Mode & Beauty alle pijlers

Marni for H & M

05-03-2012 12:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort is de Marni collectie te koop bij H & M en zelf vind ik er een aantal mooie dingen tussen zitten.

Het imago van Marni is dat ze eerder kunstzinnige dan sexy kleding ontwerpen. Wat ik hier zo her en der lees op het forum lopen we het liefst in strak, kort en getailleerd, want dat is vrouwelijk.

Ik ben daarom erg benieuwd wat de VIVA forumsters van de collectie vinden!
Ik vind de stoffen echt spuuglelijk en de kleding past ook totaal niet bij mijn figuur. Daarnaast ook nog eens veel te duur, de prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal scheef...
Ik ken ze helemaal niet. Zag gisteren wel reclame voorbij komen met een mevrouw in een jurk met heel veel drukke prints en dat ding moest dan bijna 130 euro kosten. Euh, nee, niet aan mij besteed, dankuwel.
Ja die jurk zag ik ook en dacht, wat een lelijk ding. Niet mijn smaak dus.
Tja, je kunt iets wel kunstzinnig noemen, als het niet helemaa fashionable is. Maar veel is behoorlijk vormeloos en jutenzak-achtig met drukke ouwelijke prints. Ik vind niet dat kleding perse strak, kort en getailleerd hoeft te zijn en dat is geloof ik niet de gemiddelde mening hier. Maar mooi gemaakte kleding heeft juist oog voor belijning, dat vind ik de kunst aan mooie kleding. Vormeloos is voor mij geen kunst, geen vakmanschap.

Er zijn twee items die voor mij erit springen en die ik mooi vind, het jurkje en jasje met de 'bollen'.
Zo, mijn bestelling is geplaatst.

Ben reuze benieuwd naar die vormeloze jute zakken
Ik kom de site niet eens op......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven