Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Het is verwijderd Wuiles, merci!
Goedemorgen,

Op deze pijlert maakt Amazone480 reklame voor een website. Sinds vandaag lid trouwens.

Oa in "welke geur draag jij vandaag" dd 8.24u (vandaag dus) en in een oud topic "poederachtige parfum"
Hoi Angel. Mag ik hier een vraag stellen?

In het mode forum horen vaak plaatjes thuis. Hoe plak ik vanuit internet, een plaatje op een forum? Ik bedoel dus geen link!

Bedankt!
Beste Angel,

Polk325 heeft in twee weken twee keer hetzelfde topic geopend, met enkel een link naar een slecht artikel.

waarom vrouwen zoveel kleding nodig hebben

Reclame is het niet echt, maar ook geen vraag of punt voor discussie. Past dit binnen het forum?
quote:Macy2 schreef op 16 juli 2009 @ 08:59:

Goedemorgen,

Op deze pijlert maakt Amazone480 reklame voor een website. Sinds vandaag lid trouwens.

Oa in "welke geur draag jij vandaag" dd 8.24u (vandaag dus) en in een oud topic "poederachtige parfum"In navolging hiervan, kan er ook gekeken naar Fransis, die op 17-07-09 excuses aanbied dat zij onder de account Amazone480 die postings heeft gedaan ? In haar excuusposting schrijft ze en passant nogmaals hoe geweldig die geuren van haar vriendin zijn.
Mercy Macy, maatregelen zijn genomen!
quote:borderwalk schreef op 16 juli 2009 @ 23:09:

Beste Angel,

Polk325 heeft in twee weken twee keer hetzelfde topic geopend, met enkel een link naar een slecht artikel.

waarom vrouwen zoveel kleding nodig hebben

Reclame is het niet echt, maar ook geen vraag of punt voor discussie. Past dit binnen het forum?Een keer is inderdaad wel voldoende, ik heb het meest recente topic verwijderd. Thx!
..
tvdr plaatst hier behoorlijke reclame voor zijn eigen site/winkel: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 8#m3610208
Idd reclame op Betrouwbare online parfumerie shop.
Verwijderd, merci!
Leuke tip
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is verwijderd, thx.
roosies in "WAARSCHUWING | Locatie voor het waxen"

hier word een zware beschuldiging neer gezet
Was al door Three verwijderd, maar nog niet gemeld, bij deze!
Emma261 maakt hier behoorlijk reclame volgens mij. Het is iig haar 1e posting hier!
Angel, ik denk dat er een slotje mag op ons topic 'Welke geur draag jij vandaag?'

We zitten inmiddels over de 5000 berichtjes en ik heb gisteren een nieuw topic aangemaakt.

Dank!
quote:maroon5 schreef op 03 augustus 2009 @ 12:07:

Emma261 maakt hier behoorlijk reclame volgens mij. Het is iig haar 1e posting hier!Maroon, ik gooi het even in de groep. Bedankt voor het melden.
quote:dalida schreef op 03 augustus 2009 @ 17:31:

Angel, ik denk dat er een slotje mag op ons topic 'Welke geur draag jij vandaag?'

We zitten inmiddels over de 5000 berichtjes en ik heb gisteren een nieuw topic aangemaakt.

Dank! Ik ga 'm op slot zetten Dalida, bedankt voor het melden.
bikram yoga?! is verplaatst naar lijf en lijn.
meisjeuitleeuwarden maakt reclame op het handige tips topic...

( postte om 20.35 ofzo )
Thanks, ik ga even kijken.
Vraag mij af wat de bedoeling is van dit topic...dit topic en of het thuishoort op deze pijler.
In weet het ook niet, maar inmiddels heeft het topic een aardige wending gekregen en gaat het over ehm.... bijzondere mode voor mannen
Op dit dit topic wordt een oproep geplaatst door forummer Kapperx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven