Make-up verwijderen
zaterdag 24 april 2021 om 19:10
Hi dames,
Ik heb mezelf voorgenomen om mijn huid beter te verzorgen en ook te reinigen. Ik gebruik nu enkel een make-up remover om mijn foundation te verwijderen maar merk dat mijn gezicht nog niet helemaal clean aanvoelt daarna. Ik ben op zoek naar een face wash die niet uitdrogend is maar wel goed mijn gezicht reinigt, hebben jullie aanraders voor me?
Ben ook wel benieuwd naar andere fijne producten om de huid mee te verzorgen. Ik heb geen rimpels maar nader bijna de 30 en wil nu alvast beginnen met preventief smeren.
Bvd.
Ik heb mezelf voorgenomen om mijn huid beter te verzorgen en ook te reinigen. Ik gebruik nu enkel een make-up remover om mijn foundation te verwijderen maar merk dat mijn gezicht nog niet helemaal clean aanvoelt daarna. Ik ben op zoek naar een face wash die niet uitdrogend is maar wel goed mijn gezicht reinigt, hebben jullie aanraders voor me?
Ben ook wel benieuwd naar andere fijne producten om de huid mee te verzorgen. Ik heb geen rimpels maar nader bijna de 30 en wil nu alvast beginnen met preventief smeren.
Bvd.
woensdag 12 mei 2021 om 20:32
Maar als je je gezicht reinigt met een cleanser van bijv Cerave die je er toch af moet wassen is het toch helemaal geen extra stap?Jufjoke schreef: ↑24-04-2021 21:08Als je een tubing mascara gebruikt, gaat het hele olie verhaal trouwens niet op. Tubing mascara's werken anders: ze leggen een laagje (tube) om elke wimper heen. Dit laagje lost op in warm water, maar veel minder goed in olie. Of eigenlijk lost het laagje niet eens echt op, maar door warm water laat het los van de wimpers en kun je het er zo af pakken/ vanaf schuiven als het ware.
Zelf heb ik vreselijk de pest aan tubing mascara, omdat ik de olie toch nodig heb voor de rest van mijn gezicht. Eerst met warm water mijn mascara eraf plukken is voor mij dus nog een extra stap. Mij lijkt het alleen handig als je alleen mascara draagt en verder geen make up.
Helaas staat het niet altijd op de verpakking...ik heb dus al twee keer per ongeluk een tubing mascara gekocht.![]()
Ik ben dol op de tubing mascara's van Sensai. Rol je er zo af met water boven de 38 graden en dat doe ik op het moment dat ik met mijn Cerave reiniger gebruik.
Nadat ik een keer een half jaar ontstoken ogen van olie heb gekregen komt er geen olie meer in de buurt van mijn ogen.
anoniem_68fdcd75783e5 wijzigde dit bericht op 12-05-2021 20:52
0.16% gewijzigd
woensdag 12 mei 2021 om 20:47
Namensgebruikersnaam schreef: ↑12-05-2021 17:48Ai ik ga je even loepen. Dacht heel versntwoord gehandeld te hebben door De Bio-versie te kopen al weet ik dat BIO niet heilig is. Even checken...
actueel/boycotten/list_messages/465194
Op pagina 1, post van Oakes
woensdag 12 mei 2021 om 21:20
Een echte tubing mascara gaat er niet af met een olie en ook niet met een cleanser. Alleen met water dat warm genoeg is. Ik vind dat te warm om mijn gezicht mee te wassen, ik gebruik liever lauw water. Dan moet ik het speciaal heet laten worden voor die mascara. In onze badkamer duurt het sowieso een eeuwigheid voor het water heet is. Nee, ik vind het niets.meisje22 schreef: ↑12-05-2021 20:32Maar als je je gezicht reinigt met een cleanser van bijv Cerave die je er toch af moet wassen is het toch helemaal geen extra stap?
Ik ben dol op de tubing mascara's van Sensai. Rol je er zo af met water boven de 38 graden en dat doe ik op het moment dat ik met mijn Cerave reiniger gebruik.
Nadat ik een keer een half jaar ontstoken ogen van olie heb gekregen komt er geen olie meer in de buurt van mijn ogen.
woensdag 12 mei 2021 om 21:24
Een tubing mascara gaat er niet af met olie of een cleanser inderaad. Dat is natuurlijk ook de bedoeling van een tubing mascara.Jufjoke schreef: ↑12-05-2021 21:20Een echte tubing mascara gaat er niet af met een olie en ook niet met een cleanser. Alleen met water dat warm genoeg is. Ik vind dat te warm om mijn gezicht mee te wassen, ik gebruik liever lauw water. Dan moet ik het speciaal heet laten worden voor die mascara. In onze badkamer duurt het sowieso een eeuwigheid voor het water heet is. Nee, ik vind het niets.
Ik was gewoon even nieuwsgierig waarom je het ziet als een 'extra' stap terwijl je je gezicht toch al met water wast als je de cleanser er af wast.
woensdag 12 mei 2021 om 21:26
Maar niet met water dat warm genoeg is voor die rottige tubing mascara.meisje22 schreef: ↑12-05-2021 21:24Een tubing mascara gaat er niet af met olie of een cleanser inderaad. Dat is natuurlijk ook de bedoeling van een tubing mascara.
Ik was gewoon even nieuwsgierig waarom je het ziet als een 'extra' stap terwijl je je gezicht toch al met water wast als je de cleanser er af wast.
woensdag 12 mei 2021 om 21:27
Dat begreep ik inderdaad uit je eerdere reactie.
Nou, voor mij niks anders meer dan Sensai 38 degrees. Geen eindeloos geboen met olie of andere reinigers of halverwege de dag als een Panda door het leven, omdat de meeste gewone mascara's smudgen.