Mode & Beauty alle pijlers

Manuka Honing

23-10-2007 21:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar, ik vroeg me af waar ik manuka honing kan krijgen/kopen, ook vroeg ik me af of dit de "beste" honingsoort is die je voor je huid kan gebruiken? Alvast bedankt
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
Hmm ik heb op heelnatuurlijk gekeken. Denk dat ik de morning rain ga bestellen ook al zitten er eo"s in. Misschien omdat t gemengd is met water werkt t dan anders en de ingredient chlorophyl is goed voor de huid, dus misschien doet t wel wat. Maar alleen die tea tree olie, volgens mij droogt dat uit, moet toch dan ff nadenken! Misschien kan ik zelf iets maken voor de huid. Mensen die hyaluron gebruiken voor t gezicht, dat is toch ook vochtinbrengend, zou ik zoiets dan voor mijn hoofdhuid kunnen gebruiken?!
Ik gebruik een hyaluron serum icm olie en een hydrolaat als gezichtsverzorging. Hyaluron kan veel vocht vast houden, het vormt een soort filmpje op je huid. Voor mijn vochtarme (gezichtshuid) huid werkt het goed maar of het voor jou wat is weet ik niet hoor. Als het niet icm met een olie of creme gebruikt wordt is het toch vrij droog voor je huid, de combinatie met veel vocht en wat olie werkt het beste.

Je zou via www.gardenofwisdom.com eens een kijkje kunnen nemen op hum forum, hier kan je terecht met al je vragen en er zijn een hoop vrouwen met veel kennis over natuurlijke producten etc op het forum!
quote:HappyS schreef op 19 december 2007 @ 15:35:

Ik gebruik een hyaluron serum icm olie en een hydrolaat als gezichtsverzorging. Hyaluron kan veel vocht vast houden, het vormt een soort filmpje op je huid. Voor mijn vochtarme (gezichtshuid) huid werkt het goed maar of het voor jou wat is weet ik niet hoor. Als het niet icm met een olie of creme gebruikt wordt is het toch vrij droog voor je huid, de combinatie met veel vocht en wat olie werkt het beste.

Je zou via www.gardenofwisdom.com eens een kijkje kunnen nemen op hum forum, hier kan je terecht met al je vragen en er zijn een hoop vrouwen met veel kennis over natuurlijke producten etc op het forum!

Ik heb al een x daar een kijkje genomen, had in een andere topic al over deze site gelezen(was jij volgens mij die t had vermeld

) en ik ga in t weekend waarschijnlijk eens rustig op mijn gemak de dingen door lezen en wat dan "belangrijk" is uitprinten of opschrijven. Thx
Ik heb een ontkalker thuis op de waterleiding zitten. Wij hebben hier heel hard water en dat was heel onprettig met schoonmaken enzo. Toen we een nieuwe badkamer namen wilden we die niet weer vergallen met kalk.

We hebben nu dus kalkloos water en dat is ook voor huid en haren heel erg fijn. Ik merk het goed.

Het is een apparaat aangesloten op de waterleiding, het water moet door een harsfilter en het kalk blijft aan het hars zitten. Als de harsfilter vol is wordt deze gespoeld met zout.

Misschien een idee voor mensen met een hele gevoelige huid. Magneten etc die beloven te ontkalken helpen niet.
Ik heb al een x daar een kijkje genomen, had in een andere topic al over deze site gelezen(was jij volgens mij die t had vermeld

) en ik ga in t weekend waarschijnlijk eens rustig op mijn gemak de dingen door lezen en wat dan "belangrijk" is uitprinten of opschrijven. Thx :-][/quote]

Ik ben zelf erg te spreken over garden of wisdom maar dat wist je denk al! Ze hebben heerlijke producten en serums (onder finished products)! En een forum waar veel info te vinden is en je altijd alles kan vragen! Als je nog wat tips wilt hoor ik het wel! Ik heb inmiddels al heel wat gelezen en getest van gow producten!

Ze hebben trouwens handige test verpakkingen/samples van veel producten! sommige staan nog onder what;s new zoals de product sampler 9 items.
Enne, Jacky, wij hadden voorheen ook hard water maar het wordt nu onthard door het water bedrijf zelf! Scheelt wasmiddel, schoonmaken en voor je huid ook beter!
Dat is fijn zeg! Maar het water wordt nooit helemaal 0 Graden. Wat wij nu dus hebben. Maar het scheelt iniedergeval al wat dan!
nee, dat begrijp ik maar dit scheelt al een hoop, was eerst echt mega hard en nu niet meer. Volgens mij zit het nu rond de 8 maar hiervoor was het bijna het dubbele! Je merkt wel verschil aan je apparaten (waterkoker enzo) en je hebt minder wasmiddel en schoonmaakmiddel nodig dus nog goed voor het milieu ook!
quote:pipilover schreef op 23 oktober 2007 @ 21:28:

Hallo daar, ik vroeg me af waar ik manuka honing kan krijgen/kopen, ook vroeg ik me af of dit de "beste" honingsoort is die je voor je huid kan gebruiken? Alvast bedankt

Hallo

Manuka Honing is te koop bij www.manukahoning.com.

Manuka honing heeft vele medicinale voordelen. Die website heeft een interessant artikel en ook een aantal links naar websites van de bekende media over manuka honing.

veel lees plezier!
Ik gebruik de Manuka honing 12+ als masker voor mijn gezicht. Het werkt ontstekingsremmend en het wordt zelfs in brandwondencentra gebruikt!

Ik meng het soms met een beetje amandelolie en laat het dan een half uurtje op mijn gezicht zitten. Mjin huid ziet er daarna altijd mooi rustig uit.

Het is te koop bij de Tuinen.
o, ik zie dat dit een oud topic is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven