Maillot Extra lang
vrijdag 11 februari 2011 om 09:15
2 jaar geleden heb ik een donker bruine maillot van, ik geloof, esprit gekocht met extra lengte. Nu is dat ding versleten en ben ik op zoek naar een nieuwe.
Weet iemand of zoiets nog ergens te krijgen is? Ik heb hem destijds bij Jambelle gehaald maar die heeft helemaal geen esprit meer.
Bijenkorf, hema en V&D heb ik ook al gekeken maar nergens zijn maillots te krijgen voor lange benen.
Weet iemand of zoiets nog ergens te krijgen is? Ik heb hem destijds bij Jambelle gehaald maar die heeft helemaal geen esprit meer.
Bijenkorf, hema en V&D heb ik ook al gekeken maar nergens zijn maillots te krijgen voor lange benen.
vrijdag 11 februari 2011 om 09:50
vrijdag 11 februari 2011 om 10:00
vrijdag 11 februari 2011 om 12:52
Esprit maillots/panties kun je kopen op esprit.nl. Het is mijn favoriete merk voor maillots/panties (eigenlijk voor bijna alles op kledinggebied, maar dat terzijde). Ik neem altijd een maat groter en ze passen prima (ik ben ook lang). Of inderdaad één zonder voeten nemen zoals duploo zegt, die hebben ze ook bij Esprit.
vrijdag 11 februari 2011 om 17:50
Die van H&M zijn officieel niet extra lang, maar rekken wel erg goed mee in de lengte. Dat geldt ook voor de panties.
Bepaalde panties van Hema rekken ook erg goed mee in de lengte, maar de maillots juist niet, die zijn daar altijd te kort voor mij. Zeeman kun je ook overslaan.
Mijn ervaring is dat panties vaak veel beter rekken in de lengte dan maillots, maillots zijn vaker te kort voor mij dan panties, dus misschien overstappen op (dikke) panties? Anders dus H&M even proberen.
Legging vind ik ook niet altijd fijn, inderdaad dubbel elastiek, sokken/kousen en legging. In de zomer vind ik het soms wel wat, legging en dan met blote voeten in de pumps/sandalen. Zolang het maar geen uitgekauwde combi's oplevert als: spijkerrokje met witte legging en ballerina's.
Bepaalde panties van Hema rekken ook erg goed mee in de lengte, maar de maillots juist niet, die zijn daar altijd te kort voor mij. Zeeman kun je ook overslaan.
Mijn ervaring is dat panties vaak veel beter rekken in de lengte dan maillots, maillots zijn vaker te kort voor mij dan panties, dus misschien overstappen op (dikke) panties? Anders dus H&M even proberen.
Legging vind ik ook niet altijd fijn, inderdaad dubbel elastiek, sokken/kousen en legging. In de zomer vind ik het soms wel wat, legging en dan met blote voeten in de pumps/sandalen. Zolang het maar geen uitgekauwde combi's oplevert als: spijkerrokje met witte legging en ballerina's.
zondag 13 februari 2011 om 13:34
@ Tandpasta: dat doe ik ook wel eens als ik per ongeluk weer eens een te korte maillot heb gekocht die verder wel goed zit. Het nadeel is natuurlijk wel dat je 'm dan niet meer met pumps of enkellaarzen aankan en vooral enkellaarzen draag ik juist zo graag. Maar voor in "gewone" laarzen vind ik het ook wel een oplossing, dat afknippen.