Mode & Beauty alle pijlers

mineral powder

01-06-2010 19:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
helaas helaas helaas is mijn o zo fijne mineral powder van het kruidvat uit de handel dus nu ben ik met spoed opzoek naar een andere goede dus wie heeft er een goede tip!! het liefst wel een die ik in de winkel kan kopen!
welke had je?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
van essence, een potje en die zijn dus vervangen door een doosje maar deze is lang niet zo goed
Everyday Minerals. Via Internet. Heel goed spul en niet duur (vind ik). Snelle levering.
is die oude weg??????????????????? snif die was rete goed, daar kan ID bare minerals niet tegen op.
en die van Catrice is ook niet fijn je huid wordt kurkdroog
ja die potjes zijn uit de handel dus arrasje ook op zoek naar een andere??
Dan zou ik die van Estee Lauder proberen omdat die goede make up hebben en een lichte kleur maar die zijn wel even een stk duurder. Ik heb het nog niet geprobeerd. En heeft de Hema er geen? Anders kan je naar reviews zoeken bij beaute-test.com of makeupalley.com
Hema heeft ook mineral powder, vind hem zelf wel ok.....
Hema!
Ik had hetzelfde probleem, alleen dan met een merk wat ooit eens bij de Etos verkocht werd. Ik heb nu als goede vervanger een mineral powder gekocht van The Body Shop. Het is even wat duurder, maar hij is echt fijn in gebruik en hij sloot qua kleur goed aan bij mijn huid.
ik heb verschillende.....

van sephora, heel goed

had ook die van essence, vond ik ook fijn.

compact mineral van hema, ook heel goed

en een van de schlecker, ook best prima
Ik ben bij het Kruidvat geweest en die hebben helemaal geen mineral make up van Essence
@Arrasje

Ik heb vorige week nog 2 doosjes minerale poeder van Essence gekocht bij Kruidvat. Het is vaste poeder in een doorzichtig rond doosje.

Misschien nog in een ander filiaal verkrijgbaar ?

Dit is de vervanger ik bedoelde de losse poeder. Deze vind ik lang niet zo goed
@jacjac

Mijn berichtje was voor arrasje bedoeld, die helemaal geen minerale make-up aantrof bij Kruidvat.

Ik vind losse poeder niet fijn, dan zit mijn hele gezicht vol, terwijl ik compacte poeder precies op de juiste plaatsen kan deppen. Maar dat is een persoonlijk voorkeur. Ik heb ook de minerale blusher. Is ook goed. De oogschaduw niet, de kleuren zijn op je ooglid heel fel.
Ik heb misschien jaren onder een steen gezeten....

wat is mineral powder???
Make up gemaakt van minerale poeder. Breng je aan met een grote kwast. Is dus foundation in poedervorm.

quote:dutchsuzanne schreef op 02 juni 2010 @ 15:34:

Make up gemaakt van minerale poeder. Breng je aan met een grote kwast. Is dus foundation in poedervorm.

[afbeelding]

Dat heet toch gewoon een poederdoos? Tis verkrijgbaar zolang ik make-up gebruik (zo'n 30 jaar). Heb ik gemist dat dat op een gegeven moment mineral powder genoemd werd.

My God.... ik wordt echt oud
Nee, minerale foundations is ook écht foundation, geen poeder wat je luchtigjes aanbrengt. Minerale foundation breng je aan met een speciale, zgn Kabuki kwast en heeft het zelfde effect (alleen dan mooier vind ik) als foundation uit een potje.
Volgens mij heeft Etos intussen ook eigen merk mineral powder...
Ik koop nu steeds Bare Escentuals maar vind het vrij prijzig. Ben via een forum gewezen op een nieuw merk waarbij je als klant ook invloed hebt op te ontwikkelen kleuren enzo. Heb daar mijn wensen lijstje ingediend. Zie [spam]

Ik heb er nog geen ervaring mee maar de prijzen spreken me zeer aan en schijnt door een A-merk geproduceerd te worden
Nou, Nanine, ik heb uit nieuwsgierigheid even op de site gekeken... De minerale gezichtspoeder kost 20 euro en is niet op voorraad. Dus goedkoper dan Bare Escentuals is het niet, en BE is echt het A-merk in minerale make-up.

Als je van BE een starterkit koopt, doe je daar minstens een jaar mee en heb je meteen ook alle kwasten die je nodig hebt en ben je nog geen 80 euro kwijt.
Hallo Emma,

Dat het product nog niet leverbaar is klopt. Dat is nu wat ik persoonlijk wel leuk vindt, want ik heb contact met ze opgenomen en heb mijn persoonlijke wensen kunnen aangeven. De minerale make-up komt pas ergens na de zomer.

De poeder is geperst (vind ik wel erg prettig want die losse poederdeeltjes geeft vaak zo'n rommel!) en wat ik er van begrijp zit het in een heel mooi doosje met spiegel en een sponsje. Ik gebruik thuis ook liever een kwast en ben dan samen met een kabuki voor nog geen 30,- euro klaar (dat is 50,- euro minder!) Ik ga het zeker uitproberen!
ik heb de nieuwe mineral make up van Essence (kruidvat) geprobeerd en ik vind hem beyter dan de oude, kortom helemaal prima beter dan bare Minerals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven