Mode & Beauty alle pijlers

Miracle foundation kussentje

22-09-2021 10:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik weleens de Lancome miracle foundation cushion, deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/lancome-mir ... 041372487/

Maar het kussentje heeft z'n beste tijd wel gehad. Weet iemand of je die ook ergens los kunt kopen? De foundation is zelf niet meer leverbaar schijnbaar. Het kussentje is denk ik niet hetzelfde als het kussentje voor poeder. Help!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
volgens mij kan je dat soort dingen gewoon los kopen, ik gebruik wel van die losse dingen zie eigenlijk voor poeder bedoeld zijn maar dat werkt volgens mij ook bij iets vloeibare substanties. Anders een platte beauty blender?

https://www.bol.com/nl/nl/p/3bmt-make-u ... gJfjvD_BwE
Is idd heel anders dan een poederkussen het moet de foundation door laten . Goedkope cushion foundation kopen en kussentje er uit slopen ? Kilo Milano had ze ooit ook weet niet of ze die nog verkopen .
Of bedoel je het dep kussen en niet die in het doosje ? Dan nog hetzelfde advies een kopen van een goedkoop merk en dat gebruiken .
Een aantal jaar terug waren cushion foundations echt een trend. Staat me bij dat veel Aziatische en vooral Koreaanse make-upmerken cushion foundations hadden.
Op beautyblender gezocht en zo wel dit gevonden: https://www.bol.com/nl/nl/p/etos-make-u ... oductTitle

Denk dat dat wel zou kunnen werken... toch?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
ja hoor.
MarindaH schreef:
22-09-2021 11:38
Op beautyblender gezocht en zo wel dit gevonden: https://www.bol.com/nl/nl/p/etos-make-u ... oductTitle

Denk dat dat wel zou kunnen werken... toch?
Die cushion foundations zijn toch juist dat de foundation door het sponskussentje heen komt als je er op drukt? Dit is gewoon een spons om make-up mee aan te brengen.

Bij een cushion foundation heb je een poreuze spons waar de foundations doorheen komt en om aan te brengen heb je zo’n puff.
novaviva schreef:
22-09-2021 12:13
Die cushion foundations zijn toch juist dat de foundation door het sponskussentje heen komt als je er op drukt? Dit is gewoon een spons om make-up mee aan te brengen.

Bij een cushion foundation heb je een poreuze spons waar de foundations doorheen komt en om aan te brengen heb je zo’n puff.

Zo'n puff zoek ik dus. Maar da's wel een andere dan een poederpuff.
MarindaH schreef:
22-09-2021 12:47
Oh, ik dacht dat je het kussentje in de foundation wilde vervangen.
MarindaH schreef:
22-09-2021 12:47
Ja hoor, deze gebruik ik ook daarvoor.
Ysje schreef:
22-09-2021 13:01
Ja hoor, deze gebruik ik ook daarvoor.

Vloeibare foundation aanbrengen met een poederpuff vind ik niet zo'n goed idee.. Heb nu platte sponjes bij good old Kruidvat gekocht.
MarindaH schreef:
23-09-2021 14:37
Vloeibare foundation aanbrengen met een poederpuff vind ik niet zo'n goed idee.. Heb nu platte sponjes bij good old Kruidvat gekocht.
Ja, ik bedoelde ook de sponsjes die jij nu hebt gekocht. Beetje onduidelijk :)
Ysje schreef:
23-09-2021 14:39
Ja, ik bedoelde ook de sponsjes die jij nu hebt gekocht. Beetje onduidelijk :)

Ah, vatte het idd anders op. Wel jammer dat ze die ronde met zo'n houdertje voor om je vingers niet los verkopen.. ik ga deze maar een beetje bijknippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven