Mode & Beauty alle pijlers

mascara bewaren

12-07-2012 10:11 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb perongeluk gisteren nog een mascara gekocht terwijl ik nog een vol potje in huis had. Ik gebruik een potje mascara ongeveer een maand. Kan de nieuwe mascara een maand blijven staan? Word het dan niet hard?
huh een maand? Ik heb al een jaar een mascara in m'n tas. En een bij de spiegel beneden en een bij de rest van mn make up.

En nee tuurlijk wordt dat niet hard in een maand
1 maand met mascara??? Of je hebt een mini mascara, of je doet er ook je haar mee :-) kan makkelijk! Ik heb er twee en doe daar zo'n anderhalf jaar mee...zonder problemen!!
In de winkel liggen ze ook wel eens langer denk ik. Ongeopend kun je ze lang bewaren. Ik gooi ze na drie maanden weg in verband met bacterien.
Ik doe elke dag weer een nieuwe laag op dus dan gaat het wel snel, en nee geen mini mascara bedankt!
Oh echt? Ik heb mijn mascara al zeker een jaar denk ik. En er zwerven er hier nog een paar rond die al ouder zijn en die ik af en toe ook nog gebruik. Nooit bij stil gestaan eigenlijk.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Als de mascara ongeopend is kun je hem heel lang bewaren, maar geopend zou ik hem toch na 3 maanden weggooien anders kun je makkelijker infecties krijgen in je oog.
Ja, ik gebruik ook elke dag mascara. Hoezo elke dag een nieuwe laag? Maak je het niet schoon 's nachts? Maar wat doe je er verder mee dan?

@vogelbekdiertje, da's grote onzin. Ik gebruik het tot het op is en nog nergens last van gehad.
Wat is een potje mascara?
quote:desyyyy schreef op 12 juli 2012 @ 10:19:

Ik doe elke dag weer een nieuwe laag op dus dan gaat het wel snel, en nee geen mini mascara bedankt!

Elke dag?? Joh!

En ja, je kunt het wel een maand bewaren hoor.

Zolang je hem niet open weglegt moet dat helemaal goed komen.
Ik heb hem trouwens wel open gedaan :o maar moet dan toch ook geen probleem zijn?
quote:desyyyy schreef op 12 juli 2012 @ 10:23:

Ik heb hem trouwens wel open gedaan :o maar moet dan toch ook geen probleem zijn?

Nee hoor.

Verder nog belangrijke vragen of problemen?
quote:desyyyy schreef op 12 juli 2012 @ 10:23:

Ik heb hem trouwens wel open gedaan :o maar moet dan toch ook geen probleem zijn?Waar precies ben je bang voor dan?
quote:winkelfanaat schreef op 12 juli 2012 @ 10:22:

Wat is een potje mascara?Ja dat vraag ik mij ook af. Ik ken alleen mascara rollers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 12 juli 2012 @ 10:30:

[...]

Ja dat vraag ik mij ook af. Ik ken alleen mascara rollers.Ik ook. Mascara rollers en potjes met vet.
quote:winkelfanaat schreef op 12 juli 2012 @ 10:32:

[...]

Ik ook. Mascara rollers en potjes met vet.Bedankt hoor. Nu zit dat liedje in mijn hoofd
Nee alles is duidelijk haha!

Ik noem het altijd een potje mascara
Ik vraag me nog steeds af hoe je in 1 maand een mascara er door kan jagen.
quote:fiona06 schreef op 12 juli 2012 @ 10:33:

[...]

Bedankt hoor. Nu zit dat liedje in mijn hoofd Welke? De macarena of 'ik heb een potje met vet'?
quote:Maja82 schreef op 12 juli 2012 @ 10:37:

[...]

Welke? De macarena of 'ik heb een potje met vet'?

oh nee, nu is het een mix van die twee geworden in mijn hoofd.

When I dance they call me macarena retteketet

and the boysthey say that I´m buena retteketet

they all want me, they can´t have me retteketet

So they allcome and dance beside me

potje potje potje potje vehehehet
quote:Maja82 schreef op 12 juli 2012 @ 10:36:

Ik vraag me nog steeds af hoe je in 1 maand een mascara er door kan jagen.

Denk dat TO meer dan 1 laag mascare op doet elke dag....

Ik doe echt makkelijk een jaar met mascara, dan word ie een beetje droog en gooi ik hem weg.
Officieel moet je hem na drie maanden weggooien. Zeggen de mascarafabrikanten. Maar ja, wij van wc-eend adviseren wc-eend.

Ik doe hem weg als ie droog is. En dat is NIET na een maand al! TO, klonters op je wimpers zijn niet mooi he, dat weet je?
Voor sommige mensen is spinnenmascara heel hip. En dan snap ik best dat je na een maand al een nieuwe roller moet kopen.

Ik maak mijn ogen ook elke ochtend opnieuw op, maar ik doe een half jaar met een roller. Da's echt wel snel hoor to, na een maand een nieuwe.
quote:fiona06 schreef op 12 juli 2012 @ 10:40:

[...]

oh nee, nu is het een mix van die twee geworden in mijn hoofd.

When I dance they call me macarena retteketet

and the boysthey say that I´m buena retteketet

they all want me, they can´t have me retteketet

So they allcome and dance beside me

potje potje potje potje vehehehet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven