Mannen met baard 2016
zondag 19 juni 2016 om 17:15
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers
. Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.
Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
zondag 19 juni 2016 om 17:47
zondag 19 juni 2016 om 17:50
zondag 19 juni 2016 om 17:58
quote:nerdopviva schreef op 19 juni 2016 @ 17:53:
[...]
Eens, maar wat vind je dan van zo'n knotje? Ik raak er een beetje van in de war: bij de kin oerman, op het hoofd metroman.Dat zijn die hipsters, daar zie ik helemaal niets in. Maar goed, die mannen vind ik over het algemeen ook te jong voor mij.
[...]
Eens, maar wat vind je dan van zo'n knotje? Ik raak er een beetje van in de war: bij de kin oerman, op het hoofd metroman.Dat zijn die hipsters, daar zie ik helemaal niets in. Maar goed, die mannen vind ik over het algemeen ook te jong voor mij.
zondag 19 juni 2016 om 18:02
https://www.facebook.com/ ... jgeneratiepagina/?fref=ts
Dit zijn swekkers. Wannabee swagmannetjes.
En naast de hipster hebben we dan nog de 30ers en 40 en 50ers ers die echt geen kaas hebben gegeten van een leuk uiterlijk.
Maar ik woon dan ook ergens waar mensen gewoon echt geen smaak hebben.
Dit zijn swekkers. Wannabee swagmannetjes.
En naast de hipster hebben we dan nog de 30ers en 40 en 50ers ers die echt geen kaas hebben gegeten van een leuk uiterlijk.
Maar ik woon dan ook ergens waar mensen gewoon echt geen smaak hebben.