Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baard 2016

19-06-2016 17:15 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers ;). Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.

Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 17:40:

[...]

De kracht van vriendelijk vragen. Een kwaliteit die bijna niemand meer lijkt te kennen of op waarde te kunnen schatten.En vergeet de kracht van de pikstraf niet
Heeft je kennis ook haar mening over het al of niet scheren van zijn ballen geventileerd, TO? Dat we even het hele plaatje krijgen, zeg maar.
Hier in Amsterdam zijn baarden nog absoluut niet op hun retour. Helaas, want ik vind ze maar niks.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hmmmm ballen met een stoppelbaardje. Net bitterballen
quote:tonkje schreef op 19 juni 2016 @ 17:44:

Hier in Amsterdam zijn baarden nog absoluut niet op hun retour. Helaas, want ik vind ze maar niks.

Brr met zo'n knotje:

Mooi.

Wordt weer een lekker kabouter-plop-vrij straatbeeld.

Gewoon weer lekker frisse gezichten.

Géén nieuwslezer (RTL?) met baard meer (lijkt mij handig voor slechthorenden die -gedeeltelijk- liplezen).

En voor een staatssecretaris (Klaas Dijkstra) vind ik ook niet kunnen.
Wat verschrikkelijk en een baard en een achterlijk knotje. Wat een oerlelijke man!
Ik vind behaarde mannen sexy, maar ja, ik hou dan ook van oermannen, de metroman is niks voor mij.
Mijn vriend heeft een baard en die mag hij juist niet afscheren mij Nee hoor, als hij wil scheren doet hij dat maar lekker maar gelukig gaat mijn en ook zijn voorkeur uit naar met baard. Hij had zijn baard dan ook al voordat het "in" werd.
quote:Fame schreef op 19 juni 2016 @ 17:34:

[...]

Het jaar is al voor de helft voorbij.

In 2017 zijn broeken uit voor mannenIk liep vanmiddag langs een bushalte en daar lag een broek op het bankje. Ik vond het wat vreemd, maar nu snap ik het: er loopt een trendsetter bij ons in de buurt
Mijn vriend heeft een baard en ik hoop dat hij die nog heel lang houdt. Staat hem echt megagoed.

Verder eens met Cateautje
quote:nerdopviva schreef op 19 juni 2016 @ 17:50:

[...]

Ik liep vanmiddag langs een bushalte en daar lag een broek op het bankje. Blijkbaar loopt er een trendsetter bij ons in de buurt
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2016 @ 17:50:

Ik vind behaarde mannen sexy, maar ja, ik hou dan ook van oermannen, de metroman is niks voor mij.De hipster is enorm ijdel met zijn baard e.d., dus dat is gewoon een metroman. Niets oer meer aan .
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 17:52:

[...]

De hipster is enorm ijdel met zijn baard e.d., dus dat is gewoon een metroman. Niets oer meer aan .Ik zeg ook niet dat ik op hipsters val.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2016 @ 17:50:

Ik vind behaarde mannen sexy, maar ja, ik hou dan ook van oermannen, de metroman is niks voor mij.Eens, maar wat vind je dan van zo'n knotje? Ik raak er een beetje van in de war: bij de kin oerman, op het hoofd metroman.
Ik hou van de metroman met baard. Heerlijk.

Ik heb meer moeite met de andere 90% ( swekkers, ouwe mannen zonder smaak ect) die ik hier zie lopen. Brrr.
Ik vind mannen met een knotje verwijfd.
Knot mag ook.
quote:nerdopviva schreef op 19 juni 2016 @ 17:53:

[...]

Eens, maar wat vind je dan van zo'n knotje? Ik raak er een beetje van in de war: bij de kin oerman, op het hoofd metroman.Dat zijn die hipsters, daar zie ik helemaal niets in. Maar goed, die mannen vind ik over het algemeen ook te jong voor mij.
quote:Goede-Fee schreef op 19 juni 2016 @ 17:55:

Ik hou van de metroman met baard. Heerlijk.

Ik heb meer moeite met de andere 90% ( swekkers, ouwe mannen zonder smaak ect) die ik hier zie lopen. Brrr.

Swekkers zijn toch die jochies die denken dat ze swag hebben?

Moeilijk kiezen hoor:

https://www.facebook.com/ ... jgeneratiepagina/?fref=ts

Dit zijn swekkers. Wannabee swagmannetjes.

En naast de hipster hebben we dan nog de 30ers en 40 en 50ers ers die echt geen kaas hebben gegeten van een leuk uiterlijk.

Maar ik woon dan ook ergens waar mensen gewoon echt geen smaak hebben.
Dit vind ik wel wat. Alleen die oorbel vind ik gruwelijk.

quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 17:59:

Moeilijk kiezen hoor:

[afbeelding]

Brrr. dan maar een hipster.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven