Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baarden

28-11-2016 00:40 129 berichten
Help! Mijn man heeft zojuist aangegeven dat hij een baard wil laten groeien.

Hij kijkt vast te veel programma's als the fast n loud, allemaal mannen met baarden. Dat soort programma's kan ik niet verbieden, die baard ook niet. Maar ik kijk er niet naar uit. Ik hou er niet van mannen met baarden, misschien omdat ik ooit een frietje in een baard zag steken.

Alles went vast maar aan dit idee moet ik vast nog lang wennen. Wat vinden jullie mooier bij een man, een baard of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een baard wel mooi, maar het hangt helemaal van de man af. Mijn man zou het echt niet staan.
Alles went.

Mijn man heeft 9 jaar rondgelopen met een lange baard.

(Type: Denk aan Amish of Trotski)

Hij krijgt van mij de keuze: Of regelmatig scheren, of lang.

Stoppels en geschuur bij elke kus vind ik niks.
Af-schu-we-lijk!

Het zou over en uit zijn met zoenen ben ik bang.
Is het een soort van midlife crisis ding? Ik zie meerdere kennissen van ons met een baard.
Ja mijn vriend heeft een baard.

Wat ik ervan vind, gewoon gewoon. Hij had hem al toen ik hem leerde kennen. Hij heeft hem er ook wel eens voor me af gehaald, maar dat vond ik echt afschuwelijk. Misschien ook wel omdat ik het niet gewend ben.

Neefjes en nichtjes vinden het altijd geweldig als hij met kerst thuis is. Want dan mogen z'n baard vol hangen met alle bende uit Oma's kerstboom. Levert vaak hysterische familiefoto's op Gelukkig maar, want we houden allebei niet zo van van die statische familie portretten.

(en bij hem is het geen midlife crisis ding hoop ik, anders gaat hij niet oud worden :P)
Een verzorgde baard is goud waard.

Een onverzorgde baard verdient het hooguit om in de soep te blijven hangen met sliertjes en al.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Stoppelbaard is oké, maar langer niet. mijn man had ooit eens een paar weken een baard laten staan toen ik op reis was. Her stond hem wel. Maar ik had het gevoel dat ik mijn vader (die een baard heeft) kustte en vond het daardoor echt zo onsexy. Baard was dus de dag nadat ik thuiskwam weer weg.
Ik weet nog dat mijn oudere zus, jaren geleden, toen haar man een oorbel had laten schieten zonder haar medeweten, ze die er 's nachts uit haalde en verstopte..

Zal ik hem 's nachts af en toe gaan scheren
Vreselijk... net als snorren, ieuw!

Stoppelbaardje ok, maar geen lange volle baard. Doet me aan de Griezels van Roald Dahl denken
Ab imo pectore
Zo mooi
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Nu val je juist op als je géén baard hebt . Ik zie tegenwoordig nog maar 3 tpyes mannen op straat: met een korte baard, een medium baard, of een lange baard. Hoe oud ze zijn is moeilijk te zeggen, dat gaat allemaal schuil achter dat haar.

Ik vind zelf gezichtsbeharing erg leuk, mists onderhouden en niet langer dan een cm of 2. Van die rafelige kerstmanbaarden vind ik geen porem.

Trouwens, grote kans dat je man na een dag of drie (of langer?) gek wordt van de jeuk en naar zijn scheermes grijpt. Dus maak je er niet te sappel over.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 28 november 2016 @ 01:52:

Nu val je juist op als je géén baard hebt . Ik zie tegenwoordig nog maar 3 tpyes mannen op straat: met een korte baard, een medium baard, of een lange baard. Hoe oud ze zijn is moeilijk te zeggen, dat gaat allemaal schuil achter dat haar.

Ik vind zelf gezichtsbeharing erg leuk, mists onderhouden en niet langer dan een cm of 2. Van die rafelige kerstmanbaarden vind ik geen porem.

Trouwens, grote kans dat je man na een dag of drie (of langer?) gek wordt van de jeuk en naar zijn scheermes grijpt. Dus maak je er niet te sappel over.Oh, ik vind het geen porum, echt niet, maar goed ik ga er aan wennen.
Als hij morgen begint over een custom made bike, ga ik een beetje opstandig worden, misschien.
Ik hou d'r van. Mijn man heeft een baard. Had 'ie trouwens niet toen we elkaar leerden kennen. Maar nu dus wel, en het staat hem goed. Hij scheert 'm weleens af, en dat vind ik echt zo bloot staan nu. Doe mij maar een baard!
Ik vind het verschrikkelijk! Vooral omdat het nu ook een modetrend is . Gelukkig doet mijn man hier niet aan mee en scheert hij zich netjes... Dat vind ik er veel verzorgder uitzien.
quote:Potato schreef op 28 november 2016 @ 02:05:

Als hij morgen begint over een custom made bike, ga ik een beetje opstandig worden, misschien.

Kijkt ie teveel Discovery Channel. Man kijkt er ook altijd naar, maar vindt die baarden maar neppers. Alsof je daar alleen maar mag werken en op tv mag komen als je een baard hebt... voor het imago....

Euhm... nu het de mode is, is het stoere er echt wel vanaf...

Succes ermee!
Ik vind baarden waanzinnig sexy. Ik sta dan ook al 15 jaar bekend als die gekke meid die 'iets' met gezichtsbeharing heeft.
Mijn man heeft echt al jaren een baard, lang voordat het hip werd. Ik ken hem ook niet anders. Het is een korte, verzorgde baard en het staat hem goed. Hij heeft hem 1 keer afgeschoren en dat vond ik afschuwelijk.

Maar niet elke man staar het en het ligt ook aan het type baard. Ooit eens een ex gehad die een ringbaard liet staan toen ik een keer terloops had opgemerkt dat ik baarden mooi vond. Het stond hem echt voor geen meter; afschuwelijk gewoon.
Al die willen te kapen varen, moeten mannen met baarden zijn
"People, what a bunch of bastards"
-
ik kan een kleine ongeschoren baard wel waarderen, mijn favo; Colin Farrell,
Maar mannen met lange baarden, neuh niet mijn ding.
Een stoppelbaard die goed verzorgd is: hmmm geweldig!
Die van mij heeft een baard en woeste wokkelkrullen.

Daarbij heeft hij het allermooiste, retestrakste midden oosterse profiel wat ik ooit heb gezien.

Beeldschoon.

Een paar maanden terug had hij in een opwelling zijn baard afgeschoren, zo zonde.

Nu is de baard er weer helemaal.

Blij toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven