Mode & Beauty alle pijlers

Maillot Extra lang

11-02-2011 09:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden heb ik een donker bruine maillot van, ik geloof, esprit gekocht met extra lengte. Nu is dat ding versleten en ben ik op zoek naar een nieuwe.

Weet iemand of zoiets nog ergens te krijgen is? Ik heb hem destijds bij Jambelle gehaald maar die heeft helemaal geen esprit meer.

Bijenkorf, hema en V&D heb ik ook al gekeken maar nergens zijn maillots te krijgen voor lange benen.
Ik lees mee

(koop vaak een grotere maat die passen dan meestal wel, ik wist niet eens dat het bestond)
Ik zag ze laatst nog bij de Hema, speciale maten voor langere benen - volgens mij oneven maten.
Grappig! Als je googled op 'maillot extra lang' kom je bij een oud vivatopic uit lottekeNL in "Lange benen, welke maat panty / maillot?"

Daar hebben ze het over lengtematen bij de Hema.
Hema inderdaad
Hema (hier) heeft alleen panty's in lange maten. Maillots heb ik daar nog niet gevonden. Misschien vanmiddag even in een andere stad kijken.

En die ze hebben vind ik niet mooi. Ik heb er nu een met een kabel er in.
Wat is de reden dat je perse een maillot moet zijn? Draag je maillots in pump of lage schoenen ofzo?

Ik ben overgestapt op leggings, dan zit die maar tot boven mijn enkels maar dat vind ik niet erg. Dat is mijn oplossing, maar ik draag altijd laarzen in de winter.
quote:duploo schreef op 11 februari 2011 @ 09:50:

Wat is de reden dat je perse een maillot moet zijn? Draag je maillots in pump of lage schoenen ofzo?Ik heb nog nergens een gebreide legging gezien met een kabeltje. En het zit lekker Geen dubbel elastiek sokken en legging.
Longtallsally heeft lange beenmode, newlook ook. Verder vind ik de maillots van de kruidvat altijd goed, mar weet niet of ze die ook in het bruin hebben. Ik (beenlengte 36) draag alleen zwart ...
Esprit maillots/panties kun je kopen op esprit.nl. Het is mijn favoriete merk voor maillots/panties (eigenlijk voor bijna alles op kledinggebied, maar dat terzijde). Ik neem altijd een maat groter en ze passen prima (ik ben ook lang). Of inderdaad één zonder voeten nemen zoals duploo zegt, die hebben ze ook bij Esprit.
Ik heb een maillot van de hema. Deze winter gekocht en hij is veel te lang Dus blijkbaar hebben ze wel lange maillots, aangezien ik geen hele korte benen heb...
Die van H&M zijn officieel niet extra lang, maar rekken wel erg goed mee in de lengte. Dat geldt ook voor de panties.

Bepaalde panties van Hema rekken ook erg goed mee in de lengte, maar de maillots juist niet, die zijn daar altijd te kort voor mij. Zeeman kun je ook overslaan.

Mijn ervaring is dat panties vaak veel beter rekken in de lengte dan maillots, maillots zijn vaker te kort voor mij dan panties, dus misschien overstappen op (dikke) panties? Anders dus H&M even proberen.

Legging vind ik ook niet altijd fijn, inderdaad dubbel elastiek, sokken/kousen en legging. In de zomer vind ik het soms wel wat, legging en dan met blote voeten in de pumps/sandalen. Zolang het maar geen uitgekauwde combi's oplevert als: spijkerrokje met witte legging en ballerina's.
Ik vind de maillots van de H&M juist te kort, al neem ik de grootste maat.

Hema extra lang bevalt goed, ik ken alleen de panty variant.
misschien zeg ik iets heel stoms hoor... maar kun je niet gewoon de voeten van de maillot afknippen? Dat doe ik altijd! Niet omdat ik zo lang ben, maar omdat ik het lekkerder vind zitten om gewoon sokken aan te hebben.
@ Tandpasta: dat doe ik ook wel eens als ik per ongeluk weer eens een te korte maillot heb gekocht die verder wel goed zit. Het nadeel is natuurlijk wel dat je 'm dan niet meer met pumps of enkellaarzen aankan en vooral enkellaarzen draag ik juist zo graag. Maar voor in "gewone" laarzen vind ik het ook wel een oplossing, dat afknippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven