Mode & Beauty alle pijlers

Make-up advies

03-07-2013 21:58 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag al jaren mijn make-up hetzelfde. Inmiddels begin ik er een beetje op uitgekeken te raken. Ben niet ontzettend handig met make-up dus zou graag eens een echt advies willen van iemand die er verstand van heeft.

Dus wat het beste bij mij staat, welke kleuren enzo. Ik heb geen zin in dure adviezen van professionals dus wie weet hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Gekleurde mascara al eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:goudenmeid schreef op 03 juli 2013 @ 21:58:

Ik draag al jaren mijn make-up hetzelfde. Inmiddels begin ik er een beetje op uitgekeken te raken. Ben niet ontzettend handig met make-up dus zou graag eens een echt advies willen van iemand die er verstand van heeft.

Dus wat het beste bij mij staat, welke kleuren enzo. Ik heb geen zin in dure adviezen van professionals dus wie weet hoe ik dit het beste aan kan pakken?Op YouTube staan honderden `tutorials` met tips, trucs, voorbeelden etc. voor alle soorten make-up. Meest Amerikaans, vaak door 'ervaringsdeskundigen' maar ook veel van professionals. Kwestie van wat palettes aanschaffen (lightinthebox.com, evt via r.twenga.nl) en lekker expirimenteren!!!!!! Succes!
Carpe Noctem
Loop eens een Douglas binnen voor advies.

Is volgens mij kosteloos, maken ze je op.

En ze hebben ook gewoon normaal betaalbare make up.

En je hoeft niet alles te kopen daar natuurlijk..al is het wel zo fijn voor hun als je er iets koopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven