Mode & Beauty alle pijlers

Microblading

10-06-2021 20:33 19 berichten
Hay allemaal,

Ik kan het nergens vinden, dus ik hoop hier een antwoord te krijgen.

Ik heb blonde wenkbrauwen en in de zomer zijn ze amper zichtbaar. Nu sinds ik een aantal keer mijn wenkbrauwen heb geverfd merk ik dat de haartjes uitvallen en wegblijven. Vooral met henna wenkbrauwverf.

Nu zit ik te denken aan micronlading, maar nergens lees ik of dit mogelijk is voor mensen met hele lichte wenkbrauwen.

Ik wil sowieso een donkere kleur dan ik al heb, omdat ik zichtbare wenkbrauwen wil. Maar ik zie het niet zitten mijn eigen wenkbrauwen elke keer te verven. Hoe werkt dit? Scheren lijkt mij ook geen optie, omdat ik al heel snel uitslag krijg. Ik heb ze verder nooit geepileerd. Waarschijnlijk is microblading niet haalbaar, maar wie weet!

Ik ben benieuwd of er mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Jazeker kan dat.
Ik weet niet of je echt heel veel blond wenkbrauwhaar hebt? Dan zou het kunnen dat je die wel ziet over de PMU heen. Maar zeker als je niet een hele dikke wenkbrauw hebt, snap ik niet waarom je denkt dat het niet zou kunnen.

Voorbeeldje, waarbij je het dus totaal niet ziet:
Afbeelding
Het zijn tatoeages, waarom zou dat niet kunnen?
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-06-2021 20:44
3.09% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
en hier een hele review:
https://www.madison-fichtl.com/microbla ... de-hair-3/
En hier zie je een beetje waar ik op doelde als je blond, maar wel veel wenkbrauwhaar hebt. Ik vind het zelf niet storen:
Afbeelding
Persoonlijk vind ik deze niet zo mooi gezet, maar dat is natuurlijk ook smaakgevoelig.
Wat fijn, dankjewel allemaal!

Ik heb inderdaad deze kleur wenkbrauw Zanahoria. Misschien wat lichter en voller, omdat ik niet epileer. Dus eigenlijk laat je dan toch je eigen wenkbrauwen staan? Ik zou dan een lichtere kleur nemen, omdat het contrast hier te groot is. Ook heb ik veel haren aan het begin van mijn wenkbrauwen en een aparte vorm, maar dat ziet er niet gek uit, doordat ze dus blond zijn. Met verven maak ik trouwens wel een vorm, dus dan is ook niet alles gekleurd.

Nu moet ik zeggen dat ik ook dit voorbeeld niet zo mooi vind qua vorm.
Zoek eens op google naar schoonheidssalons die 'Phi Brows' zetten. Dat is de mooiste en meest natuurlijke techniek. Wel wat duurder maar heel mooi.
cinneluv schreef:
10-06-2021 21:04
Zoek eens op google naar schoonheidssalons die 'Phi Brows' zetten. Dat is de mooiste en meest natuurlijke techniek. Wel wat duurder maar heel mooi.
Afbeelding

Brrrr
smulrol schreef:
10-06-2021 21:41

Brrrr
Wat is hier "brrrr" aan? Ze worden nog wat lichter nadat het geheeld is. Verder kun je natuurlijk gewoon aangeven wat je mooi vindt qua vorm en kleur. Ik vind de "haartjes" wel mooi gezet.
Dit is een voorbeeld van een blondere phi brow:
Afbeelding
550 euro? Voor een tijdelijk effect. Wow.
.
impala schreef:
10-06-2021 22:24
550 euro? Voor een tijdelijk effect. Wow.
Ik ken ook wel een echt goede phi brow artist die ze zet voor 300 euro. Bijwerken is goedkoper dan nieuw laten zetten. Mijn ervaring is dat ze niet na twee jaar hélemaal weg zijn.
Sorry voor de spam, ik vind PMU heel leuk ;)
Uitkijken met microblading. Kan nare littekens geven. Ik heb PMU wenkbrauwen, heel blij mee.
De ene of de andere salon maakt nog wel flink uit, dus ik heb heeeeel erg uitgebreid onderzoek gedaan en toen uiteindelijk 1 gekozen. youtube is ook een goede om de verschillende resultaten te zien. Omdat het nogal bepalend is voor je gezicht ben ik zeker niet voor de goedkoopste gegaan.
Mijn wenkbrauwen vielen steeds meer uit, vandaar dat ik neppe wilde. Mijn PMU wenkbrauw zit deels iets hoger dan mijn echte wenbrauw, dus dat deel van mij wenbrauw scheer of epileer ik steeds weg.
smulrol schreef:
10-06-2021 21:41
Afbeelding

Brrrr
Die zijn net gezet en niet geheeld. Je moet de geheelde foto's bekijken. Bijna niet van echt te onderscheiden.
ik weet niet hoor, of je betere relaties krijgt door je wenkbrauwen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zanahoria schreef:
10-06-2021 22:19
Dit is een voorbeeld van een blondere phi brow:
Afbeelding
Dit eindresultaat geeft een iets natuurlijker formaat
smulrol schreef:
11-06-2021 06:41
Dit eindresultaat geeft een iets natuurlijker formaat
Dit ziet er heel natuurlijk uit. Ik wist niet dat deze optie er ook was. Ik ga mij er eens in verdiepen.
Zanahoria schreef:
10-06-2021 22:26
Ik ken ook wel een echt goede phi brow artist die ze zet voor 300 euro. Bijwerken is goedkoper dan nieuw laten zetten. Mijn ervaring is dat ze niet na twee jaar hélemaal weg zijn.
Sorry voor de spam, ik vind PMU heel leuk ;)
Zou je deze naam naar mij toe willen sturen via pb? Ik ben heel erg benieuwd.
In het midden vh land zit Studio B. Ze heet Leonie en is echt zo goed. Kijk maar naar haar werk op instagram oid.

Wenkbrauwen zijn t belangrijkste in je gezicht,dus het moet wel professioneel gebeuren.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven