Mijn fohn is overleden, hellup!
maandag 18 oktober 2010 om 16:35
Titel zegt het al, mijn good old fohn heeft dus de geest gegeven.
Ben op zoektocht naar een nieuwe, maar dat verloopt tot nu toe rampzalig. Of ze doorstaan de blaastest niet (veel te hard) en de meeste exemplaren worden naar mijn mening veel en veel te heet. De regelbare varianten heb ik ook bekeken maar zijn het ook niet helemaal (vaak kun je de temperatuur alleen regelen in combinatie met harder blazen). Wat nu?
Op sites als kieskeurig.nl word ik ook niet veel wijzer, staan te weinig reviews op.
Dus: welke fohn heb jij, hoeveel watt en hoe bevalt ie?
grtz Kisaas
Ben op zoektocht naar een nieuwe, maar dat verloopt tot nu toe rampzalig. Of ze doorstaan de blaastest niet (veel te hard) en de meeste exemplaren worden naar mijn mening veel en veel te heet. De regelbare varianten heb ik ook bekeken maar zijn het ook niet helemaal (vaak kun je de temperatuur alleen regelen in combinatie met harder blazen). Wat nu?
Op sites als kieskeurig.nl word ik ook niet veel wijzer, staan te weinig reviews op.
Dus: welke fohn heb jij, hoeveel watt en hoe bevalt ie?
grtz Kisaas
maandag 18 oktober 2010 om 16:58
Ik heb sinds kort een fohn van Bestbeauty, gekocht bij Kijkshop. Hij heeft verschillende standen en als het te heet wordt, kan je ook nog koude lucht gebruiken. Ik vind het de fijnste die ik tot nu toe ooit heb gehad.
Hier is een link: http://www.kijkshop.nl/pr ... beauty-haardroger-rcy-39/
Hier is een link: http://www.kijkshop.nl/pr ... beauty-haardroger-rcy-39/
maandag 18 oktober 2010 om 17:56
Je post doet me denken aan een maand terug, toen was mijn fohn ontploft! letterlijk! Ik hoorde een knal en er kwam echt een vuurbal achtig iets uit! Gelukkig had ik hem op dat moment niet op mijn hoofd gericht! pff was wel ff schrikken..
Maargoed dat was ff off-topic
Ik heb nu een Fohn die ik bij een kapperswinkel heb gekocht van het merk turbodryer. Werkt wel goed!
Maargoed dat was ff off-topic
Ik heb nu een Fohn die ik bij een kapperswinkel heb gekocht van het merk turbodryer. Werkt wel goed!
maandag 18 oktober 2010 om 18:37
De action heeft ze: met regelbare blaashardheid én regelbare temperatuur. En zo'n diffuserding. Is handig als je de vriezer wil ontdooien, dan bestrijk je een grotere oppervlakte.
En dat alles voor een tientje. Dat daar dan heel veel Chinese kindervingertjes bij gesneuveld zijn laten we even buiten beschouwing.
En dat alles voor een tientje. Dat daar dan heel veel Chinese kindervingertjes bij gesneuveld zijn laten we even buiten beschouwing.
maandag 18 oktober 2010 om 21:31
toevallig deze maand een nieuwe gekocht; had dezelfde wensen als jij.
Heb de goedkoopste van blokker gekocht; 3 standen blazen en appart regelbaar koud, lauw of heet. heet kan je ook weer mengen met koud via derde knop (al ontgaat mij dat wel waarom) ik mis wel zo'n grote kop er bij (geen idee hoe het heet) verder prima ding!
Heb de goedkoopste van blokker gekocht; 3 standen blazen en appart regelbaar koud, lauw of heet. heet kan je ook weer mengen met koud via derde knop (al ontgaat mij dat wel waarom) ik mis wel zo'n grote kop er bij (geen idee hoe het heet) verder prima ding!