Make up Junkies
zaterdag 24 september 2011 om 14:55
zaterdag 1 oktober 2011 om 21:16
Er zijn veel soorten, in een pennetje, vloeibare, en poeder, goedkope en dure. Het is eigenlijk een licht getint glanspoeder, meestal goud bronzig , rozig of wit met een glans, kan je op je jukbeenderen aanbrengen en onder je wenkbrauw.
Ik zou gewoon een goedkope nemen als ik jou was en als je het effect mooi vindt kan je er daarna nog in investeren.
http://www.youtube.com/watch?v=Q50Juma3SsI
http://www.youtube.com/watch?v=ESzE9aoq7vQ
Ik zou gewoon een goedkope nemen als ik jou was en als je het effect mooi vindt kan je er daarna nog in investeren.
http://www.youtube.com/watch?v=Q50Juma3SsI
http://www.youtube.com/watch?v=ESzE9aoq7vQ
zondag 2 oktober 2011 om 00:40
Dank voor de tips (goede filmpjes ook weer,heb van de laatste meteen meer filmpjes gekeken echt een aanrader!). Ik ga morgen de bronzing highlighter van de Hema uitproberen,lijkt op blush+highlighter en dat is denk ik precies wat ik nodig heb. Neem ik meteen een doosje poeder mee om uit te proberen. En kwasten.
Leuk topic! Ik raak echt verslaafd zo alleen haha
Leuk topic! Ik raak echt verslaafd zo alleen haha
zondag 2 oktober 2011 om 00:51
Graag gedaan!
Heb het even 'gegoogled' want kende het niet. Ziet er goed uit en voor die prijs zeker! Is het nieuw? Heb het hier nog niet zien liggen..
Haha zeer verslavend, iedereen stelt fijne producten voor
Maar leuk om te weten dat we niet alleen zijn, mijn vrienden en familie begrijpen er niet zoveel van.. Lijkt alsof ik Chinees praat
Heb het even 'gegoogled' want kende het niet. Ziet er goed uit en voor die prijs zeker! Is het nieuw? Heb het hier nog niet zien liggen..
Haha zeer verslavend, iedereen stelt fijne producten voor
Maar leuk om te weten dat we niet alleen zijn, mijn vrienden en familie begrijpen er niet zoveel van.. Lijkt alsof ik Chinees praat
zondag 2 oktober 2011 om 13:48
Leuke filmpjes zijn er al gepost! Zelf heb ik (helaas) nogal kleine ogen, en dan bedoel ik echt klein. Dus vooral de "how to look eyes bigger-filmpjes" zijn voor mij interessant. Maar vaak zie je in die filmpjes dat iemand die geen kleine ogen heeft gaat laten zien hoe je ze groter kunt laten lijken... ik heb nog geen filmpje gevonden van iemand met echt kleine ogen die met die van mij vergelijkbaar zijn. Mocht iemand tips hebben dan hoor ik het graag.
Ik vind het ook leuk om met make-up bezig te zijn. Vandaag ga ik mezelf eens onder handen nemen. Net m'n wenkbrauwen geverfd, die ga ik nu epileren (auw!) daarna even douchen, een haarmaskertje nemen en dan nog m'n nagels lakken. Geen make-up vandaag want ik hoef de deur niet uit. Producten die ik normaal gebruik: mascara en verzorgende lippenbalsem (altijd) wat poeder en/of foundation en soms ook wat blush of lipstick. Oogschaduw gebruik ik niet dagelijks.
Ik vind het ook leuk om met make-up bezig te zijn. Vandaag ga ik mezelf eens onder handen nemen. Net m'n wenkbrauwen geverfd, die ga ik nu epileren (auw!) daarna even douchen, een haarmaskertje nemen en dan nog m'n nagels lakken. Geen make-up vandaag want ik hoef de deur niet uit. Producten die ik normaal gebruik: mascara en verzorgende lippenbalsem (altijd) wat poeder en/of foundation en soms ook wat blush of lipstick. Oogschaduw gebruik ik niet dagelijks.
zondag 2 oktober 2011 om 16:33
Misschien kan je beter eens kijken naar Aziatische meisjes.
Is misschien wat extreem maar als het bij hun werkt heb je ook meer kans dat het bij jou ook werkt denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=tYlFN_zeHEI
http://www.youtube.com/watch?v=cq-XU8LJCV4
En idd Pixiwoo is heel leuk om naar te kijken. Ook omdat veel van die meiden na een tijdje een wat hoge dunk krijgen, zij blijft altijd dezelfde
Deze ook gevonden, maar denk niet dat je zo over straat wilt Maar leuk om naar te kijken
http://www.youtube.com/watch?v=bHVOxhEp ... re=related
Is misschien wat extreem maar als het bij hun werkt heb je ook meer kans dat het bij jou ook werkt denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=tYlFN_zeHEI
http://www.youtube.com/watch?v=cq-XU8LJCV4
En idd Pixiwoo is heel leuk om naar te kijken. Ook omdat veel van die meiden na een tijdje een wat hoge dunk krijgen, zij blijft altijd dezelfde
Deze ook gevonden, maar denk niet dat je zo over straat wilt Maar leuk om naar te kijken
http://www.youtube.com/watch?v=bHVOxhEp ... re=related
zondag 2 oktober 2011 om 18:20
Waarmee brengen jullie je foundation aan? Als ik haast heb iedere ochtend dan doe ik het gewoon met m'n vingers. Als ik rustig de tijd kan nemen doe ik het ook wel eens met een kwast. Al is de kwast die ik nu gebruik eigenlijk geen foundation-kwast.. ik moet namelijk nog steeds een foundation kwast kopen
Ik las op het forum dat de kwasten van MAC helemaal geweldig zijn. Laatst was ik bij de bijenkorf waar een MAC-winkel in gevestigd is. Wát een walhalla . Ik heb m'n ogen uitgekeken. De kwasten waren helaas voor mij wel wat te duur..
Ik las op het forum dat de kwasten van MAC helemaal geweldig zijn. Laatst was ik bij de bijenkorf waar een MAC-winkel in gevestigd is. Wát een walhalla . Ik heb m'n ogen uitgekeken. De kwasten waren helaas voor mij wel wat te duur..
zondag 2 oktober 2011 om 22:58
Momenteel een mac 187 kwast. Daarvoor gebruikte ik The Body Shop blush kwast ( ik vond die fijner werken dan de foundation kwast
) En daarvoor een kwast van Ici paris xl eigen merk.
Soms ook met vingers.
Heb ook goede dingen gehoord over Sigma. Deze kan je online bestellen en zijn niet duur. Nog niet geprobeerd
Soms ook met vingers.
Heb ook goede dingen gehoord over Sigma. Deze kan je online bestellen en zijn niet duur. Nog niet geprobeerd
maandag 3 oktober 2011 om 13:51
Van alle make-updingen die ik laatst gekocht/besteld heb, zou ik even zeggen hoe ze bevallen.
Zaterdag heb ik de liquid eyeliner van BarryM geprobeerd.
Het zat er links op, leuk smal kwastje, goed gelukt. Ik doe de rechterkant, ook gelukt, kijk weer links, was de lijn ineens een halve centimeter gezakt. Rommmmmel.
Maybelline Great Lash brown/black Mascara Waterproof is geweldig. Een heel klein (en fijn) borsteltje. Zit meteen mooi.
Zaterdag heb ik de liquid eyeliner van BarryM geprobeerd.
Het zat er links op, leuk smal kwastje, goed gelukt. Ik doe de rechterkant, ook gelukt, kijk weer links, was de lijn ineens een halve centimeter gezakt. Rommmmmel.
Maybelline Great Lash brown/black Mascara Waterproof is geweldig. Een heel klein (en fijn) borsteltje. Zit meteen mooi.
maandag 3 oktober 2011 om 13:59
De Stargazer Classic Effect Mascara heb ik ook nog nieuw. Die probeer ik morgen - is niet waterproof.
CND nagellak kleur #562 Jade Sparkle: zaterdag opgedaan. Droogt snel, de kleur rechtstreeks op mijn nagels gedaan (na een basecoat). Werkte prima. Alleen leken mijn nagels een beetje vies. Alsof ik rookte of net een sinaasappel had gegeten. Beetje jammer. Dat doe ik dus niet weer op mijn kale nagels.
Ik probeer het volgende keer over een kleur. Als leuk effect.
Door de Rimmel topcoat duurde het drogen wel veel langer. Er staat op de verpakking 60 seconds... niets van waar!
Ook de BarryM Clear Mascara & eyebrow definer: werken prima, naar behoren. De clear mascara gebruikte ik op mijn wenkbrauwen. Leuk spul!
CND nagellak kleur #562 Jade Sparkle: zaterdag opgedaan. Droogt snel, de kleur rechtstreeks op mijn nagels gedaan (na een basecoat). Werkte prima. Alleen leken mijn nagels een beetje vies. Alsof ik rookte of net een sinaasappel had gegeten. Beetje jammer. Dat doe ik dus niet weer op mijn kale nagels.
Ik probeer het volgende keer over een kleur. Als leuk effect.
Door de Rimmel topcoat duurde het drogen wel veel langer. Er staat op de verpakking 60 seconds... niets van waar!
Ook de BarryM Clear Mascara & eyebrow definer: werken prima, naar behoren. De clear mascara gebruikte ik op mijn wenkbrauwen. Leuk spul!
maandag 3 oktober 2011 om 19:04
Ik heb vandaag bij de Hema een foundation kwast gekocht. Wil daarmee proberen of ik t fijn vind werken. Die van mij was maar ¤ 2,50. Er lagen ook kwasten van ¤ 4,50 maar volgens de verkoopster was dat nieuwe collectie en daarom duurder, verder geen verschil.
Niet geheel on-topic maar toch;
Gisteren heb ik naast mijn wenkbrauwen ook mijn wimpers geverfd (had nog wat verf over). Effect was niet heel groot dus 's avonds nog een keer gedaan. Het geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als mascara maar ik ben wel tevreden over het resultaat. Ik ben (donker) blond haar dus ook vrij lichte wimpers. Nu zijn ze mooi donkerbruin dus het ziet er niet zo 'naakt' uit als ik zonder mascara de deur uit ga.
Niet geheel on-topic maar toch;
Gisteren heb ik naast mijn wenkbrauwen ook mijn wimpers geverfd (had nog wat verf over). Effect was niet heel groot dus 's avonds nog een keer gedaan. Het geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als mascara maar ik ben wel tevreden over het resultaat. Ik ben (donker) blond haar dus ook vrij lichte wimpers. Nu zijn ze mooi donkerbruin dus het ziet er niet zo 'naakt' uit als ik zonder mascara de deur uit ga.
dinsdag 4 oktober 2011 om 00:08
quote:La.vie schreef op 29 september 2011 @ 11:04:
Ik heb momenteel de gel eyeliner van het merk essence. Maar wat een rotspul is het om eraf te krijgen zeg. Hij is vreselijk waterproef!! Ik zoek nu een goedkopere variant dat niet waterproef is. Ik hou sowieso niet van waterproef make up. Dat wordt dan vaak boenen...Niet bepaald goed voor de tere ooghuidje.
Iemand een aanrader?niemand een idee? kom op junkies..haha
Ik heb momenteel de gel eyeliner van het merk essence. Maar wat een rotspul is het om eraf te krijgen zeg. Hij is vreselijk waterproef!! Ik zoek nu een goedkopere variant dat niet waterproef is. Ik hou sowieso niet van waterproef make up. Dat wordt dan vaak boenen...Niet bepaald goed voor de tere ooghuidje.
Iemand een aanrader?niemand een idee? kom op junkies..haha
dinsdag 4 oktober 2011 om 00:56
Ik had er wel een, misschien heb je er overheen gelezen (of had je er niets aan).
Ik krijg ook last van mijn ogen doordat ik zo moet boenen om waterproof mascara te verwijderen.
Wat ik nu vaak doe, is een niet-waterproof mascara aanbrengen, een dun laagje. Daarna maak ik het af met 1 of meer laagjes waterproof. Zo heb ik wel profijt van waterproof, maar niet de ellende ervan.
Misschien werkt dit ook bij eyeliner...
Ik krijg ook last van mijn ogen doordat ik zo moet boenen om waterproof mascara te verwijderen.
Wat ik nu vaak doe, is een niet-waterproof mascara aanbrengen, een dun laagje. Daarna maak ik het af met 1 of meer laagjes waterproof. Zo heb ik wel profijt van waterproof, maar niet de ellende ervan.
Misschien werkt dit ook bij eyeliner...
dinsdag 4 oktober 2011 om 21:03
quote:saeva schreef op 04 oktober 2011 @ 00:56:
Ik had er wel een, misschien heb je er overheen gelezen (of had je er niets aan).
Misschien werkt dit ook bij eyeliner...Gebruik je mascara als eyeliner? Sorry, ik begrijp het niet helemaal.
Misschien werkt dit ook bij eyeliner...Gebruik je mascara als eyeliner? Sorry, ik begrijp het niet helemaal.
dinsdag 4 oktober 2011 om 21:33
@la.vie volgens mij bedoelt Saeva dat je een normale eyeliner op kunt doen en hierover een laagje watervaste eyeliner-dan is het makkelijker te verwijderen
Hoe lang blijft jullie foundation goed? Als ik de deur uitga 's ochtend zit ie er perfect op,maar na een paar uur is het al minder en eing van de dag is vooral mijn neus weer als anders. Of zou ik dan concealer op mijn neus kunnen doen? Hoe doen jullie dat?
Hoe lang blijft jullie foundation goed? Als ik de deur uitga 's ochtend zit ie er perfect op,maar na een paar uur is het al minder en eing van de dag is vooral mijn neus weer als anders. Of zou ik dan concealer op mijn neus kunnen doen? Hoe doen jullie dat?