Mannen met baarden
maandag 28 november 2016 om 00:40
Help! Mijn man heeft zojuist aangegeven dat hij een baard wil laten groeien.
Hij kijkt vast te veel programma's als the fast n loud, allemaal mannen met baarden. Dat soort programma's kan ik niet verbieden, die baard ook niet. Maar ik kijk er niet naar uit. Ik hou er niet van mannen met baarden, misschien omdat ik ooit een frietje in een baard zag steken.
Alles went vast maar aan dit idee moet ik vast nog lang wennen. Wat vinden jullie mooier bij een man, een baard of niet?
Hij kijkt vast te veel programma's als the fast n loud, allemaal mannen met baarden. Dat soort programma's kan ik niet verbieden, die baard ook niet. Maar ik kijk er niet naar uit. Ik hou er niet van mannen met baarden, misschien omdat ik ooit een frietje in een baard zag steken.
Alles went vast maar aan dit idee moet ik vast nog lang wennen. Wat vinden jullie mooier bij een man, een baard of niet?
maandag 28 november 2016 om 16:57
maandag 28 november 2016 om 16:59
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 16:29:
Sorry Grob maar laten we het overzichtelijk houden.
Dit is mooi:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... d61439.jpg[/img]
Dit is lelijk:
[img]http://66.media.tumblr.com/b1968e3066ea ... aa_500.jpg[/img]Helemaal mee eens!
Sorry Grob maar laten we het overzichtelijk houden.
Dit is mooi:
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... d61439.jpg[/img]
Dit is lelijk:
[img]http://66.media.tumblr.com/b1968e3066ea ... aa_500.jpg[/img]Helemaal mee eens!
maandag 28 november 2016 om 18:31
maandag 28 november 2016 om 18:35
Moest er eerst behoorlijk aan wennen toen de baardenmode inkwam maar hoe vaker ik het zie des te leuker ga ik het vinden.
Bij sommige staat het echt leuk een vol getrimde baard.
Jammer dat de mode nu weer afloopt als je er net aan gewend bent.
Stoppelbaardjes zijn altijd al sexy geweest in mijn ogen zolang ze maar niet teveel schuren
Geef mij die tweede foto maar .
.
Bij sommige staat het echt leuk een vol getrimde baard.
Jammer dat de mode nu weer afloopt als je er net aan gewend bent.
Stoppelbaardjes zijn altijd al sexy geweest in mijn ogen zolang ze maar niet teveel schuren
Geef mij die tweede foto maar .
.
maandag 28 november 2016 om 19:36
maandag 28 november 2016 om 19:39
Een baard bij mijzelf vind ik niks. Ik heb een lange tijd - sinds de puberteit - een snor gehad, maar ettelijke jaren het eraf geschoren. Een paar jaar had ik alleen in november een snor; het was een snormaand. Maar na twee weken werd ik horendol van mijn snor, omdat die ontzettend begon te kriebelen. Hoe ik het vroeger heel wat jaren met een snor uitgehouden heb, is mij nu een raadsel.
Deze maand november besloot ik om helemaal nooit meer een snor te dragen (ook al zeggen sommige vrouwen dat ik een stoppelbaardje moet laten staan. Mijn gezicht is glad en blijft glad, hoe dan ook.) Geen baard en geen snor dus, een gladgeschoren gezicht. Wel zo verzorgd. Ik scheer me dan ook elke dag. Een enkele keer vergeet ik me te scheren; maar als mijn kin begint te jeuken is dat eigenlijk een signaal dat ik mij vergeten ben te scheren.
Deze maand november besloot ik om helemaal nooit meer een snor te dragen (ook al zeggen sommige vrouwen dat ik een stoppelbaardje moet laten staan. Mijn gezicht is glad en blijft glad, hoe dan ook.) Geen baard en geen snor dus, een gladgeschoren gezicht. Wel zo verzorgd. Ik scheer me dan ook elke dag. Een enkele keer vergeet ik me te scheren; maar als mijn kin begint te jeuken is dat eigenlijk een signaal dat ik mij vergeten ben te scheren.
World of Warcraft: Legion
maandag 28 november 2016 om 19:48
quote:Mother_Earth schreef op 28 november 2016 @ 19:36:
[...]
Kijk dat bedoel ik, best mooi toch, lekker stoer, mannelijk.
Ik vind het wel mooi om te zien.
Leuke vriend Eleonora
Dit is niet echt mijn vriend he, zeg ik nog maar even.
Mijne is heel donker met wat grijs ook er doorheen en hele sterke krullen.
Maar hij heeft die lengte baard en ook zo'n hairdo met scheiding etc.
[...]
Kijk dat bedoel ik, best mooi toch, lekker stoer, mannelijk.
Ik vind het wel mooi om te zien.
Leuke vriend Eleonora
maandag 28 november 2016 om 20:00
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 19:48:
[...]
Niet
Nee dat had ik wel begrepen
Je praat zo liefdevol over hem dus hij moet wel net zo mooi zijn
[...]
Niet
Nee dat had ik wel begrepen
Je praat zo liefdevol over hem dus hij moet wel net zo mooi zijn