Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baard 2016

19-06-2016 17:15 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers ;). Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.

Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
Oei Amarna, ik vind hem net een zwerver. Ik ben geneigd om hem wat geld te geven.
Zo`n gedistingeerde, verzorgde man net een zwerver?

Zulke knappe zwervers heb ik nog nooit gezien!

De zwervers die ik tegenkom, zien er heel anders uit.
Ik vind het ook een lekker wakkerwordertje.
Gladgeschoren vind ik er niet veel aan, maar hier, dit nu, ja, dat vind ik wel wat. Onze enigste echte eigenste Pierce.

quote:Cateautje schreef op 20 juni 2016 @ 10:35:

Gladgeschoren vind ik er niet veel aan, maar hier, dit nu, ja, dat vind ik wel wat. Onze enigste echte eigenste Pierce.

[afbeelding]Dat ben ik nu eens niet met je eens. Pierce vind ik veel aantrekkelijker zonder snor/baard.
Ja? Nee, dan vind ik hem te gladjes.
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 17:33:

Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren

Wattuh? Z'n ballen had-ie eerder al ingeleverd, begrijp ik?Wel zonder haar er op dan zeker.
quote:Blondie456 schreef op 19 juni 2016 @ 17:40:

Ik vind elke man mooier zonder baard. Ik vind het ook vies want baarden schijnen vol met poepbacterien te zitten.Alleen als ze rimmen blondie.
Mijn man ziet er zonder baard uit als een tbs-er. Minimaal 1 cm baard moét (excuus 'mag')
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Poepbacterien in een baard?

Ik snap niet hoe dat komt. Mijn man wast zijn handen na toiletbezoek.

Trouwerns, zónder baard zitten die bacterien dan toch direct op de huid?
Dat poepbacteriën verhaal was weer eens zo'n verkrachte one-liner krantenkop om een wetenschappelijk onderzoek vooral totaal verkeerd te interpreteren en het populair te laten lijken zodat de domme blaatschapen het maar weer klakkeloos na blaten zonder ook maar iets van de inhoud te snappen.

De bacteriën waar ze het over hebben zijn toevallig dezelfde die over de gehele huid voorkomen en wat meer in talg dat bij haarzakjes zit. Het zijn bacteriën die een beschermende / lichaamsgunstige functie vervullen. En toevallig komen die bacteriën dus ook mee met je uitwerpselen, net zoals ze meekomen met je huidcellen, haren etc.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Ooze schreef op 20 juni 2016 @ 14:02:

[afbeelding]
Hallo viva dames, op dit topic wil ik toch echt even reageren als `man` Ik weet, ik moet niet te veel zeggen hier, en zeker geen schrijf fouten maken, maar ik doe het toch want, ....

Ik heb een baard en ook lang haar

Als kind was ik fan van Waylon Jennings, lang haar en baard, en zo ben ik nu ook

Inmiddels al 45 en ik moet zeggen dat de jeugd in mijn stamkroeg voor mij aan de kant gaat terwijl ik niks doe Ook in de supermarkt kent iedereen mij. Kinderen kijken mij met grote ogen aan, andere lopen met een grote boog om mij heen. Ben ik nu echt zo raar

En op topic,

Als ze zouden zeggen hoe ik mij moet scheren,...http://www.amoeba.com/dynamic-images/bl ... n-jennings
iedereen leest mee
Oh deze dus http://www.amoeba.com/dyn ... log/Sarah/waylon-jennings
iedereen leest mee
quote:Ooze schreef op 20 juni 2016 @ 14:02:

[afbeelding]Ik vind mannen met baarden over het algemeen leuk, maar deze bovenste twee toevallig helemaal niet.
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 17:19:

Ik vind mannen die een baard dragen omdat ze het mooi vinden prima, maar niet al de jochies die nu opeens Paulus de Boskabouter zijn en volgend jaar niet meer. Dat vind ik meelopers.

En wat betreft eisen stellen aan het uiterlijk van je partner: ik haal iedere partner door de wasstraat en ze zijn er tot op heden zeer tevreden mee geweest .

Hahahaha ik ook!!

De baard is zo sexy als de man die hem draagt.
Hmm, mijn man heeft een baard. En ik heb hem volgens mij ook maar één keer zonder gezien.

Eerlijk is eerlijk, hij wíl heel graag zo'n baard zoals die man van het plaatje hierboven, maar hij heeft niet zo'n baard. En ter compensatie voor de dichtheid, laat hij het maar langer groeien. Ik vond het mooier toen het net iets meer dan een stoppelbaardje was.

Anyhow, ik geloof niet dat zijn baard er ergens binnenkort afgaat. Teveel een babyface zonder, vindt hijzelf.
Ik neem het terug. Sómmige mannen met baarden zijn wél yummie.

De mijne alleen niet,

Die is echt beter af zonder.
Ik vind hipsters eigelijk ook wel leuk. Mijn zoon is er 1 :-)
Ik was ook altijd fan van Kris http://freepages.genealog ... es3/KrisKristofferson.jpg
iedereen leest mee
Jeff Bridges mag er ook best wezen met baard.

Vond baarden vroeger niet zo.

Ik associeerde het met de jaren 80 waarin ik als puber enkel mannen met baarden zag zoals Griet Titulaar, mijn leraar scheikunde, George Baker. Sinterklaas en Paulus de Boskabouter.

Nu zie ik dat toch anders, vind het best mooi, vooral als een man er wat lager haar bij draagt.

Kan de baarden uit de 70ies ook wel waarderen als ik classic clips bekijk, waarmee ik knappe hippies bedoel.

Ik vind het tegenwoordig leuk als het echt nonchalant is, dus niet als modeverschijnsel inclusief gekapt haar en precies afgestemde kleding etc.

Het mag van mij zoals mijn man al jaren doet, een baard, niet zo lang, die niet te truttig wordt gekapt, wat langer haar, lekker losjes:-)
Ik hou er niet van. Echter, zou mijn vriend een snor hebben, ga ik niet eisen dat ie hem voor mij weghaalt. Dat vind ik absurd.
Carpe Diem!
quote:amarna schreef op 21 juni 2016 @ 09:43:

Jeff Bridges mag er ook best wezen met baard.

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven