Mode & Beauty alle pijlers

Mimao schoenen

08-09-2020 20:03 7 berichten
Goedenavond allemaal :-)

Regelmatig zie ik advertenties van Mimao schoenen en heb al een aantal keer op het punt gestaan om iets te bestellen maar durf niet goed. Iemand ervaringen met de kwaliteit en hoe het valt? Ze moeten uit Spanje komen en moet de creditcard van m'n man ervoor gebruiken dus liefst in 1 keer goed 😂
Wat is er bijzonder aan? Ik zie voornamelijk doodnormale pumps. Niet speciaal genoeg om uit Spanje te laten komen. Maar misschien mis ik het. Dus wat maakt dit merk bijzonder?
De creditcard van je man :hihi:

Krijg je ook huishoudgeld of niet?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-09-2020 20:36

Mwah. Ik regel hier thuis alle financien, maar vanwege een hobby is mijn man degene met een creditcard. Dus ik zou hetzelfde getypt kunnen hebben.

En ja, Man krijgt ook huishoudgeld.

Sorry TO, geen ervaring verder. Maar als het niet al te gek duur is, wat houdt je dan tegen om een keer een paar te bestellen?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-09-2020 20:36

Hoezo is dit raar? Hier heeft ook alleen mijn man een creditcard. Je betaalt er namelijk voor en we hebben m maar zelden nodig (denk nu 2 keer gebruikt in ruim 20 jaar samenwonen). Waarom zou je er beiden eentje moeten hebben?
Vind dit wel een mooi model en mooie kleuren en zie ook dat gele enkellaarsje heel leuk 😍

Het is beter voor ons dat ik geen creditcard heb 🙈 mijn man heeft een creditcard omdat hij ook regelmatig in het buitenland is voor werk, ik heb er geen en als ik iets nodig heb mag ik natuurlijk die van hem gebruiken hoor was meer een grapje ik krijg geen huishoudgeld :-)
Dat gele enkellaarsje is inderdaad heel leuk. Volgens de site van echt leer. Het is niet heel erg duur, dus je zou het kunnen proberen. Ik weet niet wat de verzendkosten zijn.
Ik heb de indruk dat Spaanse maten iets kleiner vallen, maar dat zeg ik nu zonder enige ervaring met het merk. Ik heb zelf een ruime maat 38, kleine 39 en zou bij twijfel dus 39 nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven