mascara bewaren
donderdag 12 juli 2012 om 11:12
Ik doe ongeveer 4 maanden met 1 mascara. Maar als je ogen zo opmaakt kan ik mij voorstellen dat je niet zo lang met een mascara doet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 12 juli 2012 om 11:21
Ik verwissel 'm ook maandelijks.. -vaak zelfs eerder-
..en ben dus ook van de meerdere lagen per dag (niet van de klonten en het ordi enzo).
Ik heb een mascara van rond de 20 euro, dus wil eigenlijk ook rekken; eens in de 2 maand zou perfect zijn.
Dus vanaf nu maar een beginnen met niet meer dan 2 laagjes.
Moeilijk!
Trouwens TO; wel een domme vraag om te stellen; of je mascara na een maand hard wordt. Come on..
..en ben dus ook van de meerdere lagen per dag (niet van de klonten en het ordi enzo).
Ik heb een mascara van rond de 20 euro, dus wil eigenlijk ook rekken; eens in de 2 maand zou perfect zijn.
Dus vanaf nu maar een beginnen met niet meer dan 2 laagjes.
Moeilijk!
Trouwens TO; wel een domme vraag om te stellen; of je mascara na een maand hard wordt. Come on..
donderdag 12 juli 2012 om 11:23
quote:desyyyy schreef op 12 juli 2012 @ 11:18:
Ik doe inderdaad meer lagen op, maar heb niet zulke spinnenogen hoor haha
Elk wimpertje moet precies recht zitten dus dan ben ik ook wel even bezig
Heb ik ook. Ga er nog met en droog borsteltje overheen, om de wimpers glad te maken en met een micro dun pinnetje, om elk wimpertje te separeren.
Dikke onzin eigenlijk, maar zit helemaal in mijn systeem..
Heb ik ook. Ga er nog met en droog borsteltje overheen, om de wimpers glad te maken en met een micro dun pinnetje, om elk wimpertje te separeren.
Dikke onzin eigenlijk, maar zit helemaal in mijn systeem..
donderdag 12 juli 2012 om 12:14
quote:lilyofthevalley schreef op 12 juli 2012 @ 10:49:
Officieel moet je hem na drie maanden weggooien. Zeggen de mascarafabrikanten. Maar ja, wij van wc-eend adviseren wc-eend.
Ik doe hem weg als ie droog is. En dat is NIET na een maand al! TO, klonters op je wimpers zijn niet mooi he, dat weet je?
Echt dikke onzin, op mijn mascara staat 12 maanden, dan kan de rest ook wel zolang bewaard blijven.
Heb net even gekeken, heb nog een mascara liggen van mijn huwelijksreis (5 jaar geleden) en die doet het ook nog gewoon, heb hem nu op. Dan moet een maand bewaren best lukken.
En jeetje, een maand per mascara, doe jij al je lichaamshaar ermee?
Officieel moet je hem na drie maanden weggooien. Zeggen de mascarafabrikanten. Maar ja, wij van wc-eend adviseren wc-eend.
Ik doe hem weg als ie droog is. En dat is NIET na een maand al! TO, klonters op je wimpers zijn niet mooi he, dat weet je?
Echt dikke onzin, op mijn mascara staat 12 maanden, dan kan de rest ook wel zolang bewaard blijven.
Heb net even gekeken, heb nog een mascara liggen van mijn huwelijksreis (5 jaar geleden) en die doet het ook nog gewoon, heb hem nu op. Dan moet een maand bewaren best lukken.
En jeetje, een maand per mascara, doe jij al je lichaamshaar ermee?
donderdag 12 juli 2012 om 12:19
donderdag 12 juli 2012 om 16:12
donderdag 12 juli 2012 om 16:13
donderdag 12 juli 2012 om 16:22
quote:desyyyy schreef op 12 juli 2012 @ 11:18:
Hahaha herkenbaar! Ik doe dat met behulp van een pincet. Haal ik ze uit elkaar en maak ik ze allemaal recht. Het is een obsessie geworden
Maar make up is mijn hobby dus ik vind het niet erg
Hahaha herkenbaar! Ik doe dat met behulp van een pincet. Haal ik ze uit elkaar en maak ik ze allemaal recht. Het is een obsessie geworden
Maar make up is mijn hobby dus ik vind het niet erg
donderdag 12 juli 2012 om 18:12
Bacteriepoep?
Je kan ook overdrijven zeg.
Heb trouwens ook nog lippenstiften van voor mijn huwelijk........zou nu 25 jaar getrouwd zijn
Smeer ik nog regelmatig op hoor,niks mis mee.
Allemaal dingen die de fabrikanten ons laten geloven,net als winterbanden,APK keuringen,zonnebrand die maar 1 jaar houdbaar is, en inentingen voor huisdieren.
Je kan ook overdrijven zeg.
Heb trouwens ook nog lippenstiften van voor mijn huwelijk........zou nu 25 jaar getrouwd zijn
Smeer ik nog regelmatig op hoor,niks mis mee.
Allemaal dingen die de fabrikanten ons laten geloven,net als winterbanden,APK keuringen,zonnebrand die maar 1 jaar houdbaar is, en inentingen voor huisdieren.