Mode & Beauty alle pijlers

Make up Junkies

24-09-2011 14:55 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste verslaving is Make up, aangezien de meeste topics over kleding en schoenen gaan, en de meeste make up topics al wat ouder zijn open ik er nu een waar je alle vragen en kennis kan delen!

Mede junkies, Meld jullie om onze verslaving te voeden
Ben ook een huge fan van make up..Aaahh love it!!

Heerlijk tutten.
Heb de l'Oréal Bare Naturale gentle mineral eyeliner binnen.

Weet alleen niet hoe ik het moet gebruiken...

Er zit een soort sponsachtig dingetje in. Gooi ik dat weg of moet ik 'm gebruiken - hoe dan?

Ga er even een plaatje van zoeken.
Ken hem zelf niet maar heb ff op google gekeken

Misschien heb je hier wat aan , onderaan de pagina staan wat fotos

http://www.bellasugar.com ... l-Eyeliner-Review-1881335
Hmm, ze zijn niet zo positief erover...

Ik heb het potje nu drie keer geopend (nog niet eens gebruikt) en had meteen zwarte strepen op mijn handen en op de tafel. Het geeft een hoop geklieder, dat heb ik al door.

Maar ik weet nu wel dat ik het sponsachtige dingetje kan weggooien.

Bedankt voor je hulp, Sara!
Mijn lippenstift en lipliner zijn binnen. Vanavond uitproberen. Of morgen... Ik ben benieuwd.

Ook een tantalizing lipstick. Met een waarschuwing erop, dat je tintelingen kunt voelen enzo, en dat dat normaal is.

Ik dacht dat Tantalizing Toffee alleen maar de naam was...
Tantalizing heb ik ook nog nooit gehoord :D

Denk dat de tintelingen wel meevallen, worden je lippen zogezegd wat groter van

Laat maar weten hoe het gaat met je nieuwe aanwinsten en het geklieder met de eyeliner
@sara: hoe bevalt de creme?
Heb hem nog niet binnen :( Heb maandag besteld en heb zonet een mailtje gekregen dat men betaling ontvangen is dus ik hoop hem morgen of overmorgen te hebben! Er komt volgende week ook een van Garnier uit trouwens die je wel gewoon in de winkels kan kopen.. Maar de Aziatische lijken mij iets interessanter
Ok wist ik nog niet,ben benieuwd kende het nog helemaal niet!

Vraagje: ik doe vaak eerst heel lichtroze oogschaduw op tot aan wenkbrauw, dan op ooglid donkerbruine oogschaduw en dan zwart lijntje eyeliner(potlood). Maar ik zie weleens vrouwen die de donkere kleur alleen bij de ooghoeken op het ooglid aanbrengen,hoe pak je dat aan? Dan heb je aan de binnenkant dus lichte kleur en buitenkant donker, dat vind ik er zo mooi uitzien altijd.
Je hebt onder je wenkbrauw een bot, daar vlak onder( dus tussen je oogbal zelf en het bot) doe je de donkere oogschaduw, iets meer naar het eind van je oog toe, je volgt dat bot gewoon en op het einde ga je over je wimper rand, waar je eyeliner aanbrengt..

http://www.youtube.com/watch?v=k0JfWvPndug

Zoals hier, je kan ook enkel je ooghoek doen maar dan heb je toch al een idee
quote:saeva schreef op 28 september 2011 @ 15:17:

Ik heb het potje nu drie keer geopend (nog niet eens gebruikt) en had meteen zwarte strepen op mijn handen en op de tafel. Het geeft een hoop geklieder, dat heb ik al door.

Maar ik weet nu wel dat ik het sponsachtige dingetje kan weggooien. Om dit soort gedoe te voorkomen gebruik ik altijd de M.A.C. Fluidline, opgebracht met een dun kwastje, het is een gel-eyeliner, die makkelijk smeert, niet kloddert, snel droogt en goed pakt.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ziet er interessant uit. Duur? En droogt-ie niet gauw uit?
17 euro, maar je doet er eeuwen mee. Inderdaad kans op uitdrogen, ik las op internet de truuk dat je het potje ondersteboven moet zetten, en inderdaad, hij blijft dan net zo smeuiig als op de eerste dag.
quote:sara_aras schreef op 28 september 2011 @ 16:35:

Tantalizing heb ik ook nog nooit gehoord :D

Denk dat de tintelingen wel meevallen, worden je lippen zogezegd wat groter van

Laat maar weten hoe het gaat met je nieuwe aanwinsten en het geklieder met de eyeliner

Ah, dat wist ik niet, ik zag wel verschil maar kon er niet echt de vinger op leggen. Grappig. Nou, dat werkt dus.

Maar ik heb het er na een uur afgehaald. Het blééf tintelen...
Overigens heb ik de gel-liner ook in Midnight Blue, een mooie diepe donkere zeeblauw (met zweempje groen) met een shimmer; (overigens kun je deze soort liners ook vervagen, als oogschaduw dragen etc, dus ideaal voor smokey eyes)

quote:Very.Cherry schreef op 29 september 2011 @ 00:17:

17 euro, maar je doet er eeuwen mee. Inderdaad kans op uitdrogen, ik las op internet de truuk dat je het potje ondersteboven moet zetten, en inderdaad, hij blijft dan net zo smeuiig als op de eerste dag.

En met welk kwastje breng je het aan? Ik geloof niet dat ik kwastjes heb...

Goede tip trouwens.
quote:Very.Cherry schreef op 29 september 2011 @ 00:29:

Overigens heb ik de gel-liner ook in Midnight Blue, een mooie diepe donkere zeeblauw (met zweempje groen) met een shimmer; (overigens kun je deze soort liners ook vervagen, als oogschaduw dragen etc, dus ideaal voor smokey eyes)

[afbeelding]

Wauw! Klinkt goed.

Welke kleur hebben jouw ogen? De mijne zijn bruin met een spikkeltje groen.
Zo'n schuin afgesneden kwastje, Mac verkoopt ze voor veel, ik heb de mijne bij Sephora gehaald, Etos verkoopt ze geloof ik ook, of Douglas huismerk. Het werkt echt super makkelijk, juist als je een wat dikkere lijn zet, niet bang voor zijn, lekker grof werken.

quote:saeva schreef op 29 september 2011 @ 00:32:

[...]

Welke kleur hebben jouw ogen? De mijne zijn bruin met een spikkeltje groen.

Blauw

Maar ik let meer op mijn tint huid dan op ogen. Groene oogmake-up vind ik prachtig bij anderen maar haalt het "roze" in mijn huid te veel naar boven. Moet ik niet doen.

Ga anders eens langs bij MAC, ze helpen je goed en uitgebreid, kun je eens wat uittesten.
quote:Very.Cherry schreef op 29 september 2011 @ 00:38:

Zo'n schuin afgesneden kwastje.Oké. Die heb ik. Zit bij de eyeliner van l'Oréal.
Ja, hahaha, ik zag het, is ie toch nog ergens goed voor, het kloteding die kwast
@ Very.Cherry: Kleuren die weer andere kleuren uit je huid naar boven halen? Wist ik niet.

Geen idee hoe dat bij mij is. Ik kijk meestal naar mijn kleding en mijn oogkleur. Groen en bruin gebruik ik vaak en ook wel eens blauw als ik iets blauws draag. Ik heb laatst paars gekocht, maar toen leek ik ziek.

Moet me inderdaad maar eens laten adviseren.
quote:Very.Cherry schreef op 29 september 2011 @ 00:44:

Ja, hahaha, ik zag het, is ie toch nog ergens goed voor, het kloteding die kwast
Zat nog na te denken over make-up kleuren die bij je huid passen...

Dat is natuurlijk ook zo. Zag laatst bij dat programma van Gordon dat Maik de Boer dat zei over kleding, en toen vond ik dat heel logisch. Met make-up is dat dan ook zo. Dom van me...

Ik kan volgens mij wel een algeheel kleuradvies gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven