mascara ergernis!
woensdag 21 december 2011 om 17:50
Ik heb gister voor de zoveelste keer een mascara gekocht dit keer van max factor van 18 euro nou ik heb hem opgedaan hij is zo droog gewoon! hoe kan dat? eerder heb ik ook veel mascara's gekocht van loreal en andere merken en ik heb geen 1 gevonden die gewoon goed is ,of het is droog of te nat en van die spinnenpoten van wimpers is ook niks, heb ik nou gewoon pech of wie kan me goeie mascara aanraden>
woensdag 21 december 2011 om 19:33
thnx voor de tips etos eigen merk ga ik morgen kopen!
en owja ik had ooit een keer bourjois mascara van mijn nicht gekregen die was echt super, dus ik wou die eigenlijk halen was in de krantje van de DA in de aanbieding 1+1 gratis en ik ben maandag geweest bij da nr 1 was ie al op ? echt raar op maandag al? bij da nr 2 hadden ze hem helemaal niet in het assortiment!? waarom zetten ze die dan in het foldertje wat stom! ik ben bij andere winkels maar nergens hebben ze die bourjois mascara, wie weet waar ik die kan halen?
en owja ik had ooit een keer bourjois mascara van mijn nicht gekregen die was echt super, dus ik wou die eigenlijk halen was in de krantje van de DA in de aanbieding 1+1 gratis en ik ben maandag geweest bij da nr 1 was ie al op ? echt raar op maandag al? bij da nr 2 hadden ze hem helemaal niet in het assortiment!? waarom zetten ze die dan in het foldertje wat stom! ik ben bij andere winkels maar nergens hebben ze die bourjois mascara, wie weet waar ik die kan halen?
woensdag 21 december 2011 om 19:51
woensdag 21 december 2011 om 19:55
quote:Dromepretje schreef op 21 december 2011 @ 18:03:
Ik heb wel 10 getest het afgelopen half jaar, drama. Ik ben uitgekomen op Double Wear van Estee Lauder. Geen spectaculair effect, maar zit aan het einde van de dag en na het sporten ook nog waar íe hoort: op je wimpers en niet op de huid rondom je ogen. Ca 20 euro.
Ja, geweldige mascara dit.
Ik gebruik deze al jaren!
Ik heb wel 10 getest het afgelopen half jaar, drama. Ik ben uitgekomen op Double Wear van Estee Lauder. Geen spectaculair effect, maar zit aan het einde van de dag en na het sporten ook nog waar íe hoort: op je wimpers en niet op de huid rondom je ogen. Ca 20 euro.
Ja, geweldige mascara dit.
Ik gebruik deze al jaren!
woensdag 21 december 2011 om 20:52
woensdag 21 december 2011 om 20:57
quote:south schreef op 21 december 2011 @ 20:09:
Al jaren gebruik ik lancome, verschillende versies.
Wat goed helpt bij droge mascara (na een paar maanden droogt ook die van lancome uit) is de mascara van te voren even warm maken. Ik stop hem dan tussen mijn bh.
Na 1,5 tot 2 maanden is mijn mascara wel op hoor.
Hoeveel maanden doe jij met je mascara??
Wat goed helpt bij droge mascara (na een paar maanden droogt ook die van lancome uit) is de mascara van te voren even warm maken. Ik stop hem dan tussen mijn bh.
Na 1,5 tot 2 maanden is mijn mascara wel op hoor.
Hoeveel maanden doe jij met je mascara??
woensdag 21 december 2011 om 21:12
woensdag 21 december 2011 om 21:18
quote:south schreef op 21 december 2011 @ 20:09:
Moet je wel een beetje tiet hebben lijkt mij?
Moet je wel een beetje tiet hebben lijkt mij?
woensdag 21 december 2011 om 21:45
quote:Quinty schreef op 21 december 2011 @ 21:12:
[...]
Ik ook, maar dan....
Lash Queen komt in vele varianten; en allemaal waterproof of non-wp:
Feather Mascara
Feline
Feline Blacks
Feline Extravaganza
Sexy Blacks
Fatal Blacks
Zo verschillend zijn ze niet, ze maken er iedere x een naam bij.
Wil zelf trouwens ook eens deze mascara proberen.
Ik neem de tijger-variant, zit in een setje...
Borsteltje is recht, wil geen zig-zag.
[...]
Ik ook, maar dan....
Lash Queen komt in vele varianten; en allemaal waterproof of non-wp:
Feather Mascara
Feline
Feline Blacks
Feline Extravaganza
Sexy Blacks
Fatal Blacks
Zo verschillend zijn ze niet, ze maken er iedere x een naam bij.
Wil zelf trouwens ook eens deze mascara proberen.
Ik neem de tijger-variant, zit in een setje...
Borsteltje is recht, wil geen zig-zag.
woensdag 21 december 2011 om 22:14