen champagne snowshowers in het assortiment hebben maar heb deze gelukkig via een ruil op het lushforum kunnen bemachtigen
Zit nu echt op mijn handen om me niet aan de te melden bij een GO, is niet goed voor mijn portomonnee zo vlak voor de feestdagen .
Ben trouwens helemaal verslaafd aan de day of the dead produkten, baal er dan zo van dat ze er maar tijdelijk zijn. Heb nog een jelly en een stuk zeep erbij gekocht van de week.
Had er ook flink de p*** in dat ze dit jaar geen champagne snowshowers in het assortiment hebben maar heb deze gelukkig via een ruil op het lushforum kunnen bemachtigen
jennie79 wijzigde dit bericht op 30-10-2010 18:20
Reden: spelfoutjes
Reden: spelfoutjes
% gewijzigd
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:14
zondag 31 oktober 2010 om 14:29
Hallo,
Ben nieuw als het gaat om Lush, nog nooit wat gebruikt, heb gister op ebay een pot smitten handcreme gekocht. Kan jammer genoeg niet via de Engelse site bestellen omdat ik geen CC heb. Maar nu toch goedkoper dan in Nederland want dit komt ook uit Engeland.
Maar nu wil ik toch wat op de Nederlandse site bestellen, ondanks dat het duurder is. (ga eens researchen of een prepaid creditcard wat is).
Kan iemand mij vertellen wat voor geur snowfairy douchegel is?
Ik hou over het algemeen van zoete geuren, de doucheschuim die ik nu gebruik is: Palmolive Naturals Nutra-fruit, allebei de smaakjes.
Zou snowfairy dan wat voor me zijn?
Ben nieuw als het gaat om Lush, nog nooit wat gebruikt, heb gister op ebay een pot smitten handcreme gekocht. Kan jammer genoeg niet via de Engelse site bestellen omdat ik geen CC heb. Maar nu toch goedkoper dan in Nederland want dit komt ook uit Engeland.
Maar nu wil ik toch wat op de Nederlandse site bestellen, ondanks dat het duurder is. (ga eens researchen of een prepaid creditcard wat is).
Kan iemand mij vertellen wat voor geur snowfairy douchegel is?
Ik hou over het algemeen van zoete geuren, de doucheschuim die ik nu gebruik is: Palmolive Naturals Nutra-fruit, allebei de smaakjes.
Zou snowfairy dan wat voor me zijn?
zondag 31 oktober 2010 om 14:44
Janna: Dat hangt er maar net vanaf wie de GO organiseert. Ik heb nu besteld bij iemand die in Groningen woont, zodat ik het zelf op kan halen, scheelt weer in de kosten. Als je met iemand mee doet die verder weg woont, sturen ze het gewoon naar je op. Dan heb je dus nog wel die verzendkosten er overheen, maar denk dat je dan alsnog wel goedkoper uit bent, haha 
Mizzprizz: Snowfairy is echt superzoet, maar ik vind hem heerlijk! Als roze een geur was, zou het zo ruiken denk ik, haha. Ik kan het niet echt uitleggen hoe die ruikt.. Denk euhm.. suikerspin of zo!
Je kunt op bijvoorbeeld het Lush forum ook aan een GO meedoen, dan besteld die ander voor jou bij Lush UK en stuurt die het weer door naar jou of je haalt het daar op. Is misschien ook een optie!
Mizzprizz: Snowfairy is echt superzoet, maar ik vind hem heerlijk! Als roze een geur was, zou het zo ruiken denk ik, haha. Ik kan het niet echt uitleggen hoe die ruikt.. Denk euhm.. suikerspin of zo!
Je kunt op bijvoorbeeld het Lush forum ook aan een GO meedoen, dan besteld die ander voor jou bij Lush UK en stuurt die het weer door naar jou of je haalt het daar op. Is misschien ook een optie!
zondag 31 oktober 2010 om 14:49
Bedankt voor je reactie, zal dat ook eens onderzoeken. Het is jammer dat ze bij de intenationale Lush sites geen paypal accepteren of anders aan iDeal doen, niet iedereen heeft nu eenmaal een Creditcard.
Ben gek op roze vandaar dat snowfairy me ook zo aantrekt. LOL
Zit ook te denken om ooit vanillery of hoe het ook heet te kopen, want ben ook gek op vanille geur.
Ben gek op roze vandaar dat snowfairy me ook zo aantrekt. LOL
Zit ook te denken om ooit vanillery of hoe het ook heet te kopen, want ben ook gek op vanille geur.
zondag 31 oktober 2010 om 15:05
zondag 31 oktober 2010 om 15:32
zondag 31 oktober 2010 om 17:19
Ik neem aan dat de voorraad dan op is... En Snowcake is een tijdelijk product, maar ik neem aan dat ze die nu (zo ver voor kerst) nog wel bijmaken...
Smitten heb ik ook, ruikt naar amandel. Er is ook een (kerst)zeep die zo ruikt en dat is... Snowcake
Woon je niet in de buurt van een winkel? Dat je een keer kunt gaan ruiken?
Ja, jammer dat ze geen ideal hebben op de Engelse site... zou handiger zijn he.
Smitten heb ik ook, ruikt naar amandel. Er is ook een (kerst)zeep die zo ruikt en dat is... Snowcake
Woon je niet in de buurt van een winkel? Dat je een keer kunt gaan ruiken?
Ja, jammer dat ze geen ideal hebben op de Engelse site... zou handiger zijn he.
zondag 31 oktober 2010 om 17:38
Dichst bijzijnde winkel is ongeveer een 40 minuten met de bus en dan nog een stuk lopen. Wil wel eens bij de winkel gaan kijken maar moet eens kijken wanneer ik dan kan, heb namelijk de zorg voor mijn moeder dus kan niet altijd zo maar de deur uit wanneer ik wil.
Ga in ieder geval volgende zomer met moeders eens kijken want zij zal het ook wel leuk vinden om zo'n winkel te bezoeken met al die geurtjes en leuke dingetjes.
Ga in ieder geval volgende zomer met moeders eens kijken want zij zal het ook wel leuk vinden om zo'n winkel te bezoeken met al die geurtjes en leuke dingetjes.
zondag 31 oktober 2010 om 20:12
zondag 31 oktober 2010 om 20:39
Mizzprizz, de snowcake lijkt heel erg op smitten qua geur, als je die lekker vindt, dan vindt je snowcake ook erg lekker. De geur van snowfairy doet me denken aan die knalroze snoepstokken die je vroeger op de kermis kon kopen, het is echt mierzoet, zoeter kan denk ik niet in een luchtje.
Waar ben je nog meer benieuwd naar?
Op het lush forum zijn er speciale topics waarin je om proefjes kunt vragen.
Je kunt dat trouwens ook in de winkels doen, vinden ze vaak geen probleem, vooral als je aangeeft redelijk onbekend te zijn met lush.
Ik vraag ook altijd proefjes bij bestellingen in de UK en NL, zolang je gericht naar proefjes vraagt krijg je ze meestal wel.
Ik ga sowieso meteen na de kerst bestellen bij de UK, vaak krijg je dan gratis spullen bij een bepaald bedrag (de beroemde en gewilde goodiebags). Volgens mij was het vorig jaar zo dat als je voor 30 pond kocht, je er voor 10 pond gratis spul bij kreeg en voor 50 pond, 20 pond aan gratis spullen. Had toen echt een mega doos aan bruisballen en zeepjes. .
Als je wilt kan ik dan wel voor je mee bestellen dan (een mini go dus), dan kun je het afhalen (omgeving Den Haag) of ik stuur het op.
Waar ben je nog meer benieuwd naar?
Op het lush forum zijn er speciale topics waarin je om proefjes kunt vragen.
Je kunt dat trouwens ook in de winkels doen, vinden ze vaak geen probleem, vooral als je aangeeft redelijk onbekend te zijn met lush.
Ik vraag ook altijd proefjes bij bestellingen in de UK en NL, zolang je gericht naar proefjes vraagt krijg je ze meestal wel.
Ik ga sowieso meteen na de kerst bestellen bij de UK, vaak krijg je dan gratis spullen bij een bepaald bedrag (de beroemde en gewilde goodiebags). Volgens mij was het vorig jaar zo dat als je voor 30 pond kocht, je er voor 10 pond gratis spul bij kreeg en voor 50 pond, 20 pond aan gratis spullen. Had toen echt een mega doos aan bruisballen en zeepjes. .
Als je wilt kan ik dan wel voor je mee bestellen dan (een mini go dus), dan kun je het afhalen (omgeving Den Haag) of ik stuur het op.
zondag 31 oktober 2010 om 21:58
maandag 1 november 2010 om 19:59
dinsdag 2 november 2010 om 18:34
Wel heb mijn eerste bestelling geplaats bij Lush. Toch maar besloten om online te bestellen. Als het slecht weer is donderdag heb ik niet echt zin om 2 uur plus nog enden lopen te gaan doen om naar de winkel te komen.
Plus slaap denk ik liever uit op mijn vrije dag. LOL
Mijn eerst bestelling bestaat uit
1 Fles van 500 gram Snow Fairy douche gel
1 stuk snowcake zeep
1 stuk rockstar zeep
1 snow fairy lip tint
1 Vanillary parfumbalsem
1 fles Vanilla Dee-lite
Ben heel erg benieuwd of het me gaat bevallen.
Paar vanille dingetjes besteld want ben gek op vanille lucht, maar kon nooit een parfum of eau de toilette vinden daarvan dus ben blij met de body lotion en parfum stick.
En verwacht natuurlijk nog een pot smitten handcreme uit engeland wat ik via Ebay gekocht heb.
Kost wel allemaal lekker duur dus ben weer wat armer, maar kan denk ik met dit spul wel aardig vooruit. Al had ik graag nog wat meer besteld.
Had graag nog wat meer zeepjes gewild en de Godiva shampoo bar om te proberen.
Heb om wat testers van zeepjes en godiva gevraagd maar wacht maar af of dat er ook echt bij zal zitten.
Trouwens ook een reden om online te bestellen was omdat ik op deze manier toch even beter mijn uitgave in de gaten kan houden. Was bang dat als ik naar de winkel zou gaan ik als een kind in een snoepwinkel zou zijn en mijn hele mandje propvol zou vullen en teveel zou uitgeven. LOL
Mijn eerst bestelling bestaat uit
1 Fles van 500 gram Snow Fairy douche gel
1 stuk snowcake zeep
1 stuk rockstar zeep
1 snow fairy lip tint
1 Vanillary parfumbalsem
1 fles Vanilla Dee-lite
Ben heel erg benieuwd of het me gaat bevallen.
Paar vanille dingetjes besteld want ben gek op vanille lucht, maar kon nooit een parfum of eau de toilette vinden daarvan dus ben blij met de body lotion en parfum stick.
En verwacht natuurlijk nog een pot smitten handcreme uit engeland wat ik via Ebay gekocht heb.
Kost wel allemaal lekker duur dus ben weer wat armer, maar kan denk ik met dit spul wel aardig vooruit. Al had ik graag nog wat meer besteld.
Had graag nog wat meer zeepjes gewild en de Godiva shampoo bar om te proberen.
Heb om wat testers van zeepjes en godiva gevraagd maar wacht maar af of dat er ook echt bij zal zitten.
Trouwens ook een reden om online te bestellen was omdat ik op deze manier toch even beter mijn uitgave in de gaten kan houden. Was bang dat als ik naar de winkel zou gaan ik als een kind in een snoepwinkel zou zijn en mijn hele mandje propvol zou vullen en teveel zou uitgeven. LOL
dinsdag 2 november 2010 om 19:29