Mode & Beauty alle pijlers

Make up Junkies

24-09-2011 14:55 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn grootste verslaving is Make up, aangezien de meeste topics over kleding en schoenen gaan, en de meeste make up topics al wat ouder zijn open ik er nu een waar je alle vragen en kennis kan delen!

Mede junkies, Meld jullie om onze verslaving te voeden
Hier nog één!

Ik zou mijn technieken wel willen verfijnen, ik kan smokey eyes bijvoorbeeld nooit goed symmetrisch krijgen.

Maak jij je elke dag op/welke producten gebruik je dagelijks?
Ha ha leuk Ik weet niet of ik er nou zoveel kennis van heb maar heb het altijd leuk gevonden, make up. Had een oma vroeger met zo'n grote make up koffer en dan ging ik bij haar aan de tafel zitten kijken hoe ze dat opsmeerde En zodra het 'mocht' ben ik make up gaan gebruiken. Ik vind het gewoon leuk. Heb ook veel te veel ervan en moet ook nodig eens kijken wat ik nog écht vaak gebruik en wat niet en dan eens wat nieuws erbij aanschaffen. Op gewone dagen is het vaak alleen oogschaduw en mascara maar als ik uitga vind ik het echt leuk om wat meer uit te pakken.
@pamba dat heb ik ook, het valt vooral op als ik lichtere kleuren gebruik (dus niet echt smokey eyes maar wel bijvoorbeeld een combinatie van licht en donker) Ik vond die filmpjes van Thijs Willekes erg leerzaam en ook wel grappig.

http://youtu.be/grIDZ7l5O3E
Haai dames ! :D

het lukt mij ook niet altijd hoor lol, goed blenden en een stukje plakband helpen wel. Ik kan men gezicht niet contouren, ik begrijp de frustratie :p

Ik gebruik bijna elke dag make up, om te werken en in het weekend. Ik gebruik altijd foundation concealer wat bronzer eyeliner + mascara. meestal ook oogschaduw en blush maar niet altijd. En wat gebruiken jullie?
Ik gebruik het iedere dag

foundation, eyeliner, oogpotlood, oogschaduw en mascara. Heel soms lipgloss. Alleen ben ik altijd zo jaloers op die modellen in de mascara-reclames, heb van mezelf namelijk echt heel korte wimpers (nadeel!!) dus ik ben blij als ze met mascara al te zien zijn... Smokey eyes vind ik ook erg mooi!! ben alleen zelf niet superhandig helaas haha!

Oh ja, en nagels zijn standaard gelakt.
Hou ook van make-up! Al ben ik er niet een ster in om mezelf (of anderen) mooi op te maken..

Van de week weer (te veel) make-up gekocht van sephora bij de v&d 3 voor 10 euro!.. daar wordt ik heel hebberig van!
Het is idd niet altijd( lees; meestal niet ) gemakkelijk.

Mayhem heb je al eens valse wimpers geprobeerd?

Welke merken vinden jullie het fijnst? Oh ik wou dat we in België ook een Sephora hadden Wat heb je gekocht liemo?
Dat plakband moet ik ook maar eens gaan proberen.

Omdat ik de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel zit, gebruik ik

meer make-up om me mooier te voelen.

Momenteel is het dagelijks: foundation, poeder, blush, nude oogschaduw, eyeliner en mascara.
@sara_aras ik heb foundation (liquid), foundation poeder, blush, consealer en nagellakjes..

Al die oogschaduw bij elkaar zag er ook heel verleidelijk uit, maar ik gebruik dat eigenlijk niet.

Wat ik normaal draag (werkdag); dagcreme, consealer, foundation poeder en blush/bronzing en mascara.

Als ik op stap ga gebruik ik foundation en meestal eyeliner (en de rest natuurlijk ;))
Ja, valse wimpers geven echt een supereffect. Wilde echt dat mijn wimpers er iedere dag zo uitzagen!!

Ik vind Chanel heel fijn merk, maar gebruik verschillende merken.

Voor foundation vind ik de matte mousse van maybelline erg fijn. En favo bodylotion is die witte tube van Lancaster.
Hier nog een junkie; ik sluit me aan bij jullie nieuwe kluppie!

Ik gebruik sinds kort ipv lasting performance (MF) foundation, een 'intuition' blend compact poeder 'fusionbeauty' colorglow van colourceuticals (weet niet of ik t goed schrijf; is bij douglas verkrijgbaar) en echt: zo veel sneller, makkelijker en mooier dan vloeibare foundation! (zelfs met mijn probleemhuid)

Echt een uitkomst, nu ze loreal minerals uit t assortiment hebben gehaald.

Verder draag ik dagelijks the full package: concealer, blush, oogschaduw in bruin/nude, bruine eyeliner, mascara, oogpotlood , wenkbrauwpotlood, nude lipliner en lipstick of lekker balsem.
Ik ben dol op YouTube-filmpjes van make-up experts (Goss is mijn favoriet).

Ik hou erg van nagellakken en ben daar momenteel mee aan het experimenteren.

Ik hou ook van lippenstift maar dat vind ik lastiger, mijn onderlip is een beetje gekruld. Ik heb twee lasting lipsticks van L'oreal, maar die zijn na een uur al iets uitgedroogd en na drie uur lijkt het nergens meer naar. Meestal hou ik het dus maar bij een lipgloss.

Ik gebruik vaak mascara (meestal met eyeliner). Mijn wimpers zijn lang genoeg maar niet mooi gevormd, dus dat vind ik wel 's lastig aanbrengen, maar aan valse wimpers begin ik niet. Lijkt me te veel geklieder.

Ik heb toevallig deze week wat dingetjes gekocht via eBay: lakjes van O.P.I. en Sally Hansen (o.a. een base- en topcoat die gebruikt wordt door make-upartists), een paar mascara's, een Maybelline Superstay lipstick (Burgundy - hopelijk is het een goede) en een mineralen eyeliner van L'oreal met zo'n stomp borsteltje (Goss zweert erbij dus dan zal het wel goed zijn). Ik ben benieuwd.

Hij heeft trouwens ook een favoriete mascara en die wilde ik ook wel kopen, maar die was me te prijzig: 25 Euro.

Ik was nu 50 Euro kwijt en dat vond ik eerst wel weer genoeg...
Fantastissima, wat een naam voor een poeder:p Dekt ie goed? Hij lijkt wel heel interessant. Van welk merk is het? Douglas zelf?

Saeva, Misschien als je probeerd met wat lippenbalsem onder je lippenstift? Ik had ook eens een rode lippenstift van L'oreal.. Zo rood, ik was precies een vampier die iemand had gebeten :p en het ging er ook niet zo goed af.. Ik vind lippenstiftjes van mac op dit moment de beste, qua prijs kwaliteitsverhouding toch zeker. Welke mascara? Ben op nog zoek naar de 'perfecte'.. over youtube gesproken.. Ik ben verslaafd aan KandeeJohnson, MakeupbyLeina, pixiwoo, Jlovesmac1, MichellePhan en JessicaHarlow.. Ik ben er vast een paar vergeten maar deze zijn toch mijn favorieten.. Jaja verslaafd :p
Sara_aras,Die merken die je in je post beschrijf waar koop je die?

Via internet?

Valt wel mee met je verslaving hoor
Jeetje ,ik kom net om de hoek kijken wat make-up gebruik.

Hier staan termen/woorden waar ik nog never nooit van gehoord heb,dat wordt googlen
Dubbel
quote:angel1971 schreef op 24 september 2011 @ 20:16:

Sara_aras,Die merken die je in je post beschrijf waar koop je die?

Via internet?

Valt wel mee met je verslaving hoor Welke post lieverd? De laatste? Die 'rare namen' zijn youtube channels, typ ze maar op youtube in en dan krijg je hun (leerrijke!) video's..
Die van 19.30.

Ik ga van de week is ff kijken.

Thanks van deze lieverd .
quote:angel1971 schreef op 24 september 2011 @ 20:38:

Die van 19.30.

Ik ga van de week is ff kijken.

Thanks van deze lieverd .Lol :D hoop dat je er wat aan hebt!
Hier nog iemand die veel make-up spullen heeft,ben helemaal verzot op de make-up van de MAC heb er de concealer van de foundation diverse oogschaduw kleuren. De bronzer en blusher .

Nu wil ik er nog de highlighter van aanschaffen geeft zo'n mooi effect .Zeker als je een avondje uit gaat. Mijn wenkbrauwen kleur ik altijd in met wenkbrauwpoeder van Anastasia en de wimpers met de mascara van Clarins. De meeste reclames van mascara zijn misleidend want er worden veelal nepwimpers gebruikt. Heb vorige week nog mijn nieuwste make-up aanwinst gekocht de lisse minute van Clarins super spul vind ik dat. Nagels lak ik altijd natural met de nagellak van Koh het maakt je nagelbed wat roze en en de top wat witter.

Vindt sites zoals beautygloss van Mascha ook heel leuk om naar te kijken en daar wat ideeen op te doen. Smokey eyes maken blijf ik ook lastig vinden.
Hier ook een make-up fan. Helaas door omstandigheden even iets minder geld waardoor ik nu vooral bezig ben met het écht opmaken van mijn produkten voordat ik nieuwe koop (dus tubes open knippen, potloden slijpen tot ze echt op zijn etc..) Tijdelijk ook even de foundation en de losse mineral poeder van het HEMA merk waar ik overigens erg tevreden over ben, normaal gesproken heb ik de produkten van Clinique.

Hou ook erg van Juicy Tubes lipgloss etc. Mijn wenkbrauwen laat ik altijd verven en epileren met draad. Normaliter ook altijd kunstnagels en gelakte tenen. Dat eerste vanwege tijdelijk geldgebrek.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Saeva: heb je al eens een wimper krultang geprobeerd? Klinkt enger dan het is.

Mijn wimpers gaan altijd eerst in de krul en dan 2 laagjes max factor masterpiece mascara. NIET de masterpiece max want die klontert. En al helemaal geen waterproof

Ik zweer echt bij die mascara. Duurder is imo niet perse beter....
Inderdaad duurder is niet altijd beter! Ik spendeer alleen een beetje meer geld aan foundation, maar voor de rest.. Lang leve budgetbeauty :p
Sara: Kandee is ook mijn favoriet! Ik vind haar zo onwijs leuk! En haar tutorials zijn ook super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven