Mode & Beauty alle pijlers

Medallion

10-11-2011 21:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een medaillon kopen en ben me een beetje aan het oriënteren.

Ik zou graag een foto van een dierbaar overleden persoon erin doen. Het lijkt me alleen zo lastig om een foto zelf op maar te maken, zodat het nog wel goed zichtbaar is. Heeft iemand daar ervaring mee?

Nu vind ik een rond of ovaal medaillon erg mooi. In mijn zoektocht kwam ik ook een soort balletjes tegen die je open kunt klappen waar max 8 foto's in kunnen. Van de ene kant vind ik dit erg mooi, alleen denk ik hoe meer mensen hoe minder de waarde ervan is ofzo..

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ook een medaillon hebben of een ander sieraad dat staat voor een (overleden) persoon.
Ik heb een medaillon met een foto van mn dochter erin. Ben gewoon met een mooie foto naar de fotograaf gegaan, medaillon mee en zij hebben hem daar op maat gemaakt, verkleind etc. Ik draag het altijd, ook onder de douche etc, en ben inmiddels wel toe aan een nieuwe foto. Als het goed is zit er een beschermend stukje plastic voor je foto, maar als je het net als ik altijd draagt word de foto er niet mooier op
Volgens mij kun je ook fotos in een medaillon laten graveren. Is dat misschien ook een optie?
Dat is natuurlijk ook slim, gewoon naar de fotograaf ja..

een gegraveerde foto vind ik niet zo mooi, maar thanx voor de tip!
Mijn moeder heeft een medaillon met de afbeelding van mijn overleden vader, gegraveerd in glas.
je kan het net zo goed zelf doen.. Even rustig voor gaan zitten! Ik heb het bij de fotograaf laten doen voor een tientje en zelf kon ik het net zo mooi! Wel slim om iets tijdloos te kopen. Ik heb een hartje gekocht zo'n 5jr geleden en ik had uiteindelijk nu liever een ovalen gehad!
Ik heb zelf een plukje haar van mijn overleden vader in mijn medaillon. Heb ook een andere hanger, waar in een pluk haar zit van mijn overleden hond, maar dat is geen medaillon, maar een bol van hars, het schijnt dus door. Ook heel bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven