Mode & Beauty alle pijlers

mascara ergernis!

21-12-2011 17:50 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister voor de zoveelste keer een mascara gekocht dit keer van max factor van 18 euro nou ik heb hem opgedaan hij is zo droog gewoon! hoe kan dat? eerder heb ik ook veel mascara's gekocht van loreal en andere merken en ik heb geen 1 gevonden die gewoon goed is ,of het is droog of te nat en van die spinnenpoten van wimpers is ook niks, heb ik nou gewoon pech of wie kan me goeie mascara aanraden>
Ook al jaren op zoek geweest naar een goede mascara. Kreeg nl. altijd pandaogen na een halve dag. Van alles gehad: Chanel, Lancome, Lancaster, enz enz.

Nu sinds een half jaar aangeraden door Douglas volgens mij van Clinique Lash Power Mascara. PERFECT!! Vlekt niet!.

Je moet het eraf halen met warm/heet water. Wil nooit mee anders.
Ik gebruik gewoon essence en soms die van de action
Als de mascara dik is geworden de (dichte) huls even in een bekertje met een laagje warm water zetten.

Ik heb juist graag "taaie" mascara. Sommige zijn zo vloeibaar, dan storten mijn gekrulde wimpers meteen in.

Ik heb ook al heel veel merken geprobeerd. Mijn probleem is dat ze snel uitlopen en het lijkt of ik schoensmeer onder mijn ogen heb. Oók de gegarandeerde waterproof.

Gebruikte jarenlang met plezier de Grand Curl van lÓreal, maar die is er nu echt niet meer.

De Telescopic van l'Oreal vind ik ook fijn en de Falsies van Maybelline ook. Maar ik mis nog steeds de Grand Curl.
Ik heb deze van Bourjois, al 2 jaar en gebruik em nog steeds :D

Ik vind tot nu toe L'Oreál Million Lashes de beste, heb ook lang gezocht maar dit is de enige die ik voor een tweede keer heb aangeschaft

Ik denk ook dat het eraan ligt wat je wilt van een mascara. Als je graag lange wimpers wilt, dan vind je een mascara die volume brengt niet aan je verwachtingen voldoen enz. Ik denk ook dat het afhankelijk is van je wimpers.

Deze van L'Oreal separeert mijn wimpers goed en maakt ze lang ( voor krul gebruik ik een wimperkruller) en als ik eens wat meer wil ( avondje uit ofzo) doe ik een tweede laagje. Werkt prima voor mij Mijn zusje heeft dan weer elke dag een flinke volumeboost ( zij gebruikt geloof ik Hypnose drama van Lancome). Heb 'm een keer geleend maar vond het te dik. Zij is er daarentegen dan wel weer tevreden mee.

Voor nood had ik laatst een mascara van Rimmel. Twee in één mascara. Bovenste dop voor lengte, onderste voor volume. Wat een flutmascara. Het lengte borsteltje was 3x zo dun en het werkte daarom totaaaal niet fijn.

En ik hou er niet van als mascara's stinken. Dat deed deze Rimmel ook ( Ik vind wel meer make-up van Rimmel niet zo goed)
Ik gebruik al jaren ETOS waterproof. Dat kwam toen een keer als beste uit de test bij kassa ofzo. Meteen gekocht en nooit meer de neiging gehad om opzoek te gaan naar iets anders.
een volume mascara zorgt ook voor lange wimpers.
Ik vind het ook een ramp om een goede, fijne mascara te vinden. Heb nu False Lash Effect van (ik geloof) Max Factor, en die bevalt me op zich wel. Al verdenk ik ze er wel van dat ze de formule hebben aangepast sinds er een nieuwe versie van is, want ik vind hem niet meer zo fijn als in het begin. De nieuwe versie durf ik nog niet echt te proberen, ben bang weer een miskoop te doen.

Ik heb een soort chinese wimpers, die eigenwijs recht blijven dus ben eigenlijk altijd op zoek naar een fijne mascara die een mooie krul geeft. Heb ook eens wimperpermanent gehad, toen kon ik ineens met veel meer mascara's uit de voeten!

Ik vervang mijn mascara ook ongeveer iedere 6 weken.
Diva Lashes van Pupa Milano is ook een prima mascara. Geeft geeft volume en vlekt nauwelijks. Bovendien hebben ze die ook in grijs. Dat is minder 'hard' dan zwart .
quote:rosaliexxx schreef op 22 december 2011 @ 09:12:

Ook al jaren op zoek geweest naar een goede mascara. Kreeg nl. altijd pandaogen na een halve dag. Van alles gehad: Chanel, Lancome, Lancaster, enz enz.

Nu sinds een half jaar aangeraden door Douglas volgens mij van Clinique Lash Power Mascara. PERFECT!! Vlekt niet!.

Je moet het eraf halen met warm/heet water. Wil nooit mee anders.Die heb ik ook. Werkt super!
Hema (waterproof) of Body Shop (super volume mascara). Als je mascara bijna leeg is kun je er een paar druppels heet water aan toevoegen dan gaat ie nog wat langer mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven