mason pearson borstel?
donderdag 20 oktober 2011 om 12:45
Godallemachtig, wat een prijzen. Sorry meid, niet in de jaren die zij in euro's vragen.
Ik heb al 7 jaar een Zenner borstel, voor een paar euro's en ik heb ook dik krullend haar en die is in al die jaren nog steeds perfect.
Het geheim om zonder veel toestanden je haar te borstelen, is door aan de onderkant te beginnen en dan langzaam naar boven te borstelen. Dan heb je geen last van klitten en is het zo gedaan.
Echt, ik denk dat je belazerd wordt met die borstels van meneer Mason
Ik heb al 7 jaar een Zenner borstel, voor een paar euro's en ik heb ook dik krullend haar en die is in al die jaren nog steeds perfect.
Het geheim om zonder veel toestanden je haar te borstelen, is door aan de onderkant te beginnen en dan langzaam naar boven te borstelen. Dan heb je geen last van klitten en is het zo gedaan.
Echt, ik denk dat je belazerd wordt met die borstels van meneer Mason
zaterdag 22 oktober 2011 om 20:16
Hoi winterlaarsje,
Ik heb ook een Mason en hij was het geld dubbel en dwars waard! Mijn haar is er enorm van opgeknapt.
Je vroeg welk type borstel je het beste kunt kopen. Hier is het overzicht:
Pure Bristle - voor normaal tot fijn haar, lang fijn haar
Bristle + nylon mixture - normaal tot kort, stug haar
All Nylon - heel dik haar
Omdat je schrijft dat je dik haar hebt, kun je waarschijnlijk het beste voor de tweede of de derde variant gaan. Ik heb zelf overigens de Pure Bristle, maar ik heb fijn, golvend haar.
Ik heb ook een Mason en hij was het geld dubbel en dwars waard! Mijn haar is er enorm van opgeknapt.
Je vroeg welk type borstel je het beste kunt kopen. Hier is het overzicht:
Pure Bristle - voor normaal tot fijn haar, lang fijn haar
Bristle + nylon mixture - normaal tot kort, stug haar
All Nylon - heel dik haar
Omdat je schrijft dat je dik haar hebt, kun je waarschijnlijk het beste voor de tweede of de derde variant gaan. Ik heb zelf overigens de Pure Bristle, maar ik heb fijn, golvend haar.
zaterdag 22 oktober 2011 om 21:28
Ik heb er toevallig net eentje gekocht en hij kwam vandaag met de post binnen, jippie ! Ik heb de maison pure bristle en heb er 100 euro voor betaald. Maar kan er nog weinig over zeggen want heb hem pas 1 keer gebruikt, mijn haar werd er wel meteen heel zacht van (ik heb lang blond haar, gewoon normaal, soms beetje droog) maar zal het topic in de gaten houden en over een tijdje laten weten hoe hij bevalt !
dinsdag 21 februari 2012 om 11:42
Ik gebruik al jaren een Mason Pearson haarborstel en ben nu pas toe aan mijn tweede. Deze is echt aan vervanging toe en ik heb hem 17 jaar (!!) intensief gebruikt. Ik heb fijn tot normaal haar dus heb ik de gecombineerde (nylon en varkenshaar). Ik heb het geld er echt weer voor over want heb er zo´n plezier van gehad! Het is inderdaad een aardige bak geld en de meeste mensen snappen het niet. Ik heb hem dagelijks bij me in de tas; zoals andere mensen verslaafd zijn aan sigaretten ben ik dat aan mijn borstel.
En helemaal in paniek als ik hem denk kwijt te zijn!
Hij borstelt perfect zacht, zonder dat je pijn op je hoofdhuid hebt met klitten (wel altijd onderaf beginnen natuurlijk) en je haar gaat goed glanzen.
Kortom, iedereen aan te raden; ook kinderen!!
En helemaal in paniek als ik hem denk kwijt te zijn!
Hij borstelt perfect zacht, zonder dat je pijn op je hoofdhuid hebt met klitten (wel altijd onderaf beginnen natuurlijk) en je haar gaat goed glanzen.
Kortom, iedereen aan te raden; ook kinderen!!