Mannen met baarden
maandag 28 november 2016 om 00:40
Help! Mijn man heeft zojuist aangegeven dat hij een baard wil laten groeien.
Hij kijkt vast te veel programma's als the fast n loud, allemaal mannen met baarden. Dat soort programma's kan ik niet verbieden, die baard ook niet. Maar ik kijk er niet naar uit. Ik hou er niet van mannen met baarden, misschien omdat ik ooit een frietje in een baard zag steken.
Alles went vast maar aan dit idee moet ik vast nog lang wennen. Wat vinden jullie mooier bij een man, een baard of niet?
Hij kijkt vast te veel programma's als the fast n loud, allemaal mannen met baarden. Dat soort programma's kan ik niet verbieden, die baard ook niet. Maar ik kijk er niet naar uit. Ik hou er niet van mannen met baarden, misschien omdat ik ooit een frietje in een baard zag steken.
Alles went vast maar aan dit idee moet ik vast nog lang wennen. Wat vinden jullie mooier bij een man, een baard of niet?
maandag 28 november 2016 om 20:33
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 20:08:
[...]
Het is mijn mooiste man ooit....
Mijnes ook de mijne!
Inmiddels heeft hij al een jaar of vier, vijf een baard (trendsetterrrr ) en dàt terwijl hij met dat kwartet aan nageslacht dus eigenlijk pas over acht jaar door zou moeten krijgen dat baarden geil zijn
Fascinerende man wel.
[...]
Het is mijn mooiste man ooit....
Mijnes ook de mijne!
Inmiddels heeft hij al een jaar of vier, vijf een baard (trendsetterrrr ) en dàt terwijl hij met dat kwartet aan nageslacht dus eigenlijk pas over acht jaar door zou moeten krijgen dat baarden geil zijn
Fascinerende man wel.
maandag 28 november 2016 om 20:38
Eleonora, ik ben onwijs blij voor je dat je zo'n leuke en lekkere vriend hebt! Super vind ik het! De man met volle baard vind ik het minst aantrekkelijk, maar ik vind het super dat jij zo blij bent! Hij is vast helemaal geweldig! Dan kwijl ik wel even over die andere drie heren. Mijn man is 3 avonden weg, dus stuur ze maar langs!
dinsdag 29 november 2016 om 06:15
Ff allemaal zingen? Is leuk!
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die ranzige tweebak lusten
Moeten mannen met baarden zijn
Die hebben baarden, die hebben baarden