Mode & Beauty alle pijlers

Minoxidil

27-01-2014 18:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er was ooit een vrouw Melpomene hier op het forum, zij gebruikte Minoxidil ivm verminderde haardos en uitval. Heb er zelf ook mee te maken helaas, oogt nog genoeg en krullend maar laatste twee a drie jaar toch veel kwijt en ga niet wachten op nog eens veel minder. Melpomene had heel goede resultaten ermee. Heb diverse bloedonderzoeken gedaan, er kwam niets uit. Ooit eens bij een dermatoloog geweest, die zei Testosterongehalte is normaal maar wel normaal hoog, dus bij stress e.d. kan haaruitval optreden. maar goed ben nu 45, waarschijnlijk zijn de hormonen ook aan t opspelen en vaak krijg je daardoor ook haaruitval. Slik vitaminen, sport. Weet ook dat als je ouder wordt je haardos minder wordt maar verlies teveel in korte periode. Dat zou geleidelijker over de jaren moeten gaan. Heb vorig jaar oktober ook nog een antibiotica kuur gehad, eentje van vijf dagen, weet dat dat ook altijd haaruitval veroorzaakt? Maar daarvoor was het ook al. Slik geen pil of andere hormonale dingen. Wie heeft tips of gebruikt ook Minoxidil en wat zijn de resultaten?
Geen tips maar de forummer waar je het over hebt is er nog:)
Ongeveer 3/4 van de gebruikers heeft er op een of andere manier profijt van maar je moet het dan altijd blijven gebruiken, 2x daags je hoofdhuid indruppelen.

www.haarweb.nl
Ik gebruik het. Ik kan alleen niet zeggen of het echt de minoxodil is die werkt. Ik slik namelijk ook vanaf dat moment vitamine b en biergist en eet gezonder(meer eieren, water, zalm, noten etc)Ook stijl ik het niet meer iedere dag met hitte van fohn en stijltang maar laat ik het zo drogen en ik was het niet meer iedere dag. Veel veranderingen dus. Mijn haar valt minder uit, maar of dat dus echt de minoxodil is weet ik niet. Ik heb nog voor 2 maanden, dan stop ik ermee. Ben benieuwd of het dan zo blijft. Ik gebruik trouwens de 5% via e-bay
@Jessicaaa - het is natuurlijk wel handig om te weten of je het echt aan de minoxidil te danken hebt maar áls dat zo is dan is de les pijnlijk want dan valt je haar na een maandje met bosjes tegelijk uit. Dat is tenminste te verwachten.

En anders scheelt het je een hoop geld en moeite.
quote:jessicaaa schreef op 27 januari 2014 @ 19:16:

Ik gebruik het. Ik kan alleen niet zeggen of het echt de minoxodil is die werkt. Ik slik namelijk ook vanaf dat moment vitamine b en biergist en eet gezonder(meer eieren, water, zalm, noten etc)Ook stijl ik het niet meer iedere dag met hitte van fohn en stijltang maar laat ik het zo drogen en ik was het niet meer iedere dag. Veel veranderingen dus. Mijn haar valt minder uit, maar of dat dus echt de minoxodil is weet ik niet. Ik heb nog voor 2 maanden, dan stop ik ermee. Ben benieuwd of het dan zo blijft. Ik gebruik trouwens de 5% via e-bayIk ben erg benieuwd hoe het er voor staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven