Mode & Beauty alle pijlers

Maskertjes

27-02-2016 09:32 13 berichten
Ik ben de laatste tijd erg in to maskertjes, vind het heerlijk om mijn huidje te verzorgen en met een maskertje op mijn gezicht lekker te relaxen. Ik gebruik sinds kort van der brandt oxygen facial mask(wel prijzig) maar ik heb echt het idee dat het werkt. Je voelt het heel erg tintelen dit is voor mij een teken dat het echt tot mijn huid doordringt en nadien ziet mn huid er een stuk stralender uit. Welke maskertjes gebruiken jullie en heeft iemand al eens de bubble facemask geprobeerd want daar zie ik veel filmpjes over op Youtube. Als je het aanbrengt op het gezicht krijg je na een paar minuten allemaal bubbeltjes! Ziet er heel raar uit maar zou het best eens willen proberen
Je huidje?!😂
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Gebruik vaak van der hoogh maar heb nog niet het juiste masker gevonden, waarmee ik nou echt verschil zie
Pure honing met een banaan geprakt op je gezicht smeren! Plakt wel een beetje, en als het warm wordt kan het gaan druppen (maar goed het is honing, dus als het in je mond komt alleen maar lekker ), dus een handdoek bij de hand is wel handig.

Maar daarna is je huid heerlijk zacht en honing heeft veel goeie eigenschappen, google maar eens.
Ik gebruik het groene klei masker van De Tuinen, het is wel voor de gecombineerde/vette huid. Mijn huid ziet er heerlijk rozig uit na het gebruik en dat zie je wel een paar dagen. Ik kom er niet altijd aan toe de 2x per week die aangegeven wordt, maar verwennerij is het wel en het werkt goed.
ik gebruik vaak maskers van Montagne Jeunesse
quote:FleetFox schreef op 27 februari 2016 @ 10:12:

Ik gebruik het groene klei masker van De Tuinen, het is wel voor de gecombineerde/vette huid. Mijn huid ziet er heerlijk rozig uit na het gebruik en dat zie je wel een paar dagen. Ik kom er niet altijd aan toe de 2x per week die aangegeven wordt, maar verwennerij is het wel en het werkt goed. Dat lijkt me ook goed spul. Zag vandaag toevallig dat de groene klei masker van de Tuinen een award heeft gewonnen voor beste product dus zeker eens het proberen waard
Had van de week ook zo´n peel off masker gebruikt van de tuinen en ik moet zeggen dat dit ook goed werkt. Je trekt veel vuiligheid uit je huid en het is ook nog eens leuk om eraf te pulken. Geeft een bevredigend gevoel ofzo
Ik heb laatst een van de Hema geprobeerd die ik erg fijn vond.

Deze, een van de weinige waar mijn gevoeligheid niet branderig en rood van wordt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Sinds kort wil ik liever geen maskers gebruiken uit winkel. 1 per week: avocado met honing gebruik ik voor mijn gezicht. Voelt goed aan.
De maskertjes van de Action!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een heerlijk masker is één van Shiseido !!

Heb het geluk een schoondochter te hebben die ermee werkt .
Ik gebruik ook de groene klei van de tuinen. Echt een aanrader. Prijs is ook prima. En zeker ook geschikt voor de gevoelige, droge huid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven