Mode & Beauty alle pijlers

Mijn droomoutfit

08-09-2011 16:23 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van mijn droomoutfit die ik heb gemaakt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2011 19:03
Reden: Spam
% gewijzigd
Als die blouse nou geen rare fratsen op de voorkant had oke... die schoenen en dat broekje doen pijn aan mijn ogen!
quote:Melpomene schreef op 08 september 2011 @ 17:19:

[...]

Die rok is net te lang bij zulke kuiten. Netpanty's vind ik maar zelden stijlvol.Het ging mij alleen om de rok. Ik hou ook niet van netkousen, zowieso niet van zwarte kousen, vind ik al snel ordinair.
Wow de zwart wit outfit van Cateautje met kokerrok vind ik te gek, très chic (uiteraard zonder de netkousen die ze zelf ook niet mooi vindt).
quote:iris1969 schreef op 08 september 2011 @ 16:45:

Even checken of ik de goede droomoutfit heb, want ik zie de zwarte blouse van Adriaan van Bassie en Adriaan ,een bruine korte lederhose en de rode schoenen van een clown met een horrelvoet. Is dat je droomoutfit en zo ja, ben je wellicht kleurenblind?Iris
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:iris1969 schreef op 08 september 2011 @ 17:30:

Wow de zwart wit outfit van Cateautje met kokerrok vind ik te gek, très chic (uiteraard zonder de netkousen die ze zelf ook niet mooi vindt). Mag ook wel. Het jasje is van Claude Montana en de schoenen van Jan Jansen. In een dergelijk geval ga je natuurlijk niet shoppen bij H&M. Gelijk maar een paar duizend euro uitgeven hoor, niet van da t benauwde.
Was t nou stiekem de bedoeling dat we deze allemaal zouden gaan liken via facebook e.d.?

Zo ja? Heb jij ff pech!
Wat een verschrikkelijk lelijke outfit!
Jammer, kan 'm niet zien. Ben door de reacties wel benieuwd
Me 2 !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven