Mode & Beauty alle pijlers

meindl schoenen

05-02-2016 12:48 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
niet echt mode en/of beauty maar goed....

mijn Meindl schoenen zijn aan vervanging toe. Ik heb al twee keer identiek hetzelfde model gekocht (KOS- goretex) en ik was er heel erg blij mee, ik heb ze ook beide keren heel lang gehad. Maar nu zijn ze er niet meer.

Iemand goede ervaringen met een ander model?

Ik gebruik ze om te wandelen. En gewoon dagelijks.

alvast bedankt
not all who wander are lost
Aangezien je er zo veel op loopt, zou ik gewoon een middag gaan passen bij de Bever of een andere winkel. Dan kan je zelf voelen welk model voor jou fijn zit. Want het model dat voor mij goed zit, kan voor jou juist onprettig zitten. Of kijken of je het oude model nog via ebay of marktplaats ofzo kunt kopen.
Ik heb mijn wandelschoenen (hanwag) gekocht bij een speciaalzaak (outdoor) en daar samen met de verkoper bekeken wat het beste paste bij mijn voeten en lichaam. Als je dan toch zoveel geld uitgeeft, zou ik dat doen.
morgen ga ik passen (adventure store)

in de hoop dat ik iets gelijkaardigs vind......

maar dit model zat zo perfect..... ben gewoon bang dat ik nooit meer zo'n zalige schoenen vind....
Ik weet niet waar je woont, maar de Zwerfkei in Woerden en Spac sport in Nijmegen zijn prima adressen. Ik had zelf ook altijd Meindl, maar sinds een paar jaar Hanweg en die lopen voor mij prima.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
belgische kust......

Hanwag ken ik niet, zal straks eens zoeken of ze die schoenen hier ook verkopen

dank je wel
Ik had eerst Meindls en die waren prima. Daarna noodgedwongen een keer goedkope gekocht, een of ander B-merk, en tot mijn verbazing liepen die nog lekkerder! Maar als Meindl bevalt, zou ik die gewoon weer doen? Bever Sport is ook een goed adres altijd.
Die kos zijn A/B bergschoen voor het wandelen enkel zou echte wandelschoenen kopen dus lichter en veel soepeler en lopen veel beter.

Meer info

http://www.oppad.nl/uitru ... nen/lichte-wandelschoenen
dankjewel Slobberbone, zal straks alle informatie lezen
meindl vakuum gekocht. Ze zaten meteen goed.

bedankt voor jullie advies

Leuk dat je nog even laat weten welke schoenen het geworden zijn. Veel wandelplezier.
dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven