Maskertjes
zaterdag 27 februari 2016 om 09:32
Ik ben de laatste tijd erg in to maskertjes, vind het heerlijk om mijn huidje te verzorgen en met een maskertje op mijn gezicht lekker te relaxen. Ik gebruik sinds kort van der brandt oxygen facial mask(wel prijzig) maar ik heb echt het idee dat het werkt. Je voelt het heel erg tintelen dit is voor mij een teken dat het echt tot mijn huid doordringt en nadien ziet mn huid er een stuk stralender uit. Welke maskertjes gebruiken jullie en heeft iemand al eens de bubble facemask geprobeerd want daar zie ik veel filmpjes over op Youtube. Als je het aanbrengt op het gezicht krijg je na een paar minuten allemaal bubbeltjes! Ziet er heel raar uit maar zou het best eens willen proberen
zaterdag 27 februari 2016 om 10:01
Pure honing met een banaan geprakt op je gezicht smeren! Plakt wel een beetje, en als het warm wordt kan het gaan druppen (maar goed het is honing, dus als het in je mond komt alleen maar lekker ), dus een handdoek bij de hand is wel handig.
Maar daarna is je huid heerlijk zacht en honing heeft veel goeie eigenschappen, google maar eens.
Maar daarna is je huid heerlijk zacht en honing heeft veel goeie eigenschappen, google maar eens.
zaterdag 27 februari 2016 om 10:12
zaterdag 27 februari 2016 om 10:34
quote:FleetFox schreef op 27 februari 2016 @ 10:12:
Ik gebruik het groene klei masker van De Tuinen, het is wel voor de gecombineerde/vette huid. Mijn huid ziet er heerlijk rozig uit na het gebruik en dat zie je wel een paar dagen. Ik kom er niet altijd aan toe de 2x per week die aangegeven wordt, maar verwennerij is het wel en het werkt goed. Dat lijkt me ook goed spul. Zag vandaag toevallig dat de groene klei masker van de Tuinen een award heeft gewonnen voor beste product dus zeker eens het proberen waard
Ik gebruik het groene klei masker van De Tuinen, het is wel voor de gecombineerde/vette huid. Mijn huid ziet er heerlijk rozig uit na het gebruik en dat zie je wel een paar dagen. Ik kom er niet altijd aan toe de 2x per week die aangegeven wordt, maar verwennerij is het wel en het werkt goed. Dat lijkt me ook goed spul. Zag vandaag toevallig dat de groene klei masker van de Tuinen een award heeft gewonnen voor beste product dus zeker eens het proberen waard